Mitä yleisiä miesten tai naisten parisuhdevaatimuksia koet ettet täytä/voi täyttää?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen.
- minulla on akne
- en ole sosiaalinen tai iloinen
- en ajele (kaikkia) kehon karvoja
- en halua lapsia
- en meikkaa tai laita hiuksia
- en pukeudu ns. naisellisestiNuo nyt ainakin on monille miehille turn offeja.
Kaikki noi voi korjata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet etsii usein naista joka on sosiaalinen ja iloinen.
Suurimman osan ajasta en ole näistä kumpaakaan.
Tämä on myös mun vastaus. En ole iloinen, puhelias, sosiaalinen ja hymyilevä.
Tosi usein myös ainakin Tinderissä lukee miehillä "ei kaikki hei oo niin vakavaa!". En täytä myöskään tuota vaatimusta, kun mun mielestä asioihin pitää suhtautua edes jonkunlaisella vakavuudella. Varsinkin parisuhteeseen..
No eipä tarvii ihmetellä miksi sitä parisuhdetta ei löydy.
Tämä. Enkä itse voi edes yleensä sietää yli-iloisia-, sosiaalisia- ja meneviä ihmisiä.
Se on mielestäni ylivedettyä ja teennäistä käytöstä ja tuollaiset henkilöt rasittavat/väsyttävät minua.
- Mina.
En ollut edes nuorena nätti naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että edes voisin kuvitella haluavani olla parisuhteessa ikäiseni suomalaisen naisen kanssa. Hyi helvetti.
M42
Soronoo! Ei tule ikävä. 😎💃🏼
En ole lihava ja tatuoitu nuuskamuikkunen, joten ei ole valitettavasti mitään saumaa.
Olen nainen.
- En synnytä maailmaan yhtään ainutta lasta.
- Olen introvertti enkä todellakaan koko ajan tavoitettavissa.
- En harrasta puhelimessa puhumista.
En siis sovellu kumppaniksi miehelle joka haluaa perustaa perheen ja/tai haluaa olla tiiviisti yhteydessä ja soitella erillään ollessa.
Keskustelutaito. Osaan keskustella politiikasta, säästä, niistä näistä, jne. mutta jos pitää keskustella omista tunteista, tarpeista tms. en osaa.
N44
Ulkonäkö. Varallisuus. Status. Kunnianhimo.
Alkajaisiksi
Kokisin suhteessa jatkuvasti jonkun sortin kelpaamattomuuden ja riittämättömyyden tunnetta että eipä tulisi mitään. Kokemusta on parista tapauksesta ja aika vaativaisiksi osoittautuivat kumpikin joten parisuhteet taitaa on aika raakaa bisnestä.
Olen nainen ja olen laiska ja epäjärjestelmällinen. En oikein osaa tehdä metatyötä (yritän kyllä osani tehdä, koska meillä on 3 lasta, joten on pakko). Minulle ei myöskään ole ongelma elää jonkin aikaa sotkussa, ellen jaksa siivota (en myöskään koskaan valita toiselle sotkusta).
Pienet rinnat. Sen takia torjuin nuorena monta hyvää miestä. Ajattelin, etteivät haluaisi minua, jos näkisivät minut alasti. Olin muuten hoikka ja minua sanottiin kauniiksi, mutta ajattelin, ettei se riitä.
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat. Sen takia torjuin nuorena monta hyvää miestä. Ajattelin, etteivät haluaisi minua, jos näkisivät minut alasti. Olin muuten hoikka ja minua sanottiin kauniiksi, mutta ajattelin, ettei se riitä.
Olet vaan tyhmä
Impotenssi, ei seiso, ei laukea
En täytä mitään VAATIMUKSIA. Jos ei kelpaa sellaisena kun on nii MOIDO!!
Vierailija kirjoitti:
Ihmisenä ja kumppanina olen luotettava, lojaali ja rakastava. Kaikki mitä voi pyytää niin sanotusti. Olen myös kaunis, hoikka, älykäs ja hauska. Sudenkuoppani on se, että olen köyhä ja sairas.
Vähän kuin minä, mutta käännä nuo ominaisuudet miehelle. Ei omaisuutta, on velkaa, matala koulutus, sairauksia, mutta paljon muita ominaisuuksia minkä johdosta olen parisuhteessa kauniin korkeakoulutetun naisen kanssa. Ja jos joskus ero tulee niin tiedän edelleen, että löydän itseni parisuhteesta.
Ikä, paino, työssäkäynti, seks. taipumus, asuinpaikka, varallisuus, - riittääkö? En riitä enää muille, mutta olen onnellinen itseni kanssa, sillä vihdoin tässä iässä hyväksyn itseni, enkä enää etsi hyväksyntää deittimarkkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet etsii usein naista joka on sosiaalinen ja iloinen.
Suurimman osan ajasta en ole näistä kumpaakaan.
Ei ne oikeasti sellaista etsi.
Minä olen erakkoluonteinen kyynikko ja aina kun suuni avaan, sieltä tulee vittuilua.
Keskiluokkaiset miellyttävät herrasmiehet on aina ihan lääpällään minuun. Mitä mukavampi mies, sitä enemmän se rakastaa sitä että olen tavallaan senkin puolesta kamala.
Minä en täytä varmaan mitään parisuhdevaatimuksia ja niin vain olen ollut 20 vuotta onnellisesti naimisissa.
Mikään ei voita harhaista itseluottamusta supervoimana.
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat. Sen takia torjuin nuorena monta hyvää miestä. Ajattelin, etteivät haluaisi minua, jos näkisivät minut alasti. Olin muuten hoikka ja minua sanottiin kauniiksi, mutta ajattelin, ettei se riitä.
Miten voi olla noin huono itsetunto? Et ollut koskaan ballerinoista kuullut?
Minulla on Audrey Hepburnin povi (vaan ei silmiä, sääli) eikä tullut ikinä mieleenkään ettei jokainen normaali mies lankeaisi ihastuksesta polvilleen kun näkee minut alasti.
En tajua mistä te revitte nuo itsetunto-ongelmanne?
Sexoa 6x per päivä