Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutko miehesi kanssa menkoista?

Vierailija
23.09.2023 |

Tietääkö mies jos sulla on kuukautiset?

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan. Minulla on niin voimakkaat oireet kierron jokaisessa vaiheessa, että mies on oppinut kaiken menkoista.

Vierailija
22/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei menkkoja, ei puhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Osaa sitten ostaa kaupasta siteitä. Ei menkoissa ole mitään ihmeellistä etteikö niistä voisi oman kumppanin kanssa puhua.

Vierailija
24/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain syytä, niin tottakai, mutta ei ne nyt varsinaisesti tavallinen ruokapöytäkeskustelun aihe ole

Melko kummallinen aloitus ap:ltä

Vierailija
25/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä.

Vierailija
26/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä menisit parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa et pysty puhumaan edes menkoista.

Miksi pitäisi puhua? Ei ne miehelle kuulu millään tavalla. Kaikkea tekin lätisette huoh.

Vierailija
27/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja kerroin myös kaikista synnytyksen jälkeisistä eritteistä. Häntä ällöttti ja mua huvitti 😀

Vierailija
28/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset tekee menkoistaan suuren numeron ja toivoo miehen silloin nuolevan varpaita ja työntämään suklaata suuhun ja saa kaiken kiukuttelun anteeksi koska menkat. En ole koskaan tämmöistä tajunnut.

Ei tule juteltua miehen kanssa menkoista noin muuten ellei aleta hommailla, ei pidä hirveästi verestä. Ja hän ihmetellyt sitä kun minusta ei koskaan huomaa milloin on menkat, koska hän olettanut että kaikki naiset sekoaa kerran kuussa:D Onneksi olen antanut hänelle esimerkin että näin ei todellakaan ole eikä menkat ole mikään keskustelunaihe, sama asia jos puhuttaisiin rään syömisestä

Vierailija
29/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kerroin myös kaikista synnytyksen jälkeisistä eritteistä. Häntä ällöttti ja mua huvitti 😀

Ja puhun myös teinieni kanssa aiheesta tarpeen tullen. Ja sanon, että kuuluu elämään ja niistä pitää pystyä puhumaan. Itsellenihän teininä ei vanhempani koskaan puhuneet mitään aiheeseen viittaavaa.

Vierailija
30/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mitä ihmeellistä on menkoista puhumisessa. Yllätyin kun seurusteluaikana mies osti siteitä ja tamponeja varalle. Kun kysyin niistä, niin tokaisi "eikö sinulla sitten enää ole menkkoja"? Olin 34-vuotias.

Oksennus mikä mieslapsi tietäisi eron laittamista vireille ja mieslapsi siirtyisi ulkoruokintaan

Vierailija
31/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä puhumista niissä olisi.

Vierailija
32/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kun nautimme aamukahvia tai käymme ulkona syömässä.

Niin meilläkin mutta tänään oli poikkeuspäivä kun naisena kävin reippaasti ovi auki haisevalla aamujaskalla ja sen jälkeen marssin reippaasti aamukahvipöytään kädet pesemättä huutaen miekkoselle et nyt ne alkoi! Menkat! Miestä hävetti ja mua nauratti. Mies inhoaa verta. Pakotin miehen kaatamaan isompaan mottiin sumppia ai että mikä aamu meillä!

Vierailija
33/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillekin voi menkat olla jokin ihmeellinen tabu vuonna 2023? Ihan normaali puheenaihe siinä, missä mikä tahansa muukin. Ei pitäisi olla mitään kummallista tai salassa pidettävää naiselle sen paremmin kuin miehellekään. Normijuttu.

Vierailija
34/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ystäväni jaksaa puhua menkoistaan koko ajan aina kun vuotaa. "Kauhea jano, voi näitä menkkoja. Kyllä nyt taas niin väsyttää menkkojen takia, olisinpa mies'

Säälin hänen miestään kun on noin huomionhakuinen eritteistään

Vierailija
35/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan miehelle koska moonikset alkaa niin ei elättele turhia toiveita seksin suhteen. Pari viikkoa joutuu ukko vetämään käteen 🤷

Vierailija
36/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joillekin voi menkat olla jokin ihmeellinen tabu vuonna 2023? Ihan normaali puheenaihe siinä, missä mikä tahansa muukin. Ei pitäisi olla mitään kummallista tai salassa pidettävää naiselle sen paremmin kuin miehellekään. Normijuttu.

Onko noin vaikea ymmärtää etteivät kaikki todellakaan halua niistä puhua. Piste. Ei kiinnosta jakaa omia asioita muille eikä keskustella asiasta etenkään kun inhoaa verta ja kipua. Piste.

Vierailija
37/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puhuta ja ei tiedä.

Kyllä miehet tietää, milloin naisella on kuukautiset

Sen tuntee hajusta.

Vaikka miten pesee ja käyttää tamponia, herkkänenäisimmät miehet

haistaa kuukautiset.

Ei sille mitään mahda.

Vierailija
38/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja puhun myös teinieni kanssa aiheesta tarpeen tullen. Ja sanon, että kuuluu elämään ja niistä pitää pystyä puhumaan. Itsellenihän teininä ei vanhempani koskaan puhuneet mitään aiheeseen viittaavaa.

Onko pienessä mielessä käynyt ettei teinarisi välttämättä halua puhua aiheesta? Tuskinpa kun yrität väkisin pakottaa puhumaan. Onneksi asun omillani enkä noin ankean mutsin kanssa. Laittaisin välit poikki jos olisit mutsini.

Vierailija
39/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tehdä huonon olon rakkaallesi ja vieläpä nautit siitä?

Vierailija
40/126 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noin vaikea ymmärtää etteivät kaikki todellakaan halua niistä puhua. Piste. Ei kiinnosta jakaa omia asioita muille eikä keskustella asiasta etenkään kun inhoaa verta ja kipua. Piste.

Eihän niistä puhua tarvitse, mutta samassa taloudessa asuvat mies ja nainen, elävät niin lähellä toisiaan, että mies väistämättä tietää, milloin puolisolla on kuukautiset.

WC:n roskiksessa on ainakin muutaman tunnin kuukautissuojia, ennen sen tyhjntämistä.

Ja samassa sängyssä nukkuvana, mies ei voi mitenkään voi välttyä, kuukautisista johtuvaa tuoksua, hajua.

Sillä sitä hajua on, vaikka nainen itse ei enää sitä tunnekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi