Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: hallitus rikkoo leikkauksilla ihmisoikeuksia.

Vierailija
23.09.2023 |

Hallitus rikkoo leikkauksilla jo ihmisoikeuksia, asiantuntija sanoo https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009864887.html

Hallitus ei piittaa tavallisten suomalaisten ihmisoikeuksista.

Kommentit (1010)

Vierailija
661/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko pösilöt että sosiaaliturva turvaa pääasiassa yhteiskuntarauhaa. Ei ole kovin turvallista missään jos palautetaan viidakon lait. Minulle se käy koska en ole ensimmäinen joka kaatuu vaikka en viimeinenkään!

Voimme luoda rikkaiden alueen johon köyhät eivät pääse

Voit yrittää. Kannattaa ensin vierailla sellaisissa maissa joissa tuloerot ovat todella suuret niin saisit esimakua siitä millaiseksi elämä muuttuisi. Taitaa olla liian kauan siitä kun viimeksi tässä maassa on jouduttu ottamaan selvää ikävistä asioista.

Sinä nyssykkä semjaksat uhota. Samaan aikaan makaat kotona ja odotat että joku muu elättää sinut. Te pummit ette ryöstele yhtään ketään, hyvä kun lähikauppaan jaksatte raahautua.

Isi rahoittaa aikuisen miehen ulkomaanmatkat ettei tule pojalle itku.

Ja bemarin perse on ajettu puuhun.

Nössö rääpäle.

Katkaise napanuora ja ala mieheksi.

Katkaise sinä ne navastasi kasvavat juuret siihen sohvaasi ja ala käymään töissä

Oi voi, siellä nössö luuseri kirjoittaa. Isi hommasi pojalle töitä.

En ole isäni työpaikalla töissä. Nyt varmaan loppui ne argumentit. Sohvassasi varmaan kasvaa sienikokoelma kun hikisenä tänne kirjoittelet kun et käy töissä ja elämältä puuttuu tarkoitus. Vaikka tämä onkin oma vikasi niin syytätä hallitusta ettei olisi niin paha mieli

Mä käyn töissä eikä ole sukulaisia samalla työpaikalla niinkuin teillä nössö luusereilla joita nauraa koko Suomi.

Vierailija
662/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin julkiselle töihin ja siellä oli isi ja poika samassa työpaikassa, että sellaisia nössö luusereita meillä on Suomessa.

Ainakin he käyvät töissä eivätkä makaa sohvalla senkin homehtunut sieni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin julkiselle töihin ja siellä oli isi ja poika samassa työpaikassa, että sellaisia nössö luusereita meillä on Suomessa.

Mä tiedän yhden julkisen työpaikan missä on jo äiti, isä ja isäpuoli ja nyt muksu lukee samaa alaa.

Oikein luusereitten luusereita.

Vierailija
664/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko pösilöt että sosiaaliturva turvaa pääasiassa yhteiskuntarauhaa. Ei ole kovin turvallista missään jos palautetaan viidakon lait. Minulle se käy koska en ole ensimmäinen joka kaatuu vaikka en viimeinenkään!

Voimme luoda rikkaiden alueen johon köyhät eivät pääse

Voit yrittää. Kannattaa ensin vierailla sellaisissa maissa joissa tuloerot ovat todella suuret niin saisit esimakua siitä millaiseksi elämä muuttuisi. Taitaa olla liian kauan siitä kun viimeksi tässä maassa on jouduttu ottamaan selvää ikävistä asioista.

Sinä nyssykkä semjaksat uhota. Samaan aikaan makaat kotona ja odotat että joku muu elättää sinut. Te pummit ette ryöstele yhtään ketään, hyvä kun lähikauppaan jaksatte raahautua.

Isi rahoittaa aikuisen miehen ulkomaanmatkat ettei tule pojalle itku.

Ja bemarin perse on ajettu puuhun.

Nössö rääpäle.

Katkaise napanuora ja ala mieheksi.

Katkaise sinä ne navastasi kasvavat juuret siihen sohvaasi ja ala käymään töissä

Oi voi, siellä nössö luuseri kirjoittaa. Isi hommasi pojalle töitä.

En ole isäni työpaikalla töissä. Nyt varmaan loppui ne argumentit. Sohvassasi varmaan kasvaa sienikokoelma kun hikisenä tänne kirjoittelet kun et käy töissä ja elämältä puuttuu tarkoitus. Vaikka tämä onkin oma vikasi niin syytätä hallitusta ettei olisi niin paha mieli

Mä käyn töissä eikä ole sukulaisia samalla työpaikalla niinkuin teillä nössö luusereilla joita nauraa koko Suomi.

etsää missään käy kun kelan luukulla hakemassa tukia. Sohva on jo täynnä sieniä kun oot siinä vuosikymmenet maannut

Vierailija
665/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

avustusjärjestön vetäjä vinkuu kun niiltä vähennetään tukia.

Nykyään ei vissiin ole mitään vaatimuksia että kutsuttaisiin asiantuntijaksi.

Paitsi sitten jos siellä on persu-asiantuntija kertomassa päinvastaista kuin näiden kommareiden agenda on. Sitten se dissataan ja asiantuntijuus kyseenalaistetaan.

Vierailija
666/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhyy wäää

Halitus pakota röihin yääää päää päää samma poswenska.

ter. pertti peräreiän paikkaaja.

Vierailija
667/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isi ja poika samalla työpaikalla. Mukamas aikuinen ei pärjää ilman isää.

Nössö nössö nössö isi hommannut työpaikan.

Vierailija
668/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kokoomuslaiset kermaper*seet ja rasistit haukkuu työttömiä vaikka minkälaisilla haukkumasanoilla. Tuon luokan rasisteja harvoin näkee missään.  😄Ei jumal.... Oletteko te juuri työttömyydestäkin kateellisia?

Vierailija
669/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ketju. Ilkeilijät saavat vain vettä myllyyn.

En ole työtön, mutta en tykkää tästä hallituksen kylmäkiskoisuudesta heikompiosaisia kohtaan.

Veroja maksetaan valtion kassaan ja tietenkin kukin maksaa tulojen mukaan. Rikkaille jää silti hyvin rahaa elämiseen ja säästöön.

Heikkoja pitää auttaa, varsinkin lapsiperheitä ja sairaita.

Vierailija
670/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kokoomuslaiset kermaper*seet ja rasistit haukkuu työttömiä vaikka minkälaisilla haukkumasanoilla. Tuon luokan rasisteja harvoin näkee missään.  😄Ei jumal.... Oletteko te juuri työttömyydestäkin kateellisia?

Mene töihin senkin keila. Nyt loppuu se sohvalla makaaminen

Vierailija
671/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihmisoikeus loisia toisten rahoilla.

Jokaisen pitää tehdä osuutensa.

Vierailija
672/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole työtön, mutta en tykkää tästä hallituksen kylmäkiskoisuudesta heikompiosaisia kohtaan.

Veroja maksetaan valtion kassaan ja tietenkin kukin maksaa tulojen mukaan. Rikkaille jää silti hyvin rahaa elämiseen ja säästöön.

Jos en joutuisi maksamaan veroja jonkun loisen takia niin olisi elämä paremmin

Vierailija
673/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf kentällä sovittu työpaikka. Sairaan noloja miehiä meillä Suomessa.

Vierailija
674/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdat väliinputoajat eli keskiluokan. Mä en ainakaan enää suostu vain maksamaan laiskureiden elämistä saamatta itse mitään vastineeksi.

Siitä tässä hallitusohjelmassakin on kyse, että myös keskiluokan pitää saada jotain.

Vierailija
675/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihmisoikeus loisia toisten rahoilla.

Jokaisen pitää tehdä osuutensa.

Osinkoja yritystuilla. Saakelin loinen.

Vierailija
676/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isi ja poika samalla työpaikalla. Mukamas aikuinen ei pärjää ilman isää.

Nössö nössö nössö isi hommannut työpaikan.

Oliko kaikki maanviljeliätkin sitten nössöjä kun ennenaikaan nekin meni isältä pojalle. Niimpä että nyt pois sieltä sohvalta joka on jo sammaleen peittämä ja sinun ihraista kehoasi liikkeelle joka on täynnä matoja jotka loisivat sinussa niinkuin sinä valtiossa

Vierailija
677/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa youtubesta Ivanpuopolo eläkkeistä.

Vierailija
678/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa toimiva NATSIHALLITUS kusee vielä omaan nilkkaansa,SS akka saa katsella selän takse sekä lörppömuna urpo.näin ainakin luulen,SAISI TULLA ISOT LAKOT JOTTA KOKO SUOMI SEISOO...

- Onko ihmisoikeus asua asumistuella eli muiden maksamana Hesan keskustassa. Ei ole. Muuta pois sieltä.

- Onko ihmisoikeus mukataiteilijan saada apurahoja eli muiden maksamia veroja, kun ei saa töitään markkinoilla myydyksi. Ei ole. Mene oikeisiin töihin.

- Onko ihmisoikeus opiskella 6 vuotta veronmaksajien kustannuksella sukupuolentutkimuslaitoksella. Ei ole. Ota opintolainaa ja opiskele jotain mistä markkinat ovat valmiista maksamaan työstäsi.

- Onko ihmisoikeus maata kotona, koska minä haluan. Ei ole. Mene töihin.

Vasemmiston mielestä nämä ovat ihmisoikeuksia, joten lisää lainaa vaan. 15 vuotta vielä voi ottaa sen

15 000 000 000 euroa vuodessa, sitten se loppuu. Mut mä olen sit jo eläkkeellä joten vihervassarit saa maksella lainansa. Get over it.

Terv. Boomer

Eikös Orpon hallitus ole ottamassa nyt enemmän lisää lainaa, kuin Marinin hallitus ilman mitään edessä olevia suuria kriisejä? Orpo elvyttää veronkevennyksillä suurituloisille (joilta se ei mene lisäkulutukseen tehokkaasti) ja ottaa lisää lainaa 11 miljardin edestä. Se nähdään,  mitä tapahtuu kun oikeistolaiset pääsevät ihan tosissaan ottamaan vastuuta. Mahtaakohan tuo vuotiuinen 11 miljardin edestä lisävelkaantuminen johtaa 6 miljardin säästöihin hallituskaudella, kuten Orpo kumppaneineen kerskui ennen vaaleja? Orpon ainoa toivo on talouskasvu, joka näillä näkymillä loistaa poissaolollaan, kuten se on loistanut poissaolollaan jo viimeiset 15 vuotta. 

Marinin hallituksen ottamien velkojen korot ovat jäätävät. Marinin aikana velkasuhde nousi 59 prosentista 72 prosenttiin. Täysin vastuutonta velanottoa.

Yritykset huusi korona tukea ja viime talvena ihmiset huusi sähkötukea.

Tänä talvena saat maksaa sähkölämmityksesi yksin.

Jos sut irtisanotaan niin kela maksaa omakotitaloon lämmitystä 150 euroa kuukaudessa. Kelalla on katto lämmityslaskuissa.

Toimeentulotukea ei saa, jos omistaa kesämökin, lainat ei ole asumismenoja ja puolison tulot vaikuttaa.

4 hengen perheelle on laskettu riittävän 2200 netto ja tuossa on lapsilisät mukana eli tuosta maksat kaiken : asumiskulut, ruoat, vaatteet.

Lapsen harrastukseen saa 200 euroa vuodessa, se ei taida riittää edes jääkiekon kuukausi maksuun.

Minusta ihan oikein, että ei toimeentulotukea saa jos omistaa kesämökin. Kesämökki ei ole pakollinen elämisen kannalta.

Et siis omista kesämökkiä? Ja kun et omista, ei mökkiä saa olla muillakaan.

Enhän mä nyt sitä tarkoita! Mutta jos on rahan arvoista omaisuutta pl. asunto, miksi pitäisi saada silloin toimeentulotukea?

Ja usko pois, minä jos kuka olen kaikki tukihimmelit käynyt läpi ja ollut kauan niin ttt-asiakkaana kuin palkallisenakin, suurimman osan elämää vuokralaisenakin. Ja olen myynyt 30te arvoisen kesämökkini pois aikoinaan juuri siitä syystä, että ei ollut varaa enää sen ylläpitoon ja ei tosiaan mikään luksusmökki edes ollut, vaan sähkötön kantovesineen. Kesämökin myynnillä pääsin pahimpien vuosien yli.

Vierailija
679/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on ok että 5000€ tilistä käteen jää saman verran kuin 2500€ ? Sekö on kommarista oikeudenmukaista?

Vierailija
680/1010 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on ok että 5000€ tilistä käteen jää saman verran kuin 2500€ ? Sekö on kommarista oikeudenmukaista?

Kommarit eivät ymmärrä mitään reilua tuloeroissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi