Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Ruotsin Victoria pidä hiuksiaan koskaan auki? Olisi siten näyttävämmän

Vierailija
22.09.2023 |

näköinen. Joihinkin asuihin selvästi sopii hiukset kiinni, mutta voi kun joskus pitäis auki.

Kommentit (269)

Vierailija
41/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madeleine ja Sofia ovatkin usein hiukset auki kuvissa ja tilaisuuksissa. En tiedä voiko kyseessä olla se että Victoria haluaa näyttää enemmän tulevalta valtionpäämiehelta. Walesin prinsessankin tilanne on hiukan erilainen koska hän on "vain" puoliso, ei tuleva hallitsija. Kampauksella ei tietysti pitäisi olla väliä, mutta rooli on kyllä painava ja perinteisesti aika miehinen, ehkäpä eivät siksi halua antaa Victoriasta "tyttömäistä" kuvaa.

Ei todellakaan ole ponnari valtionpäämiehen kampaus. Victoria laittaa ponnarin, koska itse tykkään siitä eikä hänellä ole ymmärrystä, ettei se pue keski-ikäistyvää naista eikä näytä arvokkaalta.

Vierailija
42/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin tyylikästä jos pitkät hiukset hulmuavat tuulessa. Nuttura tms. käytännöllisempi.

Lisäksi vielä sekin puoli että nutturapäästä on helpompi saada edustavia kuvia joka kuvakulmasta, kun tukka ei heilu edessä. Kuvattavana oleminen on iso osa kuninkaallisten profiilia ja tehtäväkenttää. Victoriaa katsomaan tulleet ihmiset saavat myös paremmat näkymät kun hänellä on kasvot nutturan ansiosta aina "framilla" eikä peitettynä hiusten taa. 

Walesin prinsessasta ainakin on hienoja kuvia, vaikka hiusta löytyy naiselta yllin kyllin. Letizialla myös hiukset molemmin puolin kasvoja, vaikka ei varsinaisesti pitkät olekaan.

Madeleinekin onnistuu kuvissa, vaikka on usein hiukset auki. Samoin prinsessa Sofia.

Victoria on tuleva kuningatar ja ylväs aikuinen nainen, ei samalla tavalla tyttömäinen kuin pikkusiskonsa ja Sofia ovat. Kate Middletonin tyyli on aina ollut melkoisen luonnollinen ja sporttinen, siksi harrastaa hiukset auki kulkemista. Hän ei edes ole syntyjään kuninkaallinen vaan ihan tavis porvaristyttö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisi mallia Letiziasta ja muista tyylikkäästi pukeutuvista ja hiuksensa laittavista naisista.

Vierailija
44/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Madeleine ja Sofia ovatkin usein hiukset auki kuvissa ja tilaisuuksissa. En tiedä voiko kyseessä olla se että Victoria haluaa näyttää enemmän tulevalta valtionpäämiehelta. Walesin prinsessankin tilanne on hiukan erilainen koska hän on "vain" puoliso, ei tuleva hallitsija. Kampauksella ei tietysti pitäisi olla väliä, mutta rooli on kyllä painava ja perinteisesti aika miehinen, ehkäpä eivät siksi halua antaa Victoriasta "tyttömäistä" kuvaa.

Ei todellakaan ole ponnari valtionpäämiehen kampaus. Victoria laittaa ponnarin, koska itse tykkään siitä eikä hänellä ole ymmärrystä, ettei se pue keski-ikäistyvää naista eikä näytä arvokkaalta.

Mä olen nähnyt hänellä nutturoita.

Vierailija
45/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin tyylikästä jos pitkät hiukset hulmuavat tuulessa. Nuttura tms. käytännöllisempi.

Lisäksi vielä sekin puoli että nutturapäästä on helpompi saada edustavia kuvia joka kuvakulmasta, kun tukka ei heilu edessä. Kuvattavana oleminen on iso osa kuninkaallisten profiilia ja tehtäväkenttää. Victoriaa katsomaan tulleet ihmiset saavat myös paremmat näkymät kun hänellä on kasvot nutturan ansiosta aina "framilla" eikä peitettynä hiusten taa. 

Nimenomaan ne hiukset auki siisteillä laineilla tai muu pehmeämpi kampaus olisi aikuisen naisen kampaus. Victoria pitää hiuksiaan kuin pikkutyttö, mikä ei ole hänen piirteisiin eikä ikään nähden sopivaa.

Walesin prinsessasta ainakin on hienoja kuvia, vaikka hiusta löytyy naiselta yllin kyllin. Letizialla myös hiukset molemmin puolin kasvoja, vaikka ei varsinaisesti pitkät olekaan.

Madeleinekin onnistuu kuvissa, vaikka on usein hiukset auki. Samoin prinsessa Sofia.

Victoria on tuleva kuningatar ja ylväs aikuinen nainen, ei samalla tavalla tyttömäinen kuin pikkusiskonsa ja Sofia ovat. Kate Middletonin tyyli on aina ollut melkoisen luonnollinen ja sporttinen, siksi harrastaa hiukset auki kulkemista. Hän ei edes ole syntyjään kuninkaallinen vaan ihan tavis porvaristyttö. 

Vierailija
46/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisi mallia Letiziasta ja muista tyylikkäästi pukeutuvista ja hiuksensa laittavista naisista.

Letizialla on aina sama kampaus eli suora tukka kasvojen molemmin puolin. Ihan yhtä tylsä tai tyylikäs kuin Victorian signature-nuttura. 

Vierailija
47/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä nutturoissa on sama vika kuin hänen poninhännissään, eli eivät sovi hänen piirteisiin.

Victoria on itse kertonut, ettei ole lainkaan kiinnostunut muodista ja vaatteista. Pukeutumisessa hän käyttää apua stylisti ainakin joskus, mutta hiukset hän laittaa itse ainakin jos ei ole jokin Nobel-juhla. Hänellä ei kerta kaikkiaan ole silmää sille, mikä hänelle sopii.

Vierailija
48/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajan kuvissa hänellä on useinkin hiukset auki . Työlook on asialllinen ja hyvä., reissussa hiukset näyttäytyvät siistimpinä kiinnitettyinä.

Vierailija
49/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä nutturoissa on sama vika kuin hänen poninhännissään, eli eivät sovi hänen piirteisiin.

Victoria on itse kertonut, ettei ole lainkaan kiinnostunut muodista ja vaatteista. Pukeutumisessa hän käyttää apua stylisti ainakin joskus, mutta hiukset hän laittaa itse ainakin jos ei ole jokin Nobel-juhla. Hänellä ei kerta kaikkiaan ole silmää sille, mikä hänelle sopii.

Kuvittelisin että hänellä on sitten joku suunnittelemassa lookit, etenkin jos muoti ei kiinnosta. En usko että hän edustaa itse tehdyssä kampauksessa ja meikissa - tulevalla kuningattarella on muutakin työtä kuin tapella aamulla tukan kanssa. Eikä tietysti voida ottaa sitä riskiä että rajaus onkin kuvissa vinossa tai tukka hapsottaa.

Vierailija
50/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Letizialla on aina sama kampaus eli suora tukka kasvojen molemmin puolin. Ihan yhtä tylsä tai tyylikäs kuin Victorian signature-nuttura. 

Tämä ei ole totta. Letizialla on pehmeät laineet, jollaiset sopisivat hyvin Victorialle ja tarvittaessa hiukset kiinni. Silloin kun hänellä on hiukset kiinni, kampaus on paljon pukevampi kuin Victorian sutaisemat nutturat. Katsokaa vaikka näitä kuvia Letiziasta. Ihan valovuoden päässä Victoriasta. https://www.wmagazine.com/fashion/queen-letizia-spain-best-royal-style-…

Vierailija
51/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevalla hallitsijalla, Kuningattarella ei saa olla julkisesti hiukset auki. Tulee historiasta. Vain rahvaan kansanosan naiset pitivät hiuksiaan auki, kylähullut eukot ja lapset. Tyttöjen hiukset ruvettiin myös sitomaan kokonaan kiinni teini-iässä.

Vierailija
52/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victorian toimenkuva on kuin muissakin toimenkuvissa, joissa ei ole toivottua pyöriä asiakkaiden seassa hiukset auki. Victoria pitää puheita, poseeraa medialle, vilkuttelee muutenkin tuulisilla, muista korkeammilla  paikoilla ihmisille ja hänellä on kai  muuta touhuamista kuin pyyhkiä hiuksia silmiltään esiintyessään julkisuudessa. Jo se, että hän kävelisi kättelemään jotakin ja pyyhkisi samalla hiuksia naamaltaan olisi aika epämiellyttävää toiselle osapuolelle. 

Vicotria ei enää ole ihan nuori tyttö, jolloin kasvojen sivuilla valuvat hiukset korostavat myös kasvonpiirteitä alaspäin.

Ei Victorian kasvoissa ole mitään alaspäin roikkuvaa mitä korostaa. Hänellä on normaalipainoisen ihmisen kasvot ilman kaksaria, bulldoginposkia tai ihmeempiä juonteita. Ei myöskään nyrpeää yleisilmettä.

Vierailija
53/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisin että hänellä on sitten joku suunnittelemassa lookit, etenkin jos muoti ei kiinnosta. En usko että hän edustaa itse tehdyssä kampauksessa ja meikissa - tulevalla kuningattarella on muutakin työtä kuin tapella aamulla tukan kanssa. Eikä tietysti voida ottaa sitä riskiä että rajaus onkin kuvissa vinossa tai tukka hapsottaa.

Hän on ihan itse kertonut laittavansa hiuksensa itse ja sen näköinen hän on paitsi valikoiduissa tilaisuuksissa. Kukaan itseään kunnioittava ammattilainen ei laittaisi niitä nutturoita ja ponnareita, joita hän käyttää.

Vierailija
54/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN ON TÄLLAINEN ISO ONGELMA KASVOISSA, VOISI YRITTÄÄ peittää sitä leikkaamalla paksun otsatukan, ja kihartaa sitä, se veisi huomiota isosta, eteenpäintyöntyvästä leuasta. Ja pitkät hiukset siinä kasvojen alapuolella kiharrettuina voisi tuoda pehmeyttä. Ehkä vaaleita raitoja?

En ole kampaaja, mutta hän tarvitsisi ammattistylisti kampaajan muotoilemaan naamanssa hius leikkauksella.

Sofian terävä kuoppainen leuka on piennetty leikkaamalla, verratkaapa vanhoihin kuviin. Ei enää työnny niin paljon eteenpäin. Olikin kuin noita-akka.

Vierailija
55/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat osua oikeaan tässä nyt. Olen huomannut Vikkanin huumoripitoisen ja ns. leikkisän puolen, joten kenties on tarkoitus tulla vakavasti otetuksi. Imagokysymys siis. Kotioloissa saattaa olla ihan toisenlainen, villi ja vapaa. Roiskii Dania hiuksillaan.

Vierailija
56/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan huvittavan näköistä kun tuo Daniel ei osaa olla Viktorian rinnalla, muuten kun kävellä perässä. On ihan pihalla. Ei tiiä mitä tehdä tai sanoa. Jos vertaa Prinsessa Kateen, hän on ottanut tosissaan sen roolin eikä ole jäänyt kakkoseksi Williamin rinnalle. Daniel on vaan kuin joku perässähiihtåäjä, turvamies ja Viktoria yksin edistaa.

Ennustan eroa jossain vaiheessa. Viktoriahan on vasta prinsessa, eikä mikään Kuningatar. Miten sitten kun astuu valtaan?

Vierailija
57/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUN ON TÄLLAINEN ISO ONGELMA KASVOISSA, VOISI YRITTÄÄ peittää sitä leikkaamalla paksun otsatukan, ja kihartaa sitä, se veisi huomiota isosta, eteenpäintyöntyvästä leuasta. Ja pitkät hiukset siinä kasvojen alapuolella kiharrettuina voisi tuoda pehmeyttä. Ehkä vaaleita raitoja?

En ole kampaaja, mutta hän tarvitsisi ammattistylisti kampaajan muotoilemaan naamanssa hius leikkauksella.

Sofian terävä kuoppainen leuka on piennetty leikkaamalla, verratkaapa vanhoihin kuviin. Ei enää työnny niin paljon eteenpäin. Olikin kuin noita-akka.

Iso ongelma??? Hmm toimiva normaali leuka ei ole mikään ongelma. Ja vaikka ois mikä niin se ei ole sinun asiasi. Toisilla ihmisillä ei ole velvollisuutta miellyttää sinua esteettisesti. Pystyt parempaan, koita kasvaa vähän.

Vierailija
58/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevalla hallitsijalla, Kuningattarella ei saa olla julkisesti hiukset auki. Tulee historiasta. Vain rahvaan kansanosan naiset pitivät hiuksiaan auki, kylähullut eukot ja lapset. Tyttöjen hiukset ruvettiin myös sitomaan kokonaan kiinni teini-iässä.

Tämä on yksiselitteisesti valhetta. Mistä revit tuollaisia? Ja kyllähän Victorialla on hiukset auki joskus, jolloin hän on paljon paremman näköinen, varsinkin jos kyseessä juhlatilaisuus, jonne on tullut kampaajan tuolin kautta.

Ulkomaisissa kuninkaalliskeskusteluissa ja muotisivuilla muuten vähän väliä ihmetellään, miksi hän ei pidä hiuksiaan useammin auki.

Vierailija
59/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Victorian leuka ole mikään ongelma. Hyvin on pärjännyt töissään, mennyt naimisiin, saanut pari sööttiä lasta, saa kehuja tyylikkyydestä, ihmiset pitävät hänestä, vaikuttaa tyytyväiseltä

Missä ongelma?

Vierailija
60/269 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet? Onko Victorian hiukset photoshopattu kaikkiin kuviin, joissa ne ovat "julkisuudessa auki"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan