Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet hankkii rahaa saadakseen naisia. Naiset hankkii rahaa, jotta ei tarvitsisi miehiä.

Vierailija
21.09.2023 |

Näin se on. Koska naiset ymmärtää, että parisuhteen pitää perustua rakkaudelle, ei riippuvaisuuteen.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hankin rahaa, koska tarviin sitä elämiseen. Haluan silti miehen.

Eli olet samaa mieltä aloituksen kanssa.

Vierailija
102/118 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehet tulleet paljon pyytelemään treffeille live-elämässä? Joko on löytynyt joku tietty, joka ei halua vain seksiä?

Mikä sun ongelma oikeasti on? Miksi hel vetissä mun pitäisi olla sellaisessa kurapaskasovelluksessa kuin Tinder? Ei sieltä mitään parisuhdetta löydä. Sama juttu muidenkin sovellusten kanssa. 

Mikä hel vetti sun edes saa kuvittelemaan, että mä epätoivoisena etsin miestä ja parisuhdetta? Mun ajatus on, että ehkä joku päivä, mutta en varsinaisesti etsi mitään. Tulee jos on tullakseen. En tiedä missä todellisuudessa sä oikein elät, mutta Tinder yms. lihatiskit ole ainoat paikat missä tavata vastakkaisen sukupuolen edustajia. Uusiin ihmisiin voi katsos tutustua ihan oikeassa elämässä. 

Mä olen mennyt ensimmäisen kerran Tinderiin viime kesäkuussa. En ole sitä ennen ollut missään deittisovelluksissa tai deittisivustoilla. Ihan livenä oikeassa elämässä tapasin exän jonka kanssa olin melkein 10 vuotta. Mulla on alle vuosi erosta, että miksi hel vetissä tässä pitäisi jo joku mies riesakseen ottaa?? Pelkkä seksi käy mulle, mutta valitsen itse ja erittäin tarkkaan kenen kanssa sitä haluan. Ei ole kuin yksi mies päässyt seulan läpi ja hänkin sen vuoksi, että olemme vanhoja tuttuja seksin saralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla alkoi käydä ihan eri tavalla flaksi, kun pääsin opiskelemaan korkeapalkkaista alaa. Kyllä ne nuoret miehetkin katsovat tarkkaan, kenen kanssa kannattaa seurustella vakavasti, ja hyvätuloisuus on monille tärkeämpää kuin kaunis naama tai hyvä kroppa. Etenkin vakavaa suhdetta aloittaessa. 

Vierailija
104/118 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
105/118 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
106/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs muuten sellainen ilmiö on, että naimisissa olevaa naista lähestytään jatkuvasti sekä livenä, että somen kautta milloin minkäkin tekosyyn varjolla? Yritetäänkö rikkoa parisuhde, vai mikä idea?

Vierailija
107/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs muuten sellainen ilmiö on, että naimisissa olevaa naista lähestytään jatkuvasti sekä livenä, että somen kautta milloin minkäkin tekosyyn varjolla? Yritetäänkö rikkoa parisuhde, vai mikä idea?

Se on monille joko fetissi tai oman itsetunnon pönkitystä. Monilla varsinkin miehillä on pettämiseen liittyviä fetisseja ja fantadioita. Taas itsetuntoa se kohottaa jos saa varatun pettämään avopuolisoaan koska sehän tarkoittaa että hän on niin vastustamaton että varattu pettää rakastaan 

Vierailija
108/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on monille joko fetissi tai oman itsetunnon pönkitystä. Monilla varsinkin miehillä on pettämiseen liittyviä fetisseja ja fantadioita. Taas itsetuntoa se kohottaa jos saa varatun pettämään avopuolisoaan koska sehän tarkoittaa että hän on niin vastustamaton että varattu pettää rakastaan 

Useimmiten nämä ovat miehiä, jotka ovat moneen kertaan eronneita. Itse pettäneet ja sotkeneet kaikki läheiset ihmissuhteensa. Sitten kuitenkin kateellisena somessa seurataan toisten perhe-elämää ja yritetään rikkoa se, mitä ei olla itse saatu.

Vierailija
109/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikösne naiset just ole sen ymmärtäneet ja siksi hankkii rahaa ettei mahdollinen parisuhde perustu riippuvuuteen.

Eihän se, ettei tarvitse miestä tarkoita ettei sellaista voi elämäänsä päästää halutessaan.

Yleensä myös kun riippuvuus ja pakko poistuu, löytyy niitä tasa-arvoisempia suhteita. Miehet tajuaa kyllä, jos heillä on riippuvuuteen perustuva valtaetu ja käyttävät sitä helposti hyödykseen. Eivät ymmärrä ettei kukaan jaksa loputtomiin katsella toisen perseilyä.

Usein myös ovat sokeita sille naisen rahan hankinnalle. Alistavat naista ja kun nainen ryhtyy opiskelemaan he vain ilkkuvat. Sitten tulee yllätyksenä, kun nainen valmistuu, saa hyvän työn ja palkan ja häipyy alistajan elämästä.

Mies itkee kun ero tuli puskista ilman mitään syytä! Itsekäs nainen käyttää omat rahansa itseensä, yhyy!

Vierailija
110/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten nämä ovat miehiä, jotka ovat moneen kertaan eronneita. Itse pettäneet ja sotkeneet kaikki läheiset ihmissuhteensa. Sitten kuitenkin kateellisena somessa seurataan toisten perhe-elämää ja yritetään rikkoa se, mitä ei olla itse saatu.

Ei suinkaan. Se on vain sitä että kokee itse olevansa vastustamaton että ne varatutkin sua haluaa. Varsinkin jos on naimisissa niin kai sen miehen on pakko olla itsensa mielestä jotain upeaa ja parasta että nainen haluaa pettää. Tosin näin myös ajattelee naiset jotka iskee naimissa olevia miehiä. 

Vierailija
111/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, oma kokemukseni on se että ovat muuten elämässä ihan menestyneitä, mutta moneen kertaan eronneita. Eivät pysty itse parisuhteeseen.

Vierailija
112/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä naiset o enemmän muhun käyttänyt rahaa ku minä niihin :p

-Hinopiiri

Vierailija
113/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa rahaa tarvitsi paljon enemmän. Piti hoitaa kaikki omat kulut, lasten kulut ja osallistua kaikkeen puoliksi, sellaiseenkin mitä itse en tarvinnut. Sain maksaa esimerkiksi puolet ruoista ja juomista, joita en olisi tarvinnut ja josta söin tai join vain pienen osan. 

Eron jälkeen suurituloisempi mies osallistuu vihdoin lasten kuluihin: maksaa elatusta kelan minimien mukaan. Mulle jää yksinhuoltajana rahaa vihdoin säästöönkin. Pärjäämme niin paljon paremmin ilman miestä. 

Olen seurustellut avioeroni jälkeen. Aina saisi olla laittamassa ruokaa ja osallistumassa ylimääräisiin kuluihin ja huolehtia miestenkin lapsista. Miehen pito on kallista ja teettää töitä. 

Vierailija
114/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten raha varsinaisesti edesauttaa naisen saamiseksi, jos nyt ei puhuta maksullisesta seksistä vaan ihan aidosta parisuhteesta? Ymmärrän että perustoimeentulo on syytä olla kohdallaan, jotta on perusjutut kunnossa kuten vaatteet, hygienia ja koti jne. Mutta siitä eteenpäin?

Itselläni lienee n. 100 K euron kuukausitulot, mutta en ole huomannut ainakaan näin normaalisti elellessäni niistä mitään vaikutusta naisiin, mistäpä sitä edes muut tietäisivät ja toisaalta rahoilla leuhkimisesta tulee vain moukka vaikutelma.

Miksi noin rikas istuu jossain vauvapalstalla trollaamassa? Aika surullista, jos ei tuollaisilla tuloilla edelleen keksi itselleen parempaa sisältöä elämään.

Rikkailla taitaa elämä olla yhtä tyhjää kuin köyhillä. Vauvapalstalla päivystämistä. 

Vierailija
115/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä hankkinut rahaa saadakseni naisia, naiset eivät ole olleet motivaationa omaan uraani tai rahan saamiseen. On totta, että menestys tuo tullessaan kaikenlaisia etuja, mutta se että olisin elämäni suunnittelut naisten saamisen ehdoilla on ihan täyttä puutaheinää. Toki joku muu voi niin tehdä, minulle naiset eivät ole olleet minkäänlainen motivaation lähde.

Näinhän sen pitäisi olla. Ja tuollaiset miehet niitä naisia yleensä saakin. Kuitenkin valitettavan monet miehet yrittää kiinnittää naisten huomion hienoilla autoilla ja merkkivaatteilla yms. Eivät tajua, että se ei ole se, mitä monet naiset oikeasti etsii.

Mitä monet naiset oikeasti etsivät?

Kumppa

Sano tuo ulkonäköasia 60-80 vuotiaille pariskunnille. Pyydä saada katsoa hääkuvaa. Tee sen jälkeen tilasto siitä, kuinka monta erityisen komeaa miestä ja erityisen kaunista naista löysit, ja kuinka hyvä ulkonäkö jakautui sukupuolen mukaan. Huomioi erityisesti pariskunnat, jotka ovat menneet naimisiin viimeistään 25-vuotiaina.

Luultavasti ainakin jokainen hoivakodissa työskennellyt ymmärtää mitä tarkoitan. Saattaa sen hahmottaa pienemmälläkin otoksella. Jos on ollut tilaisuus katsoa vanhempiensa tai sukulaistensa hääkuvia.

Vierailija
116/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikösne naiset just ole sen ymmärtäneet ja siksi hankkii rahaa ettei mahdollinen parisuhde perustu riippuvuuteen.

Eihän se, ettei tarvitse miestä tarkoita ettei sellaista voi elämäänsä päästää halutessaan.

Yleensä myös kun riippuvuus ja pakko poistuu, löytyy niitä tasa-arvoisempia suhteita. Miehet tajuaa kyllä, jos heillä on riippuvuuteen perustuva valtaetu ja käyttävät sitä helposti hyödykseen. Eivät ymmärrä ettei kukaan jaksa loputtomiin katsella toisen perseilyä.

Usein myös ovat sokeita sille naisen rahan hankinnalle. Alistavat naista ja kun nainen ryhtyy opiskelemaan he vain ilkkuvat. Sitten tulee yllätyksenä, kun nainen valmistuu, saa hyvän työn ja palkan ja häipyy alistajan elämästä.

Mies itkee kun ero tuli puskista ilman mitään syytä! Itsekäs nainen käyttää omat rahansa itseensä, yhyy!

En nyt yleistäisi sukupuolen mukaan. Sekä naisissa että miehissä on huonoluonteisia ja hyväluonteisia ihmisiä. Itse olen ollut sillä tavalla onnekas, etten tunnista kuvaamaasi ilmiötä omassa tai tuttujen elämässä.  

Vierailija
117/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa kyllä naiset o enemmän muhun käyttänyt rahaa ku minä niihin :p

-Hinopiiri

Olitko riippuvainen naisten tuloista vai oliko sinulla kuitenkin omaakin rahaa?

Vierailija
118/118 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi