Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka toinen 35-v mies lapseton! En voi uskoa!

Vierailija
18.09.2023 |

Elelevät vain ilman perhettä. Ihan käsittämätöntä.

Kommentit (846)

Vierailija
741/846 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän jonkun verran sellaisia noin 40v. miehiä, jotka ovat saaneet esikoisen sen noin 10 vuotta nuoremman naisen kanssa.

Kuulumme tähän joukkoon + 40 v mieheni kanssa: lasta on vasta juuri alettu yrittää. Olen itse noin 30 v.

Ylivoimaisesti suurin osa suomalaisista pariutuu suunnilleen saman ikäisen kanssa. Ikäeroa on yleensä se 2-3 vuotta, mistä johtuen lapseton 40-vuotias mies tyypillisesti myös jää lapsettomaksi. Tämä on tilasto, ei mielipideasia.

Millaisen ohjeen antaisit 40+ -miehille, jotka vielä toivoisivat omia lapsia? Jo valmiiksi voin sanoa, että "juna meni jo, ole ilman" tuskin tuottaa kovin hyviä tuloksia.

Kannustan etsimään puolisoa tai kumppanuusvanhempaa. Myös ulkomaat voivat olla vaihtoehto.

Kohdunvuokraus ulkomailla on yksi keino. Ensin toki kannattaa tutkituttaa oma hedelmällisyys eli kuinka hyvässä kunnossa omat sukusolut ovat. 

Itsellisesti lapsen hoidoilla hankkivan miehen tulee varautua samaan kuin itsellisesti hoidoilla hankkivan naisenkin. Toista huoltajaa ei tule mukana eli sekä hoito että elättäminen ovat omalla vastuulla, joitain tukia voi saada.

Myöhemmin voi löytää unelmiensa puolison ja silloin lapsiasia on jo hoidossa. Miehellä on ehkä siinä vaiheessa vielä suuremmat mahdollisuudet saada lisää lapsia kuin naisella, riippuen puolisosta ja omasta tilanteesta.

Vierailija
742/846 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka moni 35 vuotias ihminen on koiraton? Autoton? 

Tai kuinka moni 35 vuotias ihminen on käynny ulkomailla? 

Miksi tästä aiheesta jaksetaan jankata niin usein? Meillä on nykyään vapaus valita teemmekö lapsia vai emmekö tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/846 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen ei yllätä ollenkaan. Olen itse 80-luvulla syntynyt mies, pitkä, akateemisesti koulutettu, suhteellisen urheilullinen ja kokoaikaisessa työssä. Deittisovelluksissa ei tule juurikaan tykkäyksiä ja ravintoloissa ördääminen ei kiinnosta. Moneen kertaan tutkittu tosiasia on, että varsinkin suomalaiset sinkkunaiset katsoo vaan niitä kaikkein komeimpia miehiä ja me muut miehet olemme lähinnä seinäruusuja. Joten ei kannata ihmetellä yhtään tuota lopputulosta 😁

Vierailija
744/846 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puhdasta matematiikkaa, nuoria miehiä on yli sata tuhatta enemmän kuin saman ikäisiä naisia suomessa. Oulussakin joka on yliopistokaupunki on tilastokeskuksen mukaan 6844 20 - 36 vuotiasta sinkkumiestä ja 5467 saman ikäistä sinkkunaista, reilusti yli 20% enemmän miehiä.

Tyttölapsia syntyy noin 5% poikalapsia vähemmän, ja tänne tulijoista lähes 80% miehiä, muuttovoitto on ollut viimeisen 10 vuoden aikana noin 240 000 henkilöä, tällä hetkellä eli on tullut noin 200 000 miestä ja 40 000 naista.

Tarvittaisiin noin 200 000 nuorta naista pika pikaa suomeen jos syntyvyys aiotaan nostaa normaalille tasolle, ihan puhdasta matematiikkaa jossa rakkaudella ei ikävä kyllä ole merkitystä, koska miesten on toistaiseksi melko hankala lisääntyä keskenään.

Vierailija
745/846 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan puhdasta matematiikkaa, nuoria miehiä on yli sata tuhatta enemmän kuin saman ikäisiä naisia suomessa. Oulussakin joka on yliopistokaupunki on tilastokeskuksen mukaan 6844 20 - 36 vuotiasta sinkkumiestä ja 5467 saman ikäistä sinkkunaista, reilusti yli 20% enemmän miehiä.

Tyttölapsia syntyy noin 5% poikalapsia vähemmän, ja tänne tulijoista lähes 80% miehiä, muuttovoitto on ollut viimeisen 10 vuoden aikana noin 240 000 henkilöä, tällä hetkellä eli on tullut noin 200 000 miestä ja 40 000 naista.

Tarvittaisiin noin 200 000 nuorta naista pika pikaa suomeen jos syntyvyys aiotaan nostaa normaalille tasolle, ihan puhdasta matematiikkaa jossa rakkaudella ei ikävä kyllä ole merkitystä, koska miesten on toistaiseksi melko hankala lisääntyä keskenään.

Oikeasti poikia syntyy vajaa prosentti enemmän eli taitaa loppukin sun tekstistä olla täyttä valetta.

Vierailija
746/846 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä naisten tilanne on vielä parempi.

Kaikki Suomessa vierailevat miesturistit ovat suomalaisten naisten seksikäytössä, mutta vierailevat naisturistit eivät ole suomalaismiesten käytössä, koska naisten kriteerit ovat paljon kovemmat.

Jos vaikka joku hollantilainen pituuskeisari käy Jyväskylän yöelämässä tai algerialainen mysteerimies Oulussa, niin nainen saattaa mehustella tuota yhden yön juttua pitkäänkin ja on silloin poissa markkinoilta. 

Miehet käyttävät maksullisia seksipalveluksia erittäin vähän suhteessa siihen, miten paljon naiset katselevat itseään tasokkaampia ilmaisia miehiä. Miesten epätoivoa ei siis tasoita maksullinen seksi, koska miehetkin haluavat tuntea itsensä halutuksi. 

Vierailija
747/846 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä naisten tilanne on vielä parempi.

Kaikki Suomessa vierailevat miesturistit ovat suomalaisten naisten seksikäytössä, mutta vierailevat naisturistit eivät ole suomalaismiesten käytössä, koska naisten kriteerit ovat paljon kovemmat.

Jos vaikka joku hollantilainen pituuskeisari käy Jyväskylän yöelämässä tai algerialainen mysteerimies Oulussa, niin nainen saattaa mehustella tuota yhden yön juttua pitkäänkin ja on silloin poissa markkinoilta. 

Miehet käyttävät maksullisia seksipalveluksia erittäin vähän suhteessa siihen, miten paljon naiset katselevat itseään tasokkaampia ilmaisia miehiä. Miesten epätoivoa ei siis tasoita maksullinen seksi, koska miehetkin haluavat tuntea itsensä halutuksi. 

Hirveää roskaa. Yritä nyt olla vääristelemättä asioita. Mitä ihmettä saat väitteistä?

Mars turistiksi ulkomaille niin olet itse eksoottinen turisti. Siitä vaan testaamaan millainen kysyntä on.

Vierailija
748/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen, miten niin monella jo alle 30-vuotiaalla naisella on lapsi/lapsia. En olisi itse mitenkään ehtinyt 20-30 ikävuosien välillä hankkia perhettä. Ensin opiskelut (meni pari vuotta ennen kuin pääsin haluamalleni alalle), tiiviit opinnot, työelämän aloittaminen, yksi burn outkin. Nyt jos haluaisi puolison ja perheen, ei sekään hetkessä tapaudu: vaikka ei ole mitenkään hillittömät vaatimukset, niin haluaa kuitenkin tutustua kunnolla mieheen ennen kuin alkaa tekemään lapsia. Ja niitä sitoutumishaluisia miehiä on vaikea löytää.

Niin, miten te teitte sen? Olen varmaan vain jaksamiseltani ja pystymiseltäni niin rajallinen, että en olisi revennyt tätä ennen. Sa nähdä, ehtiikö perhettä enää saada, mutta parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Esim. Minä jolla oli lapset saatu jo alle 30v (2), olen ollut teini-ikäisestä saakka samassa parisuhteessa. Lukion jälkeen en hukannut välivuosia, vaan aloitin saman tien opinnot haluamassani koulussa ja valmistuin lähes aikataulussa, kun tein samalla töitä opintojen ohessa. Töiden teko auttoi myös saamaan urani käyntiin nopeammin omalla alallani ja ensimmäiselle äitiyslomalle jäädessäni mulla oli oman alan kokemusta jo reilu 5v sekä työpaikka johon palata. Tätä ennen oli luonnollisesti jo häät juhlittu ja asunto ostettu.

Olen ilmeisesti luonteeltani sellainen, että tykkään tehdä asiat ajoissa ja helppohan se on kun tietää mitä haluaa. Ponnistelua se kyllä vaatii, eikä mikään ole tullut mulle helpolla tai sormia napsauttamalla.

Vierailija
749/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikö tietyissä ammateissa kaikki miehet ole varattuja esim. poliisi, palomies, upseerit, lääkärit?

Niin mä olen naisena ajatellut.

Vierailija
750/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä naisena tekisin Oulussa? En ole ikinä käynyt siellä.

Ehkä miesten pitäisi liikkua enemmän. Käydä jonkun muun kaupungin baarissa.

Vierailija
751/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaa matkustaa Japaniin. Yhden palstavakkarimiehen mukaan sieltä saa seksiseuraa japanilaisista naisista ihan miten paljon tahansa.

Vierailija
752/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että ne Suomeen tuodut naiset haluaisivat lapsia ihan kenen kanssa tahansa? Ja millä ne naiset elättävät itsensä ja lapset? Miehethän ei sitä tee.

Vierailija
753/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% miehistä haluaa lapsia, tai ainakin vähintään yhden lapsen. Jos puolet miehistä jää lapsettomiksi, se on tragedia. Asialla on järkyttävät seuraukset koko suomalaiselle yhteiskunnalle, saati sitten, että se on henkilökohtaisesti hyvin surullinen asia lapsettomiksi jääville miehille. Ns. hyvinvointiyhteiskunnalle tulee loppu, eikä edes vanhuksia tulla hoitamaan ja eläkkeitäkin on pakko leikata. Elintasomme lasku tulee olemaan dramaattinen.

Siinä tapauksessa miesten ei kannata vitkutella sinne nelikymppisiin asti ja sanoa, että haluaa lapsia "sitten joskus".

Uusimmat tiedot osoittavat, että niiden suomalaisnaisten osuus, jotka eivät saa lapsia, on suorastaan räjähdysmäisessä nousussa. Nuorten miesten ongelma taasen on löytää edes sitä ensimmäistä naista. Naisten vaatimustaso miehiä kohtaan on noussut viime vuosikymmeninä ja erityisesti viimeisen viidentoista vuoden aikana.

Miehen pitää olla:

-Rikas

-Kuuluisa

-Ajaa uudenkarhealla Bemarilla

-Asua Helsingin keskustassa

-Olla vähintään 185 cm pitkä

-Korkeapalkkaisessa työssä

-Vapaa-aikaa naista varten pitää olla rajattomasti

TAI

Olla musta tai arabi

Niin sitten kelpaa.

Väärin. Mies voi olla samanpituinen kuin minä mutta sen pitää osata huomioida mut eli keittää vapaapäivänä mulle kahvia, hieroa mun hartioita, osata keskustella asioista.

Vierailija
754/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, mun mies ei keskustele koskaan mun kanssa tulevaisuuden suunnitelmista. Ei pyydä muuttamaan kanssaan samaan asuntoon.

Olen kyllästynyt miehiin, naiset on niille pelkkää ilmaa.

Vierailija
755/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa matkustaa Japaniin. Yhden palstavakkarimiehen mukaan sieltä saa seksiseuraa japanilaisista naisista ihan miten paljon tahansa.

Japani on ihan yhtä huono vaihtoehto, kuin Suomi. Kolumbia, Filippiinit ja Thaimaa ovat ykkösvaltiot suomalaiselle miehelle löytää nainen.

Vierailija
756/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% miehistä haluaa lapsia, tai ainakin vähintään yhden lapsen. Jos puolet miehistä jää lapsettomiksi, se on tragedia. Asialla on järkyttävät seuraukset koko suomalaiselle yhteiskunnalle, saati sitten, että se on henkilökohtaisesti hyvin surullinen asia lapsettomiksi jääville miehille. Ns. hyvinvointiyhteiskunnalle tulee loppu, eikä edes vanhuksia tulla hoitamaan ja eläkkeitäkin on pakko leikata. Elintasomme lasku tulee olemaan dramaattinen.

Siinä tapauksessa miesten ei kannata vitkutella sinne nelikymppisiin asti ja sanoa, että haluaa lapsia "sitten joskus".

Uusimmat tiedot osoittavat, että niiden suomalaisnaisten osuus, jotka eivät saa lapsia, on suorastaan räjähdysmäisessä nousussa. Nuorten miesten ongelma taasen on löytää edes sitä ensimmäistä naista. Naisten vaatimustaso miehiä kohtaan on noussut viime vuosikymmeninä ja erityisesti viimeisen viidentoista vuoden aikana.

Miehen pitää olla:

-Rikas

-Kuuluisa

TAI

Olla musta tai arabi

Niin sitten kelpaa.

Väärin. Mies voi olla samanpituinen kuin minä mutta sen pitää osata huomioida mut eli keittää vapaapäivänä mulle kahvia, hieroa mun hartioita, osata keskustella asioista.

Ja mitä sinä tuot vastineeksi "pöytään"?

Vierailija
757/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinenmies kirjoitti:

Uutinen ei yllätä ollenkaan. Olen itse 80-luvulla syntynyt mies, pitkä, akateemisesti koulutettu, suhteellisen urheilullinen ja kokoaikaisessa työssä. Deittisovelluksissa ei tule juurikaan tykkäyksiä ja ravintoloissa ördääminen ei kiinnosta. Moneen kertaan tutkittu tosiasia on, että varsinkin suomalaiset sinkkunaiset katsoo vaan niitä kaikkein komeimpia miehiä ja me muut miehet olemme lähinnä seinäruusuja. Joten ei kannata ihmetellä yhtään tuota lopputulosta 😁

Ei vaan. Työpaikalla naisena ajattelin, että tuo mies urheilee ja mun ulkonäkö ei kelpaa.

Vaikka toisaalta parisuhde naiselle tarkoittaa ilmaisena siivoojana ja kokkina olemista.

Helpommalla pääsen kun voin kotona istua, levätä ja katsoa telkkaria. Eikä kukaan sano mitään, jos tiskit on pöydällä.

Vierailija
758/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla:

-Rikas

-Kuuluisa

TAI

Olla musta tai arabi

Niin sitten kelpaa.

Just tuollaista kysymystä ei saa esittää naiselle. Tulee iso riita.

Ettekö te ymmärrä mitä saa kysyä ja mitä ei.

Vierailija
759/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole mitään ihmeellistä. Onhan siittä jo vuosia puhuttu että vuosi vuodelta aina vaan harvempi ja harvempi mies kelpaa naisille kun naiset vaatimukset jatkaa kiristymistä vuodesta toiseen. Todellisuudessa vielä harvempi mies on isä kun mistään ei voi tietää onko lapsi oma vai pettämisen tulos kun pelkkä isyystestistä puhuminen on naiselle henkilökohtainen loukkaus joka aiheuttaa eron niin miehillä ei lopulta ole mitään keinoa varmistua omasta isyydesta ilman että tuhoat perheen sillä

Vierailija
760/846 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla:

-Rikas

-Kuuluisa

TAI

Olla musta tai arabi

Niin sitten kelpaa.

Just tuollaista kysymystä ei saa esittää naiselle. Tulee iso riita.

Ettekö te ymmärrä mitä saa kysyä ja mitä ei.

Eli odotat mieheltä hemmottelua ja palvelua vain siksi, että olet nainen. Mitään et kuitenkaan tuo itse parisuhteelle, vaan jaat miehille vaatimuksia, miten miehen tulisi sinusta kohdella naista.