*~* HAAHUT viikko 52 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 31.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (175)
TÄTI sitten päätti tulla ja on niin pirun kiukkunen. Ikinä en ole kuukautisten aikaan ollut yhtä kipeä eli kaipa nämä ensimmäiset menkat km:n jälkeen ovat vähän pahemmat.
VM: eli samassa suossa ollaan. Ei muuta kuin parempaa onnea ensi kiertoon.
KATRI: toivottavasti sulle se plussa vielä tulee. Kyllä sulla ainakin oireita on siihen suuntaan.
Nyt pitää jatkaa siivousurakkaa, kun poika on päiväunilla. Hyvää vuoden vaihdetta niille, jotka eivät huomenissa tänne kerkiä, ja kyllä muillekin plussarikasta uutta vuotta =)
Mulla oli ekat menkat km: n jälkeen ihan kammottavat. Vuotoa oli kolme päivää ihan kamalasti, pelotti lähteä pois kotoa, kun ei tiennyt vuotaako läpi. Neljäs päivä helpotti ja viidentenä oli vaan pikkuhousunsuoja. Mä ajattelin silloin, että varmaan tulee vielä raskausmateriaalia pois.
Samassa suossa rämmitään, kp1 menossa. Eihän meillä tästä ole vaihtoehtona kuin nousta ylös. Edelleen voidaan ylläpitää projektia " vauva jouluksi 2007" .
Ja Katrille peukutuksia edelleen...!!
vm69
Ida: Pahoittelut sullekin menkoista. Mutta eiks niin, että seuraavassa kierrossa sitten onnistaa.... ;) Ja joo, toivotaan että plussa tulee.... ja jos tuleekin, niin siitä se jännäys vasta alkaakin että meneekö taas kesken...
vm: Vai salmaria mieles tekee... no, se kyllä loppu, just tuli pari pientä snapsilasillista siitä. Mutta olis meillä kyllä muutakin ollu... on tollanen pieni rivi erilaista juomista tuolla baarikaapissa. ;)
ON: Mieskin parempi, ei ollut aamulla kuumettakaan eli meidän uuden vuoden aaton suunnitelmat sitten onnistuu... jeeee! =)
Vitsit kun nuo lorahdukset pistää aina hirvittämään... joka kerta pelkää että menkat alkaa, mutta toistaiseks siis valkkkaria...
Mutta nyt syömään, mies tuolla just huhuili...
No hyvä että miehes on kunnossa ja menee vuoden vaihtuminen suunnitelmien mukaan.
Vositko sä mitenkään harkita testaamista ennen loppiaista, kun mun hermot ei kestä... No ei vaan, ihan hyvä odotella, onhan sitten vahvempi viiva tikussa, niin ei tartte haamuja tiirailla. Toivottavasti sulle ei taas satu joku viallinen testi..
meen laittaa kahvia, tulkaa seuraksi ketkä pääsette!!
vm69
Juu, onhan se kiva kun suunnitelmat onnistuu. Ja kun tähän mennessä ollaan kaikki uudet vuodet oltu vain keskenämme, niin kivahan se on kerrankin viettää niitä ystävien parissa. Tässä perheessäkin on 2 lasta. Pitää vain muistaa ottaa viemiset mukaan..
Testaamisesta sitten. Mä muuten eilen mietin jossain vaiheessa, että tekisinkö sittenkin sen testin ja sitten olis vain käyny apteekissa ostamassa lisää.... Muutin sitten kuitenkin mieleni kun ajattelin noita menkkoja ja että jos siitä oviksesta lasken, niin sitten niiden olis pitäny alkaa eilen tai tänään. En nyt muista enää kumpana päivänä. Mutta jos taas katon siitä km-vuodon alkamisesta, niin sitten olis jo viikon myöhässä... No, viikon päästä tietää sitten missä mennään... ainakin toivon mukaan.
Mähän viimeks ostin sellasen tuplapaketin Clearbluen testejä. Se toinen toimi, niin toivottavasti tämäkin kun sentään samassa paketissakin ovat. Luulis nyt ainakin.
Huh, vatsa on täys kinkusta ja laatikoista. Mies taas valitteli, että olis sitä nyt vähän enempikin syöny... ja mä sentään annoin lautaseltani osan laatikoista sillekin. Heh, se kanssa on yks syöppö.. =)
Mä en taida kyllä tällä kertaa jaksaa sitä kahvia, mutta kiitti kutsusta.
Munkin mies on syöppö... Aina kun ollaan syöty se sanoo: " jaaha, ja mitäs sitten syötäis?" On se aika isokin. Mutta niin ihanan turvallinen...
Ollaan ulkona lasten kaa, poikkesin vaan kattoo mitä tänne kuuluu...
vm69
Täällä olisi yksi keskenmenon, tuulimunan, kokenut uudesta raskaudesta haaveilija :) En tunnu kuuluvani enää " normaaleihin" kuumeilijoihin km:n takia, joten tämä palsta olisi juuri passeli minulle :)
Viime keväänä päätimme, että nyt vauva saa tulla. Jätin pillerit pois, odottelimme kaksi luomukiertoa ja ryhdyimme yritykseen. Tärppi tuli ekasta kierrosta, mutta onnea ei kestänyt kauaa, kun alkoi tuhruvuoto. Sen syitä tutkittaessa paljastui, että kohdussa ei kasvakaan pikkuista, tai alkio oli meidän tapauksessamme kasvanut ilmeisesti viikolle 6 saakka, sitten kehitys loppunut. Tuulimuna-tuomion sain ja tyhjennys oli elokuussa.
Tyhjennys onnistui erinomaisesti, mutta kierto ei ole vieläkään palautunut. Kierto on kyllä tasan 35 päivää, mutta vuoto alkaa tuhrulla, jota minulla ei ole koskaan ennen ollut. Tällöin luteaalivaihe jääkin lyhyemmäksi kuin ennen (ennen 14vrk, nykyään 10-11vrk). Gynellä kävin TAAS kerran, mutta koska km:sta vasta 4kk, niin lääkettä vaivaan ei vielä anneta. Maaliskuussa sitten tutkitaan toimiiko " systeemit" normaalisti, mikäli raskaus ei siihen mennessä ole alkanut.
Takana vasta yksi yrityskierto km:n jälkeen ja toinen kierto vaiheessa kp10/35. Uusi raskaus olisi enemmän kuin odotettu, mutta tällä kertaa yrityksen joka vaiheessa mukana pelko. Pelko uudesta keskenmenosta sekä pelko lapsettomuudesta. Täällä voi varmasti purkaa tuntojaan ja mikä parasta, ymmärrystä löytyy :)
Täällä on viikossa taas tapahtunut huimasti!
ONNEA CARPEL, NIPSU JA JOULULAHJA PLUSSISTANNE! Sofiaa onnittelinkin jo jouluaattona! Hienoa, että plussa vahvistui.
Ja Katri: Testaa jo, pliis... Ei kestä tätä jännitystä.
Bambiino, Tari ja villiina83: Tervetuloa mukaan. Pahoittelut menetyksistänne.
ON: Joulusäpinät meni taas hujahtaen ohi. Viuh. Uutta vuotta odotellaan, kaveriperhe on tulossa meille, tosi mukavaaa.
Mulla nyt kp 15 meneillään. Alavatsaa juilii ihan riittävästi. Ei niin pahasti kuin silloin viimeksi oviksen aikaan, mutta aika lailla kuitenkin. Ovis pitäisi olla ihan nyt parin-kolmen päivän sisällä. Varmaankin taas loppuu alavatsakipuilu, kun ovis tapahtuu - ihan hyvä maamerkki sinänsä. Parin viikon päästä jännitetään taas onnistumistuloksia...
OIKEIN RIEMUKASTA UUTTA VUOTTA TEILLE KAIKILLE!
" Nähdään" ensi vuonna!
Tuutis
Villiina: Pahoitteluni sinulle ja tervetuloa mukaan haahuilemaan. Mahtava ryhmä täällä antamassa tukea ja välillä myös pientä piristystä mukana. Laittaisitko itsestäsi vielä jonkinlaisen esittelyn? Mallia voit katsoa ekan sivun listasta.
Tuutupii: Arvaa ettei olis tehny mieli testata jo perjantaina. Varsinkin kun testi on valmiina odottamassa... Mutta ei, viikon tässä sinnittelen ja sitten vasta. Jos olis vaikka sitten taas sellanen vahvempi viiva kuten viimekskin. ;) Ja varsinkin mulla parempi, että menkat on myöhässä vähintään sen viikon...
ON: Taas on pienet yökkimiset tehty.... en ole oksentanu, mutta sellasta yökkimistä on kun vessassakin käy... kuivumassa olevat pyykit haisee ja sitten kun avaa vesihanan, niin se vesi vasta pahalle haiseekin..
Rauhallista iltaa vietetään tänään miehen kanssa, mutta huomenna sitten ystäväperheen luo kyläilemään. Illalla mennään eli siellä katsotaan myös raketit ennenkuin kotia päin lähdetään. =)
Ai niin, vm, täällä olis tänään tehtyjä torttuja, jos haluat tulla jossain vaiheessa iltakaffeelle. Ei mekään vielä juoda, joten ei kiirettä. Sitten vähän illempana...
Hei vielä ennen koneen sulkemista täältäkin.
Villiinalle tervetuloa! Ja pahoittelut sinulle!
Katri: kahville voisin poiketa. On niin surkea ole kun kattelin leffan Menolippu Mombasaan. Joka kerta se saa kyyneleet mun silmiini..
Nyt pitää mennä laittaa pieniä sänkyyn, sit rauhoittuu täälläkin. tuun Katri kohta...
Huomiseen!
vm69
ja kiitokset tervetulotoivotuksista :)
En osaa itse siirtää tätä tekstiä tuonne " esittelyketjuun" , enkä varmaan pystykään, mutta tällainen voisi olla esittelyni:
" Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella."
Hyvää vuodenvaihdetta ja paljon plussatuulia uudelle vuodelle :)
vm: Juu, tervetuloa vaan. Mies tuossa alkaa just keittelemään kahvia.
villiina: Kiitos esittelystäsi. Lisäsin sut jo listaan ja se näkyy sitten seuraavan päivityksen yhteydessä eli ens maanantaina.
Eipä tännekään mitään uutta kuulu. Kohta laitan koneen kiinni, mutta huomenna sitten jatkuu. Öitä kaikille!
Meillä on ollut yhtä hulinaa tämä päivä, joten en ole aikaisemmin ehtinyt koneelle...
VM ja IDA: tätipahoittelut :-/ Voihan kökkö...Mutta ei muuta kuin uutta pökköä pesään vai miten se sanonta menikään? Ensi kierrosta sitten plussaatte, jookos?
KATRI: mä en kyllä ymmärrä tuota sinun cooliuttasi, suorastaan ihailtavaa :-) Mä olisin testannut sinun asemassasi jo varmaan 10 kertaa...Plussasäteitä vielä täältäkin ~~~~~~~ Testaa nyt pian!
UUDET tervetuloa! Anteeksi, että nimet meni ohi, TARI oli ainakin ja oliko se VILLIMINTTU? Pahoittelut km:stä!
Oma napa kp 25, eikä juurikaan oireita (muuta kuin niitä joita joutuu hakemalla hakemaan...). Muuten olo on kuin tiejyrän alle jääneellä, kun flunssa yrittää väkisin iskeä :-/ Kurkku kipeä, silmät rähmii ja se pahin eli huimaus, joka johtuu orastavasta flunssasta...näin on mulla aikaisemminkin. Mutta muuten, musta tuntuu, että tässä kierrossa ei ole kyllä tärpännyt. Luulisi niitä oireita jo joitakin olevan, jos olis, koska menkkojenkin pitäisi (tai siis ei pitäisi) alkaa ensi viikolla, jos kierto normaali. Pöh.
-Ultsi kp 25/28-29
...se olikin VILLIINA, menikö nyt oikein? Anteeksi mun lukihäröni.
-Ultsi-
Vielä valveilla ollaan, alkaa leffa tuossa puoli yhden maissa.
Kaikille uusille: Tervetuloa joukkoon:)
Ultsi: mulla kans kp 25 jos kierto normaali. Eikös sullakin ollu km joulukuussa, vai muistanko ihan väärin. Olen ihan kuutamolla omien oireideni kanssa. Viluttaa kauheasti, vaikka sisällä lämmintä riittämiin. Pari päivää on väsyttänyt mahottomasti. Unet 12h ja silti ihan väsy olo. Olisko jotain flunssaa alkamas? Etova olo. Rinnat arat. Valkovuoto runsasta. Apua, tää tarkkailu alkaa kohta olla vainoharhaista.
Ihmettelen vain näitä oireita, onko kuukautiset alkamassa vai mitä...Tässä miettinyt pitäisikö huomen iltana ottaa alkomahoolia laisinkaan. Mitäs te muut ootte mieltä?
Innostuin tässä sitten osittain teidänkin usutuksesta testailemaan. Negaa näytti. =( Oireet kuitenkin jatkuvat ennallaan, joten toivotaan, että testaus tapahtui vain liian aikaisin...
Palailen taas myöhemmin... nyt on vielä aamiainenkin syömättä, mutta ajattelin tulla kertomaan.
muista, että nega on vasta nega. Vasta alkavista menkoista saa luovuttaa. Ja nehän sulla ei ala.
just vasta taas heräsin, tulen aamupalan jälkeen uudelleen enempi kommentoimaan.
vm69
Jep, tän yritän pitää mielessä, vaikka niin kovasti sitä plussaa jo toivoinkin. Luultavasti teen uuden testin sitten viikon päästä sunnuntaina. Silloin taitaakin olla ajallisesti suunnilleen samassa kuin mitä oli viimeks kun sen plussan sain..
Villiina: Ymmärrän täysin ajatuksesi pelkojen suhteen. Itse asiassa ei oikeestaan tiedä kumpaa pelkää enemmän, sitä ettei enää tule raskaaksi vai sitä, että jos tulee, niin meneekö taas kesken. Ja vaikka minulla jo on lapsia, niin pelkään silti. Sitä pelkoa että jääkö kokonaan lapsettomaksi, en osaa edes kuvitella.
Kun itse sain km:n keväällä vkolla 20+5 ajattelin, että toista kertaa tuskin näin pahasti käy, ja eipä käynytkään, seuraava raskaus menikin kesken jo alussa. Koko ajan elin pelon vallassa, johan sellainen stressikin saa " aikaan mitä vaan" . Toivon sinulle myös parempaa uutta vuotta, pikaista plussaa ja erityisesti kestävää sellaista.
Tuutis: Sulle toivon hyviä hetkiä oviksen hyödyntämiseen!! Ja Ihanaa Uutta vuotta sinnekin!!
Ultsi: Kiitti pahoitteluista. Suurin ketutus on jo jäänyt taakse, ja uusi kierto jo täynnä odotuksia... Kun ei tässä muutakaan voi, kun yrittää olla positiivinen. Sullako oli flunssan oiretta..? Mulla se ainakin on joskus ollut raskausoire. Toivotaan ainakin, ettei mitään kunnon tautia ole tulossa. Plussasädetystä sinne kovasti+++++ Ja nautinnollista piinailua... Siinä hermoja kysellään..
Ja Miukkelilla myös pukkaa flunssaoiretta.. Jospa sullakin se tietäisi tulevaa plussaa. Tsemppiä ja +++++++ sinnekin. Alkoholin käyttöön en osaa oikein sanoa, itse varmaan ainakin ottaisin " ihan vähän" ja kohtuudella, vaikka sanotaankin, että ennen kuin eí teidä olevansa raskaana, ei ole niin vaaraa.. Mutta parempi katsoa kuin katua, eli jätä ne kunnon ryyppäilyt mulle, otan sitten pari kuppia sunkin puolesta. Mulla kun ei ole estettä...
Katri: Juu, odotellaan sitten sinne loppiaiseen sitä sun plussaa!! Kovasti paljon sulle sinne ++++++ sädettä ja toivotaan, että oireet jatkuu vomakkaina. Plussaa sä nyt tammikuun alussa ja mä sitten loppukuusta... Vai minnehän se mulla edes menisi... Ei nyt jaksa edes etukäteen laskeskella. Kunhan nyt selviäisi äkkiä näistä rättipäivistä ja pääsisi uuteen yritykseen!!
ON: ei siis niin mitään uutta kiertopäivänä 2. Ja vuosi päättyy. On ollut synkkä vuosi, toivottavasti ensi vuosi olisi valoisampi. Yhtään lisäkynttilää uusille enkeleille en toivoisi joutuvani sytyttämään.
vm69
harmitus joo, mutta toivon niin kovasti, että sinulle tulisi se plussa sitten loppiaisena. Jotenkin hyväksyn oman epäonneni, mutta en sitä, että sulle täti tulisi. Niin monta kertaa olet jo km:n joutunut kokemaan, että nyt sä kyllä onnistut. Tsemppiä, ja toivotaan että oireet jatkuu.
Salmaria, nam... olisi pitänyt jäädä teille koko päiväksi eilen sen Aliaksen jälkeen. Jos olisi ryypyt saanu...
Aion sitten huomenna vetäistä niin paljon alkoholia, kuin " uskallan" ollessani lasten kanssa. Ja jos meinaa mennä överiksi, äidilleni saa kuulemma mennä tytöt yökylään. Siellä on tyttöjen serkkukin kun vanhempansa menee juhlimaan... Mulla on muuten ihana äiti!!
Päivän jatkoja kaikille. Taidan painua nyt kuopuksen kanssa päikkäreille.
vm69