Miehet hankkii rahaa saadakseen naisia. Naiset hankkii rahaa, jotta ei tarvitsisi miehiä.
Näin se on. Koska naiset ymmärtää, että parisuhteen pitää perustua rakkaudelle, ei riippuvaisuuteen.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Suomen alhainen syntyvyys johtuukin siis siitä, että naisilla on liikaa rahaa
Juu, itse asiassa kaikki alkoi menemään pieleen, kun naisiakin alettiin opettamaan lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain rumat/epäkiihottavat miehet joutuvat hankkimaan rahaa saadakseen naisia, joten ei ihmekään ettei naiset halua sellaista miestä jolla olisi naiselle annettavanaan vain raha!
Mieluummin tekee omat rahat kuin panee epäkiihottavaa miestä rahan takia.Rumat naiset saavat silti miehen, koska miehet eivät ole yhtä pinnallisia kuin naiset.
Eivät saa, sillä miehet ovat vielä pinnallisempia kuin naiset.
Onneksi saan naisia täysin varattomanakin. Eipä ole tarvinnut onnenonkijoita koskaan ajatella. Nämä ovat rumempien ja charmittomampien miesten murheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto on tarkoittanut, että nuorena rahattomana samaa viehätystasoa olevat mies ja nainen löytävät toisensa.
Esim. Lukioissa tavanneet parit pysyvät tutkitusti pisimpään yhdessä.
Alku on luonnollinen, ei ole omaisuus tai rahat vaikuttamassa.
Luonto on tarkoittanut myös, että 20-30 vuotta on paras ikä lisääntymiseen.
Siksi nainen on hedelmällisimmillään noin 25_v.Ai noinko se luonto on tarkoittanut? Kuitenkin naiset ovat lisääntymiskykyisiä noin 14 - 50 - vuotiaina ja miehet teinistä ylöspäin. Näkeepäs luonto paljon vaivaa ja tuhlaa resursseja asiaan, mikä ei ollut tarkoitus. Onpas outoa.
Sinun viestisi ei ole ristiriidassa lainaamasi viestin kanssa.
Kyllä, jotkut naiset voivat saada lapsia joka viiskymppisiksi asti.
Nainen on silti hedelmäisimmillään parikymppisenä.
t. Eri
Miksi mies sitten haluaa parisuhteen ja käyttää siihen rahaa? Onko ainoa peruste että saa seksiä? Eikö halvemmaksi tulisi ostaa pelkkä seksi ilman parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies sitten haluaa parisuhteen ja käyttää siihen rahaa? Onko ainoa peruste että saa seksiä? Eikö halvemmaksi tulisi ostaa pelkkä seksi ilman parisuhdetta?
Kyllä tulisi. Keskimääräinen mies on vaan niin typerä ettei osaa ymmärtää että mikään ei ole niin kallista kuin "ilmainen" parisuhdeseksi.
Olen ilmeisesti outo mies koska minua ei ole ikinä motivoinut naisten saaminen missään mitä minä teen, motiviit elämässä ja työssä menestymiseen ei ole riippuvainen mitä naiset siitä ajattelee. Aika outo tapa elää elämää, ollen riippuvainen muiden mielipiteistä ja tykkäämisestä.
Mitä enemmän luen aloituksen kaltaisia juttuja, sen vähemmän minun tekee mieli olla naisten kanssa, naiset vaikuttavat aika vastenmielisiltä ihmisiltä.
Minun motivaationi tehdä asioita elämässäni ei ole ikinä ollut "pillun saaminen".
Koska nainen joka kiinnostuu miehen rahoista ja omaisuudesta, eikä itse miehestä ihmisenä, niin sellainen nainen on H U O R A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä hankkinut rahaa saadakseni naisia, naiset eivät ole olleet motivaationa omaan uraani tai rahan saamiseen. On totta, että menestys tuo tullessaan kaikenlaisia etuja, mutta se että olisin elämäni suunnittelut naisten saamisen ehdoilla on ihan täyttä puutaheinää. Toki joku muu voi niin tehdä, minulle naiset eivät ole olleet minkäänlainen motivaation lähde.
Jep samaa mietin että ihan itseäni varten mä olen rahani hankkinut.
Mutta tää onkin niiden muutaman samaa jauhavan päähänpisto taas.
Ja jos olisit nainen, meikkaisit itseäsi varten. Tai voithan sinä psykopaattikin olla, tai muuten vain vaisnihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vaiko miehillä liian vähän?
No ainahan se pillu maksaa tavalla tai toisella. Ei mitään uutta!
Siksi naisvaltaisilla aloilla maksetaan edelleen palkkaa vähemmän, jotta olisivat riippuvaisia miehistä.
Vau. Kauniisti kiteytetty tämä totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaiko miehillä liian vähän?
Uskallan väittää, että tällä hetkellä harvalla on riittävästi rahaa lasten hankkimiseen, olipa nainen tai mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain rumat/epäkiihottavat miehet joutuvat hankkimaan rahaa saadakseen naisia, joten ei ihmekään ettei naiset halua sellaista miestä jolla olisi naiselle annettavanaan vain raha!
Mieluummin tekee omat rahat kuin panee epäkiihottavaa miestä rahan takia.Rumat naiset saavat silti miehen, koska miehet eivät ole yhtä pinnallisia kuin naiset.
Noi ukot ottaa sen, minkä saa. Mistään suuresta rakkaudesta tuskin on kyse. Ja tuskin noille naisille tämä on mikään huippudiili.
Jokainen ihminen ottaa sen minkä saa. Sitä mitä ei saa, ei voi ottaa. En yllättynyt, että tällaisia itsestäänselvyyksiä joutuu selittämään palstanaiselle.
Mä ainakin olen mielummin sinkku kuin tyydyn johonkin vain. Enkä todellakaan etsi mitään jumalaisen komeaa, korkeastikoulutettu ja rikasta miestä. Ihan tavallinen suomalainen duunarimies kelpaa mulle kunhan hänen ulkonäkönsä ja luonteensa miellyttää mua.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulisi. Keskimääräinen mies on vaan niin typerä ettei osaa ymmärtää että mikään ei ole niin kallista kuin "ilmainen" parisuhdeseksi.
Onko tyhmät miehet riippuvsisia naisen älykkyydestä? Siitä ehkä jotakin kannattaakin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi naisvaltaisilla aloilla maksetaan edelleen palkkaa vähemmän, jotta olisivat riippuvaisia miehistä.
Aivan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi ukot ottaa sen, minkä saa. Mistään suuresta rakkaudesta tuskin on kyse. Ja tuskin noille naisille tämä on mikään huippudiili.
Jokainen ihminen ottaa sen minkä saa. Sitä mitä ei saa, ei voi ottaa. En yllättynyt, että tällaisia itsestäänselvyyksiä joutuu selittämään palstanaiselle.
Suurimmalla osalla suomalaisista naisista on suomalainen valkoihoinen mies. Se on fakta.
Mä en ainakaan mitään tuollaista ulkomaalaista huolisi. Haluan suomalaisen miehen.
N44