Joka toinen 35-v mies lapseton! En voi uskoa!
Kommentit (846)
Minä taas ihmettelen, miten niin monella jo alle 30-vuotiaalla naisella on lapsi/lapsia. En olisi itse mitenkään ehtinyt 20-30 ikävuosien välillä hankkia perhettä. Ensin opiskelut (meni pari vuotta ennen kuin pääsin haluamalleni alalle), tiiviit opinnot, työelämän aloittaminen, yksi burn outkin. Nyt jos haluaisi puolison ja perheen, ei sekään hetkessä tapaudu: vaikka ei ole mitenkään hillittömät vaatimukset, niin haluaa kuitenkin tutustua kunnolla mieheen ennen kuin alkaa tekemään lapsia. Ja niitä sitoutumishaluisia miehiä on vaikea löytää.
Niin, miten te teitte sen? Olen varmaan vain jaksamiseltani ja pystymiseltäni niin rajallinen, että en olisi revennyt tätä ennen. Sa nähdä, ehtiikö perhettä enää saada, mutta parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä tulossa jo ikäkriisi kumppanin etsimisen ja lastenteon suhteen näiden tilastojuttujen takia, vaikka oon vasta 24v. Kyllähän se olis ihanaa löytää mies, mutta oon alkanu miettii, ettei se taida onnistuu Suomessa. Täällä miehet ettii lähinnä vaan irtoseksiä ja parisuhteeseen kelpuutettais vaan 34-36-kokoset instabeibet. Palstainceleiden mukaanhan se on just niin että chubbyt kelpaa kyl kertapanoks ja sillee salaa tai titfuckiks!!
Miksi joku mies haluaisi riesakseen ilmiselvän miesvihaajan?
Sama toisinpäin alle 30v miehillä, jos ei ole laiha nainen, miehet haukkuvat naisten ulkonäköä armotta ja parisuhteessa ollaan valmiina pettämään.
Olen mieluummin yksin kuin tuollaisten kanssa.
Pata kattilaa soimaa! Mies voi olla valmis pettämään, mutta naisetpa tekeekin lapset vieraille miehille. Tutkimusten mukaan 85% lapsista on ns. käenpoikasia.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen, miten niin monella jo alle 30-vuotiaalla naisella on lapsi/lapsia. En olisi itse mitenkään ehtinyt 20-30 ikävuosien välillä hankkia perhettä. Ensin opiskelut (meni pari vuotta ennen kuin pääsin haluamalleni alalle), tiiviit opinnot, työelämän aloittaminen, yksi burn outkin. Nyt jos haluaisi puolison ja perheen, ei sekään hetkessä tapaudu: vaikka ei ole mitenkään hillittömät vaatimukset, niin haluaa kuitenkin tutustua kunnolla mieheen ennen kuin alkaa tekemään lapsia. Ja niitä sitoutumishaluisia miehiä on vaikea löytää.
Niin, miten te teitte sen? Olen varmaan vain jaksamiseltani ja pystymiseltäni niin rajallinen, että en olisi revennyt tätä ennen. Sa nähdä, ehtiikö perhettä enää saada, mutta parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
Olen raskaana oleva opiskelija. Opinnot joustaa enemmän kuin työelämä, vanhempainvapaat ja muut voi laittaa puoliksi. Sitten vähän myöhemmin onneksi päiväkoti on keksitty ja miehellä työ josta voi olla helposti pois vaikkapa sairaan lapsen kanssa, mulla helppo aloitella uraa kun hän hoitaa sairastelut jos oma työpaikka ei jousta. Yhden lapsen ja kahden aikuisen kanssa en näe ongelmaa.
Musta vähän näyttää siltä että hieman vanhemmilla pariskunnilla se lastenhoito ollut aina lailla naisen vastuulla, eihän silloin paljon muuta ehdi ja jaksakkaan. Toivottavasti miehet sitten hoitaneet oman osansa kunnialla?
En tykkää lapsista, vaikka en niitä erityisemmin vihaakaan, mutta itse en koskaan halua lapsia. En edes halua vakituista parisuhdetta, vaan korkeintaan toisessa paikassa asuvan läheisen FWB-kaverin.
M35
Vierailija kirjoitti:
En tykkää lapsista, vaikka en niitä erityisemmin vihaakaan, mutta itse en koskaan halua lapsia. En edes halua vakituista parisuhdetta, vaan korkeintaan toisessa paikassa asuvan läheisen FWB-kaverin.
M35
Fwb on uusi parisuhde, ja noihin suhteisiin kannattaa miehenä pyrkiä. On aina kannattanut. Vapauden säilyttäminen siten, että seksielämä on aktiivista, on miehen pitkäjänteiselle onnellisuudelle paljon parempi vaihtoehto, kuin monogaminen kärsimys. Ulkonäöstä pitää vaan pitää huolta läpi elämän lihasmassan ja alhaisen rasvaprosentin kautta. Pukeutuminen, aitohiusperuukki/aidot hiukset jos kasvaa, hampaiden kunto/valkaisu ja hyvä tuoksu sekä hygienia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä tulossa jo ikäkriisi kumppanin etsimisen ja lastenteon suhteen näiden tilastojuttujen takia, vaikka oon vasta 24v. Kyllähän se olis ihanaa löytää mies, mutta oon alkanu miettii, ettei se taida onnistuu Suomessa. Täällä miehet ettii lähinnä vaan irtoseksiä ja parisuhteeseen kelpuutettais vaan 34-36-kokoset instabeibet. Palstainceleiden mukaanhan se on just niin että chubbyt kelpaa kyl kertapanoks ja sillee salaa tai titfuckiks!!
Joten miksi aikailet ruokavalion parantamisen ja liikunnan suhteen?
Puhumattakaan että lihavuus vaikuttaa merkittävästi lastensaantikykyyn, vaikka joki mies suosuisikin astumaan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama toisinpäin alle 30v miehillä, jos ei ole laiha nainen, miehet haukkuvat naisten ulkonäköä armotta ja parisuhteessa ollaan valmiina pettämään.
Pata kattilaa soimaa! Mies voi olla valmis pettämään, mutta naisetpa tekeekin lapset vieraille miehille. Tutkimusten mukaan 85% lapsista on ns. käenpoikasia.
Ja mistäs tälläisen tutkimuksen löytää?
Eri
Joka toinen 35 vuotias nainen on uskoton.
Joka toisella 35v miehellä on siis käynyt hyvä tuuri. 👍
Maailmassa on yli 8 miljardia ihmistä. Ei kaikkien tartte täällä päin panna. Geenit alkaa olla aika huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen 35 vuotias nainen on uskoton.
Joka toisella 35v miehellä on siis käynyt hyvä tuuri. 👍
Niinpä ja sitten nämä naiset vielä ihmettelevät miksi ovat sinkkuäitejä!
Ei mitään kunnioitusta miestä kohtaan ja ollaan niiiin olevinaan vahvoja naisia.
Mikä vahvuus se on, ettei mies voi enää edes luottaa mihinkään?
Tuollaisten kanssa pitäis vielä perhe perustaa?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että ovat opiskelleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se vain jaksat jakaa valheitasi. No, ei niihin kukaan usko. Jatka vaan maniaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Fwb on uusi parisuhde, ja noihin suhteisiin kannattaa miehenä pyrkiä. On aina kannattanut. Vapauden säilyttäminen siten, että seksielämä on aktiivista, on miehen pitkäjänteiselle onnellisuudelle paljon parempi vaihtoehto, kuin monogaminen kärsimys. Ulkonäöstä pitää vaan pitää huolta läpi elämän lihasmassan ja alhaisen rasvaprosentin kautta. Pukeutuminen, aitohiusperuukki/aidot hiukset jos kasvaa, hampaiden kunto/valkaisu ja hyvä tuoksu sekä hygienia...
Mit vit? :D
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Mit vit? :D
N24
Jos hiukset ovat lähdössä mieheltä, niin 24h liimattava aitohiusperuukki on paras vaihtoehto. Valitettavasti hintaa noille tulee helposti 6000-10 000 euroa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin vielä lukiossa, kun rupesin seurustelemaan, joten me ehdittiin olla monta vuotta yhdessä ennen lapsia.
Siinä sen näkee mikä on seuraus kun naiset eivät anna pillua. Suomen kansa kuihtuu olemattomiin pihtailun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90% miehistä haluaa lapsia, tai ainakin vähintään yhden lapsen. Jos puolet miehistä jää lapsettomiksi, se on tragedia. Asialla on järkyttävät seuraukset koko suomalaiselle yhteiskunnalle, saati sitten, että se on henkilökohtaisesti hyvin surullinen asia lapsettomiksi jääville miehille. Ns. hyvinvointiyhteiskunnalle tulee loppu, eikä edes vanhuksia tulla hoitamaan ja eläkkeitäkin on pakko leikata. Elintasomme lasku tulee olemaan dramaattinen.
Siinä tapauksessa miesten ei kannata vitkutella sinne nelikymppisiin asti ja sanoa, että haluaa lapsia "sitten joskus".
Uusimmat tiedot osoittavat, että niiden suomalaisnaisten osuus, jotka eivät saa lapsia, on suorastaan räjähdysmäisessä nousussa. Nuorten miesten ongelma taasen on löytää edes sitä ensimmäistä naista. Naisten vaatimustaso miehiä kohtaan on noussut viime vuosikymmeninä ja erityisesti viimeisen viidentoista vuoden aikana.
Miehen pitää olla:
-Rikas
-Kuuluisa
-Ajaa uudenkarhealla Bemarilla
-Asua Helsingin keskustassa
-Olla vähintään 185 cm pitkä
-Korkeapalkkaisessa työssä
-Vapaa-aikaa naista varten pitää olla rajattomasti
TAI
Olla musta tai arabi
Niin sitten kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä sen näkee mikä on seuraus kun naiset eivät anna pillua. Suomen kansa kuihtuu olemattomiin pihtailun vuoksi.
Minä ainakin annan pillua minkä muilta kiireiltäni ehdin, mutta onneksi äidiksi ei tarvitse koskaan ruveta. Kiitos ehkäisyn.
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän jonkun verran sellaisia noin 40v. miehiä, jotka ovat saaneet esikoisen sen noin 10 vuotta nuoremman naisen kanssa.
Kuulumme tähän joukkoon + 40 v mieheni kanssa: lasta on vasta juuri alettu yrittää. Olen itse noin 30 v.
No jos kompastuu yhdestä kullankaivaajasta toiseen, niin eiköhän ole onni, että voi välttyä tämmöisten kanssa lasten hankkimista. Sitä oikeaa odottessa elinikä kyllä kartuu, mutta tulee viisammaksikin. Vie aikaa löytää se itsellesi sopiva.