Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löydättekö te muut hoikat ja sporttiset keski-ikäiset naiset omanikäisiä miehiä?

Vierailija
20.09.2023 |

Minusta on alkanut tuntua, että on enemmän kirous kuin hyvä asia olla keski-ikää lähestyvänä (vajaa nelikymppisenä) naisena hoikka ja hyvässä fyysisessä kunnossa, koska kaikki omanikäiset hyvässä fyysisessä kunnossa olevat miehet tuntuvat etsivän joko nuorempia naisia tai pelkkää kevyttä hauskanpitoa. Sen sijaan löytyisi kyllä suuri joukko parisuhdetta etsiviä keski-ikäisiä miehiä, jotka ovat ylipainoisia, eivät harrasta liikuntaa ja elävät muutenkin epäterveellisesti.

Onko teillä muilla samoja kokemuksia vai onkohan minussa jokin muu vika, etten kelpaa vakavampaan suhteeseen omanikäisille hoikille ja sporttisille miehille? Olen omasta mielestäni fiksu, lapseton, en ole korkeasti kouluttautunut mutta ok-palkkaisessa työssä enkä vaadi korkeaa koulutusta mieheltäkään (fiksuutta kylläkin), en vaadi myöskään mitään mallin kasvoja vaan riittäisi ihan tavallisen näköinen mies. Silti tuntuu ihan mahdottomalta löytää sellaista, kun aina saa kuulla ettei etsi nyt mitään vakavaa vaan jotain pelkkää fb/fwb-juttua, ja itseäni taas ei sellainen kiinnosta.

Kommentit (211)

Vierailija
61/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen uusi suhde kannattaa aloittaa hauskanpidolla, silloin tietää onko toinen hauskaa seuraa. Ei kiinnosta lähteä treffeille mihinkään käpytalkoisiin.

Vierailija
62/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, itse olen maisterintutkinnon suorittanut ja keskituloinen, mutta kyllä minulle kelpaisi edes lähes keskituloinen mies. Seuraavaksi voidaan siirtyä luonteen pariin, olen tavannut lukemattoman määrän kontrolloivia, tunnevammaisia, neuroottisia sekä sovinistisia miehiä, vaikka sporttisia ovatkin. Ja mitä sporttisempi, sen enemmän näyttää tunne-elämän ongelmia olevan, jopa mielenterveysongelmia. En nyt sinusta tässä puhu kuitenkaan. -44v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tähän raatorehellisesti:

Hoikkuus ja sporttisuus on tärkeää, mutta totta puhuen myös puhtaasti ulkonäkö. Useimmat hoikat ja sporttiset nelikymppiset naiset eivät näytä samalta kuin kolmekymppiset saati parikymppiset. Esim. yksi asia jota miehet katsovat todella paljon on keskikroppa - eli suomeksi perse, reidet ja vatsa. Tyypillisesti nelikymppisellä naisella ei ole samanlaisia kurveja kuin nuoremmalla. Vertaa omaa sivuprofiiliasi peilistä nuorempaan itseesi.

Hyi miten ällöttävän pinnallista!

No miten on ap, riittääkö sinulle oikeasti miehen hoikkuus ja sporttisuus? Et katso pituutta, raamikkuutta, naamaa, tulotasoa tai asemaa työelämässä? Niinpä. Miehetkin ovat pinnallisia, aivan kuten sinäkin. Toisin sanottuna, valehtelet meille ja itsellesi. Saisit kyllä hoikan, sporttisen ja kivan miehen. Mutta et halua lyhyttä, et maratoonarikroppaista, et rumanaamaista, et pienituloista, jne. Ja oma ulkonäkösi ei ole enää tasolla jolla saadaan komeita, hyvätuloisia ja urheilullisia miehiä.

Niin, tuohan koko aloitukseni pointti olikin, että olisi helpompaa olla tässä iässä itsekin ylipainoinen sohvaperuna jota ei kiinnosta terveelliset elämäntavat, koska silloin löytyisi helpommin vastaavanlainen mies.

Mutta hoikkuuden ja sporttisuuden lisäksi vaadin kyllä älykkyyttä, joka siis ei tarkoita korkeaa koulutusta tai tulotasoa vaan ihan vain loogista ajattelukykyä, analyyttisyyttä ja hyviä keskustelutaitoja. Myönnän että tuo karsii myös jonkin verran miehiä pois, mutta ei sille oikein mitään voi että on vaikea kiinnostua ihmisestä, joka tuntuu olevan henkisesti eri tasolla itsensä kanssa. Mutta ihan rehellisesti miehen ei tarvitse olla erityisen komea eikä hyvätuloinen, mutta en nyt tietenkään halua miestä jonka ulkonäöstä en itse viehäty. Hyvin moni ikäiseni hoikka ja terveellisesti elänyt mies on kuitenkin ihan riittävän hyvännäköinen, epäterveelliset elämäntavat ovat se mikä eniten pilaa miesten ulkonäköä. AP

"Hyvin moni ikäisesi hoikka mies on riittävän hyvännäköinen"

Eli toisin sanottuna, suurin osa ikäisistäsi hoikista ja sporttisista miehistä ei ole riittävän komeita sinulle. Ja voin arvata että ne jotka ovat, näyttävät klassisen komeilta. Takuulla ihanteesi ei ole lyhyt tai luihunaamainen mies.

Vierailija
64/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehkä itse sortunut tuomitsemaan näitä "ylipainoisia"? Mun mies on vähän tanakkarakenteinen, mutta siis urheilee reippaasti, on esimerkiksi juossut useamman maratonin ja käy välillä ultrajuoksemassakin. Aina sitä ei  näe päältäpäin.

Vierailija
65/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olet etsinyt? Minä olen hoikka, mutta en sporttinen, ja löysin 44-vuotiaana samanikäisen miehen. Tosin hän ei kyllä ole sporttinen, kun en sellaista edes ensisijaisesti toivonut. Sporttisen ja ylipainoisen väliinkin mahtu paljon - jos ne sporttimiehet harrastavat vain yhden illan juttuja, niin onko joku maltillisesti liikuntaa harrastava mahdollinen...? Toki voi olla, että ajattelen tästä kovin eri tavalla, koska en itse sporttielämäntyylistä niin perusta, ja ehkä en sen vuoksi ole paras henkilö vastaamaan. Mutta kun itse tunnen hyvässä kunnossa olevia ihmisiä, jotka vain harrastavat jonkin verran liikuntaa, mutta eivät ole varsinaisesti urheilullisia, niin itse ainakin kokisin sellaisen ihan hyvänä vaihtoehtona.

Reilun vuoden yrittänyt etsiä, voi toki olla, että etsin vääristä paikoista (en ole Tinderissä, koska minulla ei ole yksinkertaisesti aikaa viestitellä koko ajan miehille vain kuullakseni, etteivät etsi mitään vakavampaa ja kun monet eivät sitä edes heti suoraan sano).

En ole itsekään mikään kaikista sporttisin, mutta kuitenkin sen verran sporttinen että ei mies pysy vauhdissani jos ei harrasta itse minkäänlaista kuntoliikuntaa. Minulle on myös tärkeää liikkua lähes päivittäin ja yleensä nämä vähemmän liikkuvat miehet ovat taipuvaisia keksimään kaikkia tekosyitä liikunnallisista aktiviteeteista kieltäytymiselle - en kuitenkaan itse jaksa sellaista suhdetta, jossa vain katsellaan sarjoja ja makoillaan vaan haluan miehen, joka oikeasti itsekin haluaa liikkua ja pitää kunnostaan huolta. Mitään ääripäätä en kuitenkaan etsi, mutta kun aiempia miehiäni ei ole saanut edes kävelylenkille mukaan ja kunto sitä luokkaa että parinsadan metrin juoksemisen jälkeen ollaan lähes kuolemispisteessä.

Kuulostaa ihan hirveälle tuollainen että makoillaan ja katsellaan sarjoja. Mitä elämää tuo on? Monilla miehillä lukeekin tinderistä että etsitään kultaa kainaloon katsomaan netflixiä. Yök.

Itse olen liikunta-alalla, harrastan ja opiskelen omaa lajiani tavoitteellisesti sekä kehitän itseäni myös taidealalla. Keittiössäni laitetaan vain terveellistä ruokaa, televisiota ja sohvaa ei ole. Pizzan, kebabin, tai irtokarkin hajuista miestä en katsele.

t. lihava, sporttinen keski-ikäinen nainen

Vierailija
66/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on kyllä varmaan se, että et ole Tinderissä. Ne miehet on.

Vierailija
67/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elopainolla ja parisuhteen vakavasti ottamisella ei taida olla tieteellisesti todistettua minkäänlaista kausaliteettia ja tuskin korrelaatiotakaan. En tiedä mistä ihmeestä olet moisen mieleyhtymän päähäsi saanut. Ehkä siksi, että itse jostain syystä olet kiinnittänyt erityishuomiota nimenomaan henkilöiden painoon. Samanlaisen omassa mielessäsi kehitetyn kausaliteetin saat varmasti monesta muustakin asiasta, kun lähdet sitä ylianalysoimaan ja kiinnittämään erityshuomiota, sekä rakentamaan niistä stereotypioita: kaljut miehet on pahoja poikia, silmälasipäiset on fiksuja ja tatuoidut miehet aina pettää. Oikeasti näin ei tietenkään ole, joten älä turhaa rakenna sellaisia mieleyhtymiä itsellesi.

Voi olla ettei olekaan, mutta ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Ei minuakaan miehenä nappaa XL-ladyt, enkä yhtään epäile etteivät he ole mielettömän kiihkeää sänkyseuraa ja muutenkin fantsuja ihmisiä.

Se on vaan, että ihmisen ulkoinen olemus kielii henkisestä vireydestä. Tai ainakin yleisesti suhteesta elämään ja aktiviteetteihin. Mieluiten valitsen sellaisen, joka sopii yhteen omieni kanssa.

Vierailija
68/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä olisi ihmisen kanssa joka keskittyy pelkästään toiseen ikään. Muulla ei väliä.

Se on äärimmäistä pinnallisuutta.

Vierailija
69/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen siirtymään nuorempiin miehiin, kuvailusi kaltainen nainen on kuumaa kamaa deittimarkkinoilla. Myös parisuhteita ajatellen ikäerolla ei ole enää väliä näinkään päin.

No kyllä aika monet miehet rajaavat vanhemmat naiset pois tai kelpuuttavat maksimissaan pari vuotta vanhemman naisen, kun sitten taas 10-15 vuottakin nuorempi nainen saattaa kelvata. Ja tässäkin se menee niin, että mitä enemmän miehellä on kysyntää niin sitä nuorempia naisia hän voi katsella.

Vaikka mies olisi suosittu omanikäisten keskuudessa, se ei tarkoita sitä, että hän olisi suosittu kaikenikäisten keskuudessa. Hän voi löytää helposti hyvännäköisen ja persoonankin puolesta kiinnostavan ja miellyttävän samanikäisen naisen, mutta 10-15-vuotta nuorempien keskuudessa onkin vaikea löytää ketään, tai sitten saatavilla on niitä, jotka eivät itse löydä helposti omanikäisistä. Usein vanhempien miesten kanssa pariutuvilla on jotain ulkonäöllistä tai sitten persoonaan tai mielenterveyteen liittyviä "haasteita", eli nuorempaa naista etsivä "suosittu" mies joutuu ehkä tyytymään naiseen, joka on kyllä kaunis ja sekikäs, mutta jolla on esimerkiksi epävakaa persoonallisuushäiriö. Toki tämä ei välttämättä miestä haittaa, jos kerran se ulkonäkö on se pointti, mutta aika monellehan tällaiset olisivat este suhteelle, ja juuri siksi ne kauniitkin ongelmatyypit lopulta "jäävät yli" kun tervepäiset samanikäiset haluavatkin ongelmattoman kumppanin.

Vierailija
70/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorat kysymykset ap:lle

1. Käykö lyhyt mies?

2. Käykö kapeaharteinen ja maratoonarilta näyttävä mies?

3. Onko naamarajaa?

4. Pitääkö miehen olla korkeakoulutettu?

5. Käykö pienituloinen ja vähävarainen mies?

Nämä ovat ne relevantit kysymykset. Sporttisen miehen löydät varmasti, jos suostut joustamaan näistä.

Vastaan vielä tähän, sen jälkeen on siirryttävä muihin puuhiin ja voin vastailla myöhemmin.

1. Ei alle 170 cm pituinen.

2. En tiedä miten nuo määritellään, mutta jos tarkoitat jotain tosi siroa ja kevyttä miestä niin ei, haluan että mies on ainakin jonkin verran minua fyysisesti isompi ja vahvempi.

3. Kuten jo sanoin niin tietysti ulkonäön pitää viehättää ja on olemassa miehiä, joiden ulkonästä en viehäty, mutta heitä joiden naamasta en viehäty on alle 20%.

4. Ei, mainitsin sen jo aloitusviestissäni.

5. Oma palkkani on keskimäärin 2.5k, en näe että parisuhde toimisi reilusti vähemmän tienaavan kanssa koska sellaisella miehellä ei olisi varaa tehdä käytännössä mitään kanssani, mutta ei varmaan kovinkaan moni työssäkäyvä nelikymppinen mies tienaa alle tuon?

AP

Vierailija
71/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen varmaan tuohon aloittajan maalailemaan lokeroon, mutta ei minua ikäiseni naiset lähesty tai osoita muuten selkeää kiinnostusta vaan kymmenisen vuotta nuoremmat tulevat iholle, räväyttelevät silmiään ja harovat hiuksiaan kuin kallisarvoisia kultasäikeitä. Tinderiä en käytä enkä muutenkaan varsinaisesti "treffaile'", vaan elelen elämää siirto kerrallaan.

Vierailija
72/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te naiset mitään sporttisia miehiä halua. Se on tältä palstalta luettu monta kertaa. Jos mies käy lenkillä niin se on urheiluhullu joka ei keskity kumppaniinsa yhtään...ja jos mies käy vielä salilla niin.... hellllllvetin iso turn off.. pumpatut lihakset ja itteään täynnä oleva tyyppi.

Parempi vaan ettiä sitä nallemahaista sohvapenttiä.

Vierailija
73/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elopainolla ja parisuhteen vakavasti ottamisella ei taida olla tieteellisesti todistettua minkäänlaista kausaliteettia ja tuskin korrelaatiotakaan. En tiedä mistä ihmeestä olet moisen mieleyhtymän päähäsi saanut. Ehkä siksi, että itse jostain syystä olet kiinnittänyt erityishuomiota nimenomaan henkilöiden painoon. Samanlaisen omassa mielessäsi kehitetyn kausaliteetin saat varmasti monesta muustakin asiasta, kun lähdet sitä ylianalysoimaan ja kiinnittämään erityshuomiota, sekä rakentamaan niistä stereotypioita: kaljut miehet on pahoja poikia, silmälasipäiset on fiksuja ja tatuoidut miehet aina pettää. Oikeasti näin ei tietenkään ole, joten älä turhaa rakenna sellaisia mieleyhtymiä itsellesi.

Ehkä AP tarkoitti enemmänkin sitä urheilullista elämäntyyliä. Sitä harvoin pulskilla ihmisillä on samassa määrin.

Vierailija
74/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan varsinaisesti etsinyt tietyn tyyppistä tai edes tietyn ikäistä miestä vaan rakkautta mutta kyllähän mua sellainen sporttinen miestyyppi on aina viehättänyt. Useita sellaisia ehdin tavata sitä rakkautta etsiessäni. Ja se rakkauskin löytyi sporttisesta omanikäisestä miehestä. Hän oli kyllä ehtinyt jo kokeilla ne nuoremmat naiset ennen mua.

Vierailija
75/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes se 5-kympin kriisi iskee mieheen, ja lähtee hakemaan 20v nuorempaa naista

Vierailija
76/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, itse olen maisterintutkinnon suorittanut ja keskituloinen, mutta kyllä minulle kelpaisi edes lähes keskituloinen mies. Seuraavaksi voidaan siirtyä luonteen pariin, olen tavannut lukemattoman määrän kontrolloivia, tunnevammaisia, neuroottisia sekä sovinistisia miehiä, vaikka sporttisia ovatkin. Ja mitä sporttisempi, sen enemmän näyttää tunne-elämän ongelmia olevan, jopa mielenterveysongelmia. En nyt sinusta tässä puhu kuitenkaan. -44v

eli olet tavannut konservatiivisia, perinteitä kunnioittavia miehiä? oletko sattumoisin feministi? vai miksi muuten olet vailla kumppania keskivaiheilla elämääsi? hyvin usein, muttei toki aina, se vika on siellä peilikuvassa. hyvää syksyä yksinäiset, ja maskuliinisetfeministinaiset.

Vierailija
77/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnes se 5-kympin kriisi iskee mieheen, ja lähtee hakemaan 20v nuorempaa naista

Ja sitten hän selailee Tinderiä ja ihmettelee, kun siellä on niin vähän nuoria naisia. Hän kun ei tajua, että niillä nuoremmilla on ikärajaukset sellaiset, että 50-vuotiaat rajautuvat pois. Sitten hän menee baareihin ja yökerhoihin "katselemaan" nuoria naisia ja toivoo illasta toiseen, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen, että saisi jonkun heistä itselleen. Siinähän ne viimeisaet vuodet ennen eläkeikää kuluvatkin mukavasti. Eläkkeellä sitten alkaakin tulla jo vanhuuden kremppaa, mutta lopulta se kontakti nuorempaan naiseenkin löytyy - nimittäin palvelutalossa on töissä jopa 40 vuotta nuorempia! Eli jos mies jaksaa odottaa sinne asti, pääsee ainakin vaihtamaan päivittäin muutaman sanasen nuorempia kanssa - sikäli, kun nämä kiireiseltä työtahdiltaan ehtivät.

Vierailija
78/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisin itseäni ehkä vähän huonosti, kyse ei nyt ole suoranaisesti siitä että hoikkuus itsessään olisi ykkösprioriteetti vaan liikunnalliset aktiviteetit ja terveelliset elämäntavat. Olen ollut aika monilla kävelytreffeillä ja sen nyt vain huomaa, että jos mies ei harrasta mitään kuntoilua niin hän ei pysy edes kävellessä vauhdissani - saati että hänestä olisi seuraksi mihinkään "rankempaan" liikuntaan kuten juoksu tai pidemmät pyörälenkit. Olen ollut aiemmin suhteessa juuri tuollaisten sohvaperunamiesten kanssa ja se on tosi kurjaa, kun miehestä ei ole lähtemään seuraksi mihinkään liikunnalliseen aktiviteettiin, samoin ruoanlaiton kanssa tulee tappelua kun toinen haluaa syödä terveellisesti ja toinen herkutella epäterveellisellä ruoalla.

Ja siis toki se miten haluttu mies on vaikuttaa miehen haluun pariutua - jos saa helposti paljon irtoseksiä niin miksi sitoutua? Sehän se pointti olikin, että kanssani vastaavanlaiset miehet eivät halua sitoutua, koska miesten biologia on erilainen kuin naisilla.

AP

Meinaatko että miehille ainut syy haluta sitoutua on seksi/sen puute?

Vierailija
79/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lähteä hakemaan,mutta ei saa. Miksi kuvittelet, että pari-kolmekymppiset naiset kiinnostuisivat jostain vanhasta kurpasta.

Vierailija
80/211 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä hän yrittää näitä hakea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan