Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet hankkii rahaa saadakseen naisia. Naiset hankkii rahaa, jotta ei tarvitsisi miehiä.

Vierailija
21.09.2023 |

Näin se on. Koska naiset ymmärtää, että parisuhteen pitää perustua rakkaudelle, ei riippuvaisuuteen.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miestä, josta tulee sellaiset vibat, että tuo on mahdollinen ja toivottavasti myös todennäköinen skenaario. "

Eli ne vibat tulevat geneerisen komeasta ulkonäöstä, eivät mistään muusta.

EIKÄ TULE. KOITA NYT JO SAA TANAN VAJAAÄLYINEN TAJUTA!!!

Vierailija
82/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"LUOTETTAVAA JA USKOLLISTA KUMPPANIA JOKA EI PERSEILE."

Ja tällaisen löytää Tinderistä, kun yrittää mätsätä mahdollisimman geneerisesti hyvännäköisen miehen kanssa?

Voi löytyäkin. Ei kaikki hyvännäköiset miehet ole kusipäitä. 

Eli silloinhan naiset etsivät; eivät luotettavia ja rehellisiä, vaan millaisia miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kumppanuutta ihmisen kanssa, joka välittää ja haluaa rakentaa elämän yhdessä. Lojaaliutta, tunneälyä. Kumppanin kuuluu olla se turvallisin ja lempein ihminen elämässä, koska muu maailma on voi olla julma. Huumorintaju ja ulkonäköasiat tietysti on listalla monilla, mutta ei se ole se tärkein tekijä. Ja varmaan jotain yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita olisi hyvä olla, mutta nekin on enemmän sellaisia "kiva olisi jos..." juttuja, mutta ei prioriteetteja. Näin väitän naisena."

Jos nainen etsii tätä, niin miksi hän yrittää mätsätä Tinderissä ensisijaisesti miestä, joka on pitkä ja jolla on tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla?

Elämää on myös netin ja Tinderin ulkopuolella. Oletko nähnyt oikeita pariskuntia oikeassa elämässä? Onko isäsi joku Fabio? Miksi sinusta ei sitten tullut Fabiota?

Vierailija
84/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain rumat/epäkiihottavat miehet joutuvat hankkimaan rahaa saadakseen naisia, joten ei ihmekään ettei naiset halua sellaista miestä jolla olisi naiselle annettavanaan vain raha!

Mieluummin tekee omat rahat kuin panee epäkiihottavaa miestä rahan takia.

Rumat naiset saavat silti miehen, koska miehet eivät ole yhtä pinnallisia kuin naiset.

Noi ukot ottaa sen, minkä saa. Mistään suuresta rakkaudesta tuskin on kyse. Ja tuskin noille naisille tämä on mikään huippudiili.

Jokainen ihminen ottaa sen minkä saa. Sitä mitä ei saa, ei voi ottaa. En yllättynyt, että tällaisia itsestäänselvyyksiä joutuu selittämään palstanaiselle.

Olet vääräs

Kuvottaa ajatuskin, että pitäisi olla parisuhteessa sellaisen kanssa jonka kanssa ei oikeasti halua olla. Ja EI tällä seikalla ei ole mitään tekemistä miehen ulkonäön kanssa. 

Vierailija
85/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"LUOTETTAVAA JA USKOLLISTA KUMPPANIA JOKA EI PERSEILE."

Ja tällaisen löytää Tinderistä, kun yrittää mätsätä mahdollisimman geneerisesti hyvännäköisen miehen kanssa?

Voi löytyäkin. Ei kaikki hyvännäköiset miehet ole kusipäitä. 

Eli silloinhan naiset etsivät; eivät luotettavia ja rehellisiä, vaan millaisia miehiä?

Kumisaapaskin on fiksumpi kuin sä.

Vierailija
86/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei juma liste. Sun kaltaisen kanssa keskustelu on kuin löisi päätään tiiliseinään ja kuvittelisi pääsevänsä siitä läpi. 

Ei, en ole Tinderissä. Ei, en etsi jumalaisen komeaa miestä. Etsin miestä joka miellyttää ulkoisesti ja sisäisesti MINUA. Mua ei vittuj*kaan kiinnosta onko mies muiden mielestä hyvännäköinen tms. En mä muita varten miestä valitse. Mulla kelpaa vallan mainiosti tavallinen suomalainen duunarimies, mutta te aivovammaiset i*celidiootit ette tätä tajua. Ette suostu hyväksymään, että se teidän naisettomuus johtuu ihan teidän omasta idioottimaisesta käytöksestä ja ajattelumaailmasta mistä tuokin sun mulle laittama kysymys kertoo. Ette suostu ymmärtämään kun teille kerrotaan todellisesta elämästä. Inisette vain omaa ähkyänne. 

Sekään ei mene teill va jakki-inceleille tajuntaan, että kaikilla naisilla EI ole samanlainen miesmaku. "

Et ole Tinderissä ja etsit miestä? Mistä luulet miehen tänä päivänä löytyvän? Ja kyllä, naisilla on lähes samanlainen miesmaku, joskin hiusten väri voi hieman joissain tapauksissa vaihdella. Keskimääräisesti naiset haluavat aivan samoilla ulkoisilla ominaisuuksilla olevan miehen. Toki läheskään kaikilla naisilla ei ole mahdollisuutta tällaista saada.

Vierailija
87/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kumppanuutta ihmisen kanssa, joka välittää ja haluaa rakentaa elämän yhdessä. Lojaaliutta, tunneälyä. Kumppanin kuuluu olla se turvallisin ja lempein ihminen elämässä, koska muu maailma on voi olla julma. Huumorintaju ja ulkonäköasiat tietysti on listalla monilla, mutta ei se ole se tärkein tekijä. Ja varmaan jotain yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita olisi hyvä olla, mutta nekin on enemmän sellaisia "kiva olisi jos..." juttuja, mutta ei prioriteetteja. Näin väitän naisena."

Jos nainen etsii tätä, niin miksi hän yrittää mätsätä Tinderissä ensisijaisesti miestä, joka on pitkä ja jolla on tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla?

Elämää on myös netin ja Tinderin ulkopuolella. Oletko nähnyt oikeita pariskuntia oikeassa elämässä? Onko isäsi joku Fabio? Miksi sinusta ei sitten tullut Fabiota?

Isäni eli aikaa, kun edes lankapuhelimen takaisinsoitto-ominaisuudesta ei ollut mitään tietoa.

Vierailija
88/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ensin naiset hankkivat miehen jonka tarvitsevat saadakseen miehen rahat.

Ahneimmat tekaisevat miehen kanssa muksun tai kaksikin saadakseen miehen maksamaan naiselle elatustukea seuraavan 18 vuoden ajan.

Näin se vaan menee..

Vierailija
89/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen miellyttäminen ei ole ikinä ollut minulle motiivi yhtään mihinkään, rahan hankkimisen syy ei ole naisen saaminen, motiivit ovat jotain ihan muuta.

Vierailija
90/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen miellyttäminen ei ole ikinä ollut minulle motiivi yhtään mihinkään, rahan hankkimisen syy ei ole naisen saaminen, motiivit ovat jotain ihan muuta.

Ja täällä ollaan tienaamassa rahaa lauantai-iltana vauvapalstalla klo 23.

Vierailija
91/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii :D kirjoitti:

Niin totta! Oma kauhukuva olisi olla riippuvainen miehestä tai ylipäätään jonkun muun rahoista.

Omat rahat oma valta, niin se olla pitää.

Jep. Oma äiti ja mummu kituivat vuosikymmeniä väkivaltaisten juoppojen uhrina, kun ei ollut omaa rahaa ja rohkeutta lähteä. Jostain kumman syystä olen sinkku ja tykkään asua yksin. Ei ikinä IKINÄ tuollaista kohtaloa.

Vierailija
92/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei juma liste. Sun kaltaisen kanssa keskustelu on kuin löisi päätään tiiliseinään ja kuvittelisi pääsevänsä siitä läpi. 

Ei, en ole Tinderissä. Ei, en etsi jumalaisen komeaa miestä. Etsin miestä joka miellyttää ulkoisesti ja sisäisesti MINUA. Mua ei vittuj*kaan kiinnosta onko mies muiden mielestä hyvännäköinen tms. En mä muita varten miestä valitse. Mulla kelpaa vallan mainiosti tavallinen suomalainen duunarimies, mutta te aivovammaiset i*celidiootit ette tätä tajua. Ette suostu hyväksymään, että se teidän naisettomuus johtuu ihan teidän omasta idioottimaisesta käytöksestä ja ajattelumaailmasta mistä tuokin sun mulle laittama kysymys kertoo. Ette suostu ymmärtämään kun teille kerrotaan todellisesta elämästä. Inisette vain omaa ähkyänne. 

Sekään ei mene teill va jakki-inceleille tajuntaan, että kaikilla naisilla EI ole samanlainen miesmaku. "

Et ole Tinderissä ja etsit miestä?

Siis missä todellisuudessa sä oikein elät??? Miksi hel vetissä kaikkien pitäisi olla Tinderissä? Se on täynnä ääliöitä seksi vonkaavia miehiä ja se on ihan turha sovellus. Sun kannattaisi lähteä pihalle sieltä sun hikisestä yksiöstä oikeaan elämään.

EI KAIKKI NAISET EI HALUA SAMANLAISTA MIESTÄ JA SE ON FAKTA. Sun harhat EI ole faktoja. Sä vajak ki et osaa sen vertaa lukea, että mä etsin ihan tavallista suomalaista miestä. Sä et ole tavallinen mies vaan vainoharhainen, mielenterveysongelmainen ja varmaankin älyllisesti todella vajaa. 

Vierailija
93/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä hankkinut rahaa saadakseni naisia, naiset eivät ole olleet motivaationa omaan uraani tai rahan saamiseen. On totta, että menestys tuo tullessaan kaikenlaisia etuja, mutta se että olisin elämäni suunnittelut naisten saamisen ehdoilla on ihan täyttä puutaheinää. Toki joku muu voi niin tehdä, minulle naiset eivät ole olleet minkäänlainen motivaation lähde.

Näinhän sen pitäisi olla. Ja tuollaiset miehet niitä naisia yleensä saakin. Kuitenkin valitettavan monet miehet yrittää kiinnittää naisten huomion hienoilla autoilla ja merkkivaatteilla yms. Eivät tajua, että se ei ole se, mitä monet naiset oikeasti etsii.

Mutta silti väitän, että yski syy, miksi miehenä (vaikka tuskin sukupuolellani on tällä kohtaa mitään erityistä merkitystä) olen ja saan tai joudun olemaan sinkkuna

Miksi nainen haluaisi rahattoman miehen? Miksi et mene töihin tai karsi jostain, että rahaa jää muuhun? Tai sitten olet pienipalkkaisessa työssä. Mutta: miehet ovat yleensä varakkaissa ammateissa, sillä miehen moraalitaju on huonompi (miehet ovat olleet kivikaudella metsästäjiä, ja tuoneet lihat pöytään) eli he kykenevät töihin, jossa ei omatunto paina. Kyllä siis naisetkin, ei siinä mutta useimmiten miehet! Ja näin he useimmiten luulevat, että saadaan nainen kun on pilvinpimein rahaa. Muutamaa varakasta (yksi miljonääri ja yksi entinen mm.kauppakeskuksen johtaja) miestä tapailleena voin sanoa, jos persoona on mätä ja moraali puuttuu ei suhteesta tule mitään! Eli lopetin molemmat suheet, kun todellinen persoona tuli esiin. Mutta, ainakin sen verran haluan naisena tietää, että tulevaisuuteni on turvattu miehen kanssa ja jos varsinkin alkaisimme perhettä perustamaan. Tietenkin itsekin käyn töissä ja katan elämäni, laitan säästöön ja nautin elämästä, en tarvitse tähän jotain seteleiden suoltoa (mielellään ei - koska siihen muodostuu riippuvuussuhde, joka ei ole mielekäs!). Mutta tietysti miehen tulee olla mies,eikä joku roskisdyykkari, jonka kanssa ei voi elää elämää. 

Vierailija
94/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämää on myös netin ja Tinderin ulkopuolella. Oletko nähnyt oikeita pariskuntia oikeassa elämässä? Onko isäsi joku Fabio? Miksi sinu

Kumisaapastakin tyhmempi mies ei sitten tajunnut pointtia.

Vierailija
95/118 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&

Ovatko miehet tulleet paljon pyytelemään treffeille live-elämässä? Joko on löytynyt joku tietty, joka ei halua vain seksiä?

Vierailija
96/118 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ovatko miehet tulleet paljon pyytelemään treffeille live-elämässä? Joko on löytynyt joku tietty, joka ei halua vain seksiä?"

No omalla kohdallani kyllä. Kaikki parisuhteeni on alkaneet ihan livetapaamisten seuraamuksina. Olen myös itse tehnyt aloitteen miesten kanssa. Jos et saa suutasi avattua kiinnostavan naisen seurassa ja pekäät torjutuksi tulemista, niin se ei ole naisten vika. Voit istua päivät pitkät tuntemassa jotain ikuista katkeruutta naisia kohtaan, tai voit opetella sosiaalisia taitoja. Ihan oma valinta.

Vierailija
97/118 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ovatko miehet tulleet paljon pyytelemään treffeille live-elämässä? Joko on löytynyt joku tietty, joka ei halua vain seksiä?"

No omalla kohdallani kyllä. Kaikki parisuhteeni on alkaneet ihan livetapaamisten seuraamuksina. Olen myös itse tehnyt aloitteen miesten kanssa. Jos et saa suutasi avattua kiinnostavan naisen seurassa ja pekäät torjutuksi tulemista, niin se ei ole naisten vika. Voit istua päivät pitkät tuntemassa jotain ikuista katkeruutta naisia kohtaan, tai voit opetella sosiaalisia taitoja. Ihan oma valinta.

Jatkan: Olen siis eri kuin kenelle vastasit.

Vierailija
98/118 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Lisäksi mulle on vaikea/mahdoton ajatus, et jos tottuisin johonkin elintasoon kumppanin kanssa ja sitten tulisi ero, niin olisi kova paikka tottua monella tapaa uuteen elämään. Siksi haluan tienata omat rahani ja tehdä niillä mitä haluan tai olla tekemättä :)

N32

Vierailija
99/118 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Lisäksi mulle on vaikea/mahdoton ajatus, et jos tottuisin johonkin elintasoon kumppanin kanssa ja sitten tulisi ero, niin olisi kova paikka tottua monella tapaa uuteen elämään. Siksi haluan tienata omat rahani ja tehdä niillä mitä haluan tai olla tekemättä :)

N32

Aina tietysti erotessa voi tulla se elintason muutos ekonomisessa mielessä, mutta ihan totta, että ei ainakaan halua sen takia joutua jäämään mihinkään huonoon tilanteeseen, koska pelkää ettei selviytyisi enää. Tämähän se feminismin alkuperäinen pointtikin on aikoinaan ollut, kun naiset ei jaksanut katsella näitä rikkaita kusipäämiehiään enää, mutta mitään omia tuloja ei sitten ollutkaan itsellä...

Vierailija
100/118 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin rahaa, koska tarviin sitä elämiseen. Haluan silti miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi