Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi taas. Täällä minä, joka aiemmin tänään kirjoittelin joulun tuovan mukanaan avioeron.

Vierailija
25.12.2006 |

Mies ja lapset kotiutuivat sukuloimisreissusta. Lapset söivät iltapalan ja laitoimme heidät nukkumaan. Olivat tosi urheita ja reippaita. Sen jälkeen mies lähti, menee nyt ensi alkuun asumaan mumminsa taloon, joka on tyhjillään talven. Välimatkaa tulee about 12 km.

Viimeiset sanat, jotka hän sanoi lähtiessään, olivat " en mä tiedä" eli vastaus kysymykseeni miten sä voi tehdä tän?



Muuttokuormassa oli muovikassillinen vaateita, kaksi konvehtirasiaa ja lasten valokuvat. Kyllähän niillä jo alkuun pääsee...



Mä en voi muuta kuin itkeä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä monen vuoden pompotus ja passaaminen sai loppua NYT! Pakko vaan asua samankaton alla, kun mulla ei ole nyt paikkaa mihin mennä lasten kanssa ja olen raskaana. Tämä jatkuu nyt henkisenä väkivaltana kunnes pois pääsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan