Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon stalkkereista

Vierailija
20.09.2023 |

Kaikki entiset koulun oppilaat ja muutkin ihmiset stalkkaa mua netissä. Viimeaikoina mm. lääkäri ja hoitaja

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kirjoita ja kuvaa kaikkea someen. Tai siis mitään.

Vierailija
2/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kirjoita ja kuvaa kaikkea someen. Tai siis mitään.

Kirjoitan anonyyminä joten en ymmärrä tätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä niin päättelet?

Vierailija
4/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu skitsofreniatutkimuksiin. Pitäisi sillä stalkkerit lähteä. 

Vierailija
5/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä niin päättelet?

Ottavat asioita esiin mistä olen kirjoittanut vain anonyyminä.

Vierailija
6/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkäri löysi

Vierailija
7/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu skitsofreniatutkimuksiin. Pitäisi sillä stalkkerit lähteä. 

Kiitos loukkaavasta kommentistasi.

Vierailija
8/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä niin päättelet?

Ottavat asioita esiin mistä olen kirjoittanut vain anonyyminä.

Joku niistä pitää valetukiasemaa, jonka kautta kaikki tekemäsi näkyvät ja leviävät. Joku on jopa voinut hakkeroida älypuhelimesi pahimmassa tapauksessa.

Vierailija
9/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä jotkut irvileuat asiaa vähättelevätkin niin kaikenlainen stalkkerointi on nykyään yllättävänkin yleistä. Uhrille harvoin kukaan kertoo mitään.

Vierailija
10/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee some-estoja ja puhelinestoja. Irtaudu somesta vaikka FB. Rajaa näkyvyyttä ja sijainti piiloon. Katso sovellusten asetukset, ettei näy paikallaolot tai joku firma myy tietojasi. Vältä juoruajia.

Vierailija
11/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes ketään sellaisia kavereita jotka kykenisivät jakamaan tietoja ym joten en ymmärrä miksi ihmiset tekee tätä mulle

Vierailija
12/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuta hin ttari rottaa lakipuolen asioista. Saa jatkaa toimintaansa jos haluaa maksaa mittavat korvaukset.

Vierailija
13/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selain estänyt viimeksi yli 50 000 seurantaevästettä ja jokaista evästettä käyttää 30-70 seurantafirmaa ja jokaisessa firmassa on vähintään monta sataa ellei tuhatta työntekijää.

Vierailija
14/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa välttää stalkerointia niin kannattaa pyrkiä olemaan aina ja kaikkialla mahdollisimman keskiverron, hajuttoman ja mauttoman taviksen näköinen kaikin puolin - ei mitään silmiinpistävää teoissa, sanoissa tai olemuksessa. Pelkkää teflonia kaikissa tilanteissa, ei mitään mehukasta tai erityistä mihin joku voisi tarttua - pelkkä harjoiteltu naamio, jolla perus käytöstavat ja sosiaaliset elkeet hallussa.

Vierailija
15/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää mut rauhaan jos luette tätä

Vierailija
16/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes ketään sellaisia kavereita jotka kykenisivät jakamaan tietoja ym joten en ymmärrä miksi ihmiset tekee tätä mulle

Syytä on mahdotonta sanoa, tai edes sitä oletko vain mahdollisesti vainoharhainen. Joka tapauksessa sitäkin näkee nykyään paljon, että lapset, nuoret ja nuoret aikuiset, jopa vanhemmatkin ihmiset, joukolla vainoavat ja levittelevät kaikenlaista saastaa somessa heille täysin itseilleen tuntemattomista ihmisistä.

Tällekin asialle herätään vasta kun jokin tarpeeksi törkeä somekupla jossain puhkeaa.

Vierailija
17/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku levittelee mun kämppään semmoisia nuppineulanpää kokoisia webbikameroita mihinhän se kuva niistä lähtee

Vierailija
18/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytä on mahdotonta sanoa, tai edes sitä oletko vain mahdollisesti vainoharhainen. Joka tapauksessa sitäkin näkee nykyään paljon, että lapset, nuoret ja nuoret aikuiset, jopa vanhemmatkin ihmiset, joukolla vainoavat ja levittelevät kaikenlaista saastaa somessa heille täysin itseilleen tuntemattomista ihmisistä.

Tällekin asialle herätään vasta kun jokin tarpeeksi törkeä somekupla jossain puhkeaa.

Kai tiedän ite oonko vainoharhanen vai en

Vierailija
19/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa minulle tai serbiveljelleni tonni ni no problem.

Vierailija
20/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedän ite oonko vainoharhanen vai en

Ei sitä aina tiedä jos on esim. psyykkisesti sairas. Nykypäivänä tuo raja voi olla vain vaikeammin hahmotettavissa kiitos teknisen "kehityksen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan