Mitä yleisiä miesten tai naisten parisuhdevaatimuksia koet ettet täytä/voi täyttää?
Kommentit (125)
Miehet vaativat liikaa seksiä. En jaksa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vaativat liikaa seksiä. En jaksa sellaista.
Minä miehenä taas pelkään, että enbkoskaan pääse harrastamaan seksiä naisen kanssa. - Ellen sitten periaatteeni vastaisesti yrittäisi vielä joskus ostaa sitä.
Toistaiseksiben 45 vuotiaana ole harrastanut sitä kertaakaan. Minä idiootti kun nuorempanavhalusinnuskoa, että tosi rakkaus odottaa.. En enää jaksaisi odottaa mutta ei minullavtaida olla vaihtoehtoja.
Kauneus, naisellisuus, iloisuus, sosiaalisuus, kauniit silmät ja rinnat, hyvä takapuoli.
Eli käytännössä kaikki ne piirteet, joita miehet toivoo :D
On toivotonta täyttää miesten parisuhdevaatimuksia.
Olin naimisissa asti, enkä silti täyttänyt miehen vaatimuksia.
Olen siro ja normaalipainoinen, mutta minulla on kuulemma liian pieni ja muodoton peppu ja liian paksu vyötärö.
Tein kaikki kotityöt, mies ri esimerkiksi siivonnut kertaakaan. Lisäksi elätin miestä, joka on köyhä. Maksoin miehenkin asumisen, annoin miehelle myös ihan rahaa ja maksoin lomamatkoja.
Olisin halunnut seksiä ja täysin miehen ehdoilla, ehdotin uusia juttuja ja ostin eroottista kirjallisuutta, käytin myös seksiasuja. Silti mies lopetti haluamasta seksiä kanssani, lopulta en saanut seksiä moneen vuoteen.
Olen miellyttämishaluinen, kuten tästä ehkä huomaakin.
Tämä ei riittänyt. Mies ei halunnut viettää kanssani aikaa edes kaverina, eikä suostunut lähtemään yhdessä edes kävelylle. Olen aika varma, että hän myös petti.
Asun nyt yksin. Parisuhdevaatimukset ovat liian vaikeita minulle, en suoriudu niistä, enkä aio enää yrittää.
En kasva alle 167 cm miehenä senttiäkään lisää sillä, että valehtelien pituuteni, eikä kaljuuntuva pääni muutu tuuheahiukseksi millään litkulla.