Finnair ylibuukkasi paluulennon
Meidät siirrettiin vastentahtoisesti toiselle lennolla jolla olisi jouduttu matkustamaan takaisin yöllä. Miehelle olisi jäänyt nukkumisaikaa 1,5 tuntia ennen töihinmenoa. Otin täältä ulkomailta chatin kautta yhteyden F asiakaspalvelijaan, ulkomaiseen, jonka kanssa siirrettiin lento pari päivää aikaisemmaksi, päivää aikaiemmin kun ei lentoja ollut. Ruumaan menevää matkalaukkua eivät siirtäneet, siitä piti ottaa yhteys uudelleen. Tämä kääntäjää käyttävä as palvelija sanoi, ettei meillä ole oikeuksia mihinkään korvauksiin, kun olemme suostuneet uudelleenreititykseen. Onko tosiaan näin, kun matkastamme menee 2 pv hukkaan, lisäksi majoitusmaksut jotka 2 vrk maksoimme. Ennen matkalle lähtöä yhtiö haki vapaaehtoisia muuttamaan matkansa, ja tällöin olisi korvauksena voinut valita esim. 200 e rahana. Kun emme tarttuneet siihen, niin mitään korvausta ei tule.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vastausta, mutta tulen aina iloiselle mielellä, kun asiakasta koijataan. Paitsi jos asiakas olen minä.
Hah haa, voihan sen näinkin ajatella 😄👍
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa ulkomailla?
Ei olla, mies toista kertaa, jos Norjaa ja Ruotsia ei lasketa ulkomaiksi. Minulla useampia reissuja, vaan on jo ikääkin, että harvakseltaan ne on tehty. Ennen ei ole sattunut tällaista tilannetta.
Olipa sekava aloitus.