Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon stalkkereista

Vierailija
20.09.2023 |

Kaikki entiset koulun oppilaat ja muutkin ihmiset stalkkaa mua netissä. Viimeaikoina mm. lääkäri ja hoitaja

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes ketään sellaisia kavereita jotka kykenisivät jakamaan tietoja ym joten en ymmärrä miksi ihmiset tekee tätä mulle

Syytä on mahdotonta sanoa, tai edes sitä oletko vain mahdollisesti vainoharhainen. Joka tapauksessa sitäkin näkee nykyään paljon, että lapset, nuoret ja nuoret aikuiset, jopa vanhemmatkin ihmiset, joukolla vainoavat ja levittelevät kaikenlaista saastaa somessa heille täysin itseilleen tuntemattomista ihmisistä.

Tällekin asialle herätään vasta kun jokin tarpeeksi törkeä somekupla jossain puhkeaa.

Kai tiedän ite oonko vainoharhanen vai en

Ei sitä aina tiedä jos on esim. psyykkisesti sairas. Nykypäivänä tuo raja voi olla vain vaikeammin hahmotettavissa kiitos teknisen "kehityksen".

No mitä muka sairastan? Ei ole oireita mistään

Vierailija
22/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka täällä jotkut irvileuat asiaa vähättelevätkin niin kaikenlainen stalkkerointi on nykyään yllättävänkin yleistä. Uhrille harvoin kukaan kertoo mitään.

Todellakin on. Itselleni on tullut shokkina miten uteliaita osa ihmisistä on ja miten pitkälle he ovat valmiita menemään kaivellakseen jonkun ihmisen asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ystävät lähellä ja harrasta seksiä vihollisten kaa. 

Vierailija
24/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vain. 

Vierailija
25/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa välttää stalkerointia niin kannattaa pyrkiä olemaan aina ja kaikkialla mahdollisimman keskiverron, hajuttoman ja mauttoman taviksen näköinen kaikin puolin - ei mitään silmiinpistävää teoissa, sanoissa tai olemuksessa. Pelkkää teflonia kaikissa tilanteissa, ei mitään mehukasta tai erityistä mihin joku voisi tarttua - pelkkä harjoiteltu naamio, jolla perus käytöstavat ja sosiaaliset elkeet hallussa.

Näinhän sitä luulisi. Itse olen parissa työpaikassa osunut stalkkaajan tutkaan enkä kyllä työpaikalla ole yhtään mitään muuta kuin perushiiri, joka hoitaa hommansa. En tiedä mikä minussa kiehtoo oman sukupuoleni edustajia.

Vierailija
26/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa välttää stalkerointia niin kannattaa pyrkiä olemaan aina ja kaikkialla mahdollisimman keskiverron, hajuttoman ja mauttoman taviksen näköinen kaikin puolin - ei mitään silmiinpistävää teoissa, sanoissa tai olemuksessa. Pelkkää teflonia kaikissa tilanteissa, ei mitään mehukasta tai erityistä mihin joku voisi tarttua - pelkkä harjoiteltu naamio, jolla perus käytöstavat ja sosiaaliset elkeet hallussa.

Näinhän sitä luulisi. Itse olen parissa työpaikassa osunut stalkkaajan tutkaan enkä kyllä työpaikalla ole yhtään mitään muuta kuin perushiiri, joka hoitaa hommansa. En tiedä mikä minussa kiehtoo oman sukupuoleni edustajia.

Vaihda alaa ja työpaikkaa 

Vierailija
27/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu skitsofreniatutkimuksiin. Pitäisi sillä stalkkerit lähteä. 

Hakeudu poliisiasemalle ja tunnusta osallistumisesi gang stalkingiin. Ole se ensimmäinen sankari, saat varmaan lievemmästä tuomioon, jos paljastat isoja kihoja, jotka organisoi toimintaa.

Vierailija
28/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain vainoaminen leviää työpaikan ulkopuolelle, jolloin vaihtaminen ei auta.

Vierailija
29/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Ap vaan on arvattava tapaus? "Kaikki stalkkaa mua" "Luuletko että kaikki stalkkaavat sinua?" "Todiste! Tiesi mitä kirjoitin nimettömänä"

Vierailija
30/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä niin päättelet?

Ottavat asioita esiin mistä olen kirjoittanut vain anonyyminä.

Kannattaa mennä muistitesteihin. Olet avautunut näille jossain vaiheessa ja myöhemmin kysyvät asiasta lisää.

Vierailija
31/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä varasi, mikäli terveydenhuollon taholta stalkkeri.

Minulla mies terveyskeskuslääkäri asuinalueelta, on syytä epäillä.periaatteella aiheetta

Valokuva riitti, soutajana

Vierailija
32/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että sanoit. On työn alla, mutta pitää opiskella ensin.

Vierailija
33/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukylässä riittää, että joku häiriintynyt levittää rehevää juorua. Kun juoru leviää, niin ihmiset kiinnostuvat. Opettaja olisi hyvin sopiva massajuoruilun kohde.

Voimia!

Vierailija
34/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä vähän vanhenet ei ketään kiinnosta mitä teet.

Vierailija
35/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vanne kiristää Ap:n päätä.

Vierailija
36/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole edes ketään sellaisia kavereita jotka kykenisivät jakamaan tietoja ym joten en ymmärrä miksi ihmiset tekee tätä mulle

Syytä on mahdotonta sanoa, tai edes sitä oletko vain mahdollisesti vainoharhainen. Joka tapauksessa sitäkin näkee nykyään paljon, että lapset, nuoret ja nuoret aikuiset, jopa vanhemmatkin ihmiset, joukolla vainoavat ja levittelevät kaikenlaista saastaa somessa heille täysin itseilleen tuntemattomista ihmisistä.

Tällekin asialle herätään vasta kun jokin tarpeeksi törkeä somekupla jossain puhkeaa.

Kyberrikollisuudesta on toisinaan ollutkin dokumentteja. Samoin toivon, että jokainen rotta sekä rottalauma jää vielä satimeen. Ihan turhista pikkuhakkereista lähtien 👹

Vierailija
37/37 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiset somet. Tai pois somesta kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan