Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisiä miesten tai naisten parisuhdevaatimuksia koet ettet täytä/voi täyttää?

Vierailija
19.09.2023 |

Miten nää vaatimukset on tulleet vastaan?

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexoa 6x per päivä

Vierailija
102/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

- minulla on akne

- en ole sosiaalinen tai iloinen

- en ajele (kaikkia) kehon karvoja

- en halua lapsia

- en meikkaa tai laita hiuksia

- en pukeudu ns. naisellisesti

Nuo nyt ainakin on monille miehille turn offeja.

Kaikki noi voi korjata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet etsii usein naista joka on sosiaalinen ja iloinen.

Suurimman osan ajasta en ole näistä kumpaakaan.

Tämä on myös mun vastaus. En ole iloinen, puhelias, sosiaalinen ja hymyilevä.

Tosi usein myös ainakin Tinderissä lukee miehillä "ei kaikki hei oo niin vakavaa!". En täytä myöskään tuota vaatimusta, kun mun mielestä asioihin pitää suhtautua edes jonkunlaisella vakavuudella. Varsinkin parisuhteeseen..

No eipä tarvii ihmetellä miksi sitä parisuhdetta ei löydy.

Tämä. Enkä itse voi edes yleensä sietää yli-iloisia-, sosiaalisia- ja meneviä ihmisiä.

 

Se on mielestäni ylivedettyä ja teennäistä käytöstä ja tuollaiset henkilöt rasittavat/väsyttävät minua.

 

- Mina.

Vierailija
104/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut edes nuorena nätti naamasta.

Vierailija
105/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että edes voisin kuvitella haluavani olla parisuhteessa ikäiseni suomalaisen naisen kanssa. Hyi helvetti.

M42

Soronoo! Ei tule ikävä. 😎💃🏼

Vierailija
106/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava ja tatuoitu nuuskamuikkunen, joten ei ole valitettavasti mitään saumaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen.

- En synnytä maailmaan yhtään ainutta lasta. 

- Olen introvertti enkä todellakaan koko ajan tavoitettavissa.

- En harrasta puhelimessa puhumista. 

 

En siis sovellu kumppaniksi miehelle joka haluaa perustaa perheen ja/tai haluaa olla tiiviisti yhteydessä ja soitella erillään ollessa.

Vierailija
108/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelutaito. Osaan keskustella politiikasta, säästä, niistä näistä, jne. mutta jos pitää keskustella omista tunteista, tarpeista tms. en osaa.

 

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö. Varallisuus. Status. Kunnianhimo.

Alkajaisiksi

Vierailija
110/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin suhteessa jatkuvasti jonkun sortin kelpaamattomuuden ja riittämättömyyden tunnetta että eipä tulisi mitään. Kokemusta on parista tapauksesta ja aika vaativaisiksi osoittautuivat kumpikin joten parisuhteet taitaa on aika raakaa bisnestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen laiska ja epäjärjestelmällinen. En oikein osaa tehdä metatyötä (yritän kyllä osani tehdä, koska meillä on 3 lasta, joten on pakko). Minulle ei myöskään ole ongelma elää jonkin aikaa sotkussa, ellen jaksa siivota (en myöskään koskaan valita toiselle sotkusta). 

Vierailija
112/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat. Sen takia torjuin nuorena monta hyvää miestä. Ajattelin, etteivät haluaisi minua, jos näkisivät minut alasti. Olin muuten hoikka ja minua sanottiin kauniiksi, mutta ajattelin, ettei se riitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat. Sen takia torjuin nuorena monta hyvää miestä. Ajattelin, etteivät haluaisi minua, jos näkisivät minut alasti. Olin muuten hoikka ja minua sanottiin kauniiksi, mutta ajattelin, ettei se riitä. 

Olet vaan tyhmä

Vierailija
114/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impotenssi, ei seiso, ei laukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäoloehto ei täyty

Vierailija
116/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täytä mitään VAATIMUKSIA. Jos ei kelpaa sellaisena kun on nii MOIDO!!

Vierailija
117/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisenä ja kumppanina olen luotettava, lojaali ja rakastava. Kaikki mitä voi pyytää niin sanotusti. Olen myös kaunis, hoikka, älykäs ja hauska. Sudenkuoppani on se, että olen köyhä ja sairas.

Vähän kuin minä, mutta käännä nuo ominaisuudet miehelle. Ei omaisuutta, on velkaa, matala koulutus, sairauksia, mutta paljon muita ominaisuuksia minkä johdosta olen parisuhteessa kauniin korkeakoulutetun naisen kanssa. Ja jos joskus ero tulee niin tiedän edelleen, että löydän itseni parisuhteesta.

Vierailija
118/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, paino, työssäkäynti, seks. taipumus, asuinpaikka, varallisuus, - riittääkö? En riitä enää muille, mutta olen onnellinen itseni kanssa, sillä vihdoin tässä iässä hyväksyn itseni, enkä enää etsi hyväksyntää deittimarkkinoilta.

Vierailija
119/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet etsii usein naista joka on sosiaalinen ja iloinen.

Suurimman osan ajasta en ole näistä kumpaakaan.

Ei ne oikeasti sellaista etsi.

 

Minä olen erakkoluonteinen kyynikko ja aina kun suuni avaan, sieltä tulee vittuilua.

 

Keskiluokkaiset miellyttävät herrasmiehet on aina ihan lääpällään minuun. Mitä mukavampi mies, sitä enemmän se rakastaa sitä että olen tavallaan senkin puolesta kamala.

 

Minä en täytä varmaan mitään parisuhdevaatimuksia ja niin vain olen ollut 20 vuotta onnellisesti naimisissa.

 

Mikään ei voita harhaista itseluottamusta supervoimana.

Vierailija
120/125 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat. Sen takia torjuin nuorena monta hyvää miestä. Ajattelin, etteivät haluaisi minua, jos näkisivät minut alasti. Olin muuten hoikka ja minua sanottiin kauniiksi, mutta ajattelin, ettei se riitä. 

Miten voi olla noin huono itsetunto? Et ollut koskaan ballerinoista kuullut? 

 

Minulla on Audrey Hepburnin povi (vaan ei silmiä, sääli) eikä tullut ikinä mieleenkään ettei jokainen normaali mies lankeaisi ihastuksesta polvilleen kun näkee minut alasti. 

 

En tajua mistä te revitte nuo itsetunto-ongelmanne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän