Onko 200 euroa sinulle iso raha?
vaikka esim. jos tilille yllättäen ilmestyisi. Tuhlaisitko heti kaikkeen mukavaan, meniskö pelkästään elämisen perusjuttuihin, vai olisiko pikkuraha johon et kiinnittäisi sen suurempaa huomiota tms?
Kommentit (155)
On. Todella iso.
Jos nyt saisin 200e ylimääräistä laittaisin 100e sijoituksiin.
Satasen...hm... no kävisin hierojalla tai laittaisin kevääksi kestovärin ripsiin ensikertaa vuosiin ja veisin kaverin kahville. Vaatteita en tarvitse enkä krääsää
Perheen tulot 140ke/v
200 eurolla saa jo hyvät talvikengät. Ihan hyvä raha mielestäni. Saa myös monen viikon ruuat. Maksaa monen kuun sähkölaskun jne.
En edes huomaisi, pisara meressä. No, olenkin menestyjä
Vierailija kirjoitti:
En edes huomaisi, pisara meressä. No, olenkin menestyjä
Liian suolaista..
Pieni raha, just nyt lyhentäisin luottokorttivelkaani jos ylimääräistä saisin. Tuon verran mulle jää palkasta pakollisten menojen jälkeen ns huvittelurahaa eli minkä saan käyttää mihin vain. Ostan sillä vaatteita, hajuvesiä, sisustusjuttuja tai muuta ns turhaa mutta jotain kivaa haluan ostaa edes vähän itselleni kun kaikki muu palkka menee siihen pakolliseen tylsään.
Eihän sillä paljon mitään saa. Markka aikana olisi ollut. Euro on liian kallis suomelle.
On iso raha. Säästöön siirtäisin.
En edes huomaisi tilillä tuollaista.
Tiedän tilien saldon tuhansien tarkkuudella. Satasien heittoa en huomaisi.
200e hupenee nykyään niin nopeasti, etten paljoa noteeraa. 500e on semmoinen summa minkä huomaa ja tuntuu.
On todellakin iso raha. Menisi nopeasti ihan välttämättömiin asioihin. t. takuueläkkeen ja kansaneläkkeen saaja
200 on merkittävän iso raha minulle. Jos esimerkiksi pitää ostaa joku tuon hintainen tuote, pohdin vaihtoehtoja pitkään ja hartaasti.
Ei iso, mutta ei pienikään. Olen tavallinen palkansaaja. Jos nyt tilille ilmestyisi ylimääräinen parisatanen niin laittaisin sen säästöön tai sijoitusrahastoon.
Aikoinaan 2000 euroa oli pieni raha ja nyt välillä tiukkaa 20 eurosta. Hyvä Suomi. Kiitos poliitikot ja virkamiehet maamme alasajosta.
Älkää äänestäkö, sillä ette te voi vaikuttaa. Ensinnäkään pahimpiin taloudellisiin ongelmiin ei uskalleta puuttua koska se on poliittinen itsemurha! Ei yksikään puolue uskalla!
Jäljelle jää vain poliittinen teatteri ja hyväveli sikailu!