Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit mieluiten koulun myyjäisistä? Vinkkejä leivonnaisista?

Vierailija
17.09.2023 |

Mielellään helppoja leipoa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkapaloja, mielellään tuplakuorrutteella.

Vierailija
2/25 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin jotain, mitä en itse viitsi tehdä. Esim karjalanpiirakoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkapaloja

Vierailija
5/25 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan saman kuin toisessakin ketjussa, eli en ikinä osta mistään myyjäisistä kenenkään kotitekoisia rääpimyksiä kun ei voi olla ollenkaan varma tekijän hygienia- ja keittiösiisteyskäsityksistä.

Vierailija
6/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin minä olisin kirjoittanut! Just näin!

Vierailija
7/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta myyjäisistä koskaan mitään elintarvikkeita.

Vierailija
8/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toscapullia

Vierailija
9/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin pikkuveljen toffee sekoituksen. Partion myyjäisissä niitä myydään, mut koululla en ole nähnyt

Vierailija
10/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Harvoin on kotileipurin pullat niin hyviä, että niistä haluaisi maksaa. Kuivakakkuja ja piirakoita taas on niin helppo itse tehdä, että en viitsi niistä maksaa.

Vierailija
11/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin pikkuveljen toffee sekoituksen. Partion myyjäisissä niitä myydään, mut koululla en ole nähnyt

Koululaiset yleensä myy niitä, kun keräävät rahaa leirikouluun. Kysy tutuilta, joilla sen ikäisiä lapsia.

Vierailija
12/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaristolaisleipä on hyvä tuote myyjäisiin. Helppo tehdä, säilyvä, moni ei tee itse, ja voi pyytää aika hyvää hintaakin. Helppo paketoida nätisti. Haittapuolena, aineisiin kuluu vähän tavallista hiivaleipää enemmän ja kalliimpia tarvikkeita.

Vierailija
13/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaristolaisleipä on hyvä tuote myyjäisiin. Helppo tehdä, säilyvä, moni ei tee itse, ja voi pyytää aika hyvää hintaakin. Helppo paketoida nätisti. Haittapuolena, aineisiin kuluu vähän tavallista hiivaleipää enemmän ja kalliimpia tarvikkeita.

Pitäisi olla ainakin yksi leipä sitten maistiaisiksi paloiteltuna, kun ei sitä kallista leipää viitsi ostaa, jos ei mausta ole mitään tietoa. Saaristolaisleipää saa kuitenkin joka marketistakin, ettei se sinänsä mikään erikoisuus ole.

Vierailija
14/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla ainakin yksi leipä sitten maistiaisiksi paloiteltuna, kun ei sitä kallista leipää viitsi ostaa, jos ei mausta ole mitään tietoa. Saaristolaisleipää saa kuitenkin joka marketistakin, ettei se sinänsä mikään erikoisuus ole.

Ei tarvitse, eikä niitä epähygieenisiä maistiaiskoreja koulumyyjäisiin kukaan kaipaa. Totta, leipää saa kaupasta, mutta niin saa pullaa, kakkua ja karkkiakin. Silti tavara menee hyvin kaupaksi myyjäisissä.

Vierailija
15/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ei ole helppoja leipoa! Aloittaja pyysi nimenomaan vinkkejä yksinkertaisista leipomuksista.

16/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin vaikka leipojalta suoraan pakastimen täyteen ihania wienermunkkeja. Sitä sai ennen pakastetaikinana, mutta ei ole vuosiin enää näkynyt.

Yleensäkin tuoreita, pumpulinpehmeitä munkkeja ostaisin.

Miksi ette tekisi nameja kissoille ja koirille ? Ei kaiken tartte olla ihmisille. Ensin pieniä maistiaiseriä ja myöhemmin hittimauista kunnon säästöpakkauksia 🐕😺

Vierailija
17/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivakakkuja, koska ne säilyy kauan, ja pienikokoisia, koska ihan joka päivä ei kakkuviipaletta viitisi kahvin kanssa syödä. 

t. mummo, joka ei tykkää eikä jaksa itse leipoa

18/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutortut uppoaa aina. Vaikka juhannuksena. Niin hyviä ovat.

Kasvis-vegepasteijoita.

Hyvin säilyviä ja helppoja piimä-maustekakkuja. Niistä miehetkin tykkää ja ovat meheviä.

Vierailija
19/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Koska kukaan ei koskaan leivo mitään gluteenitonta.

Vierailija
20/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan myyjäistä yhden tai kaksi tuotetta olipa mitä tahansa. Haluan vain tukea toimintaa, johon rahaa kerätään. Niinpä kuivakakut ja pikkuleivät ovat sellaisia, joissa ei voi hirveästi leipoja mokata. Jos joku on ihan varma, että osaa leipoa toscakakun ja mätkii päälle pihistelemättä kunnon kuorrutuksen ostan sen.

Yksi pikku toivomus: ei saa pakata muovipusseihin, minigrippeihin ja läntätä ankeaa, valkoista raaka-aineluettelotarraa pussin kylkeen. Kaikenlaista muutakin materiaalia löytyy, jolloin leivonnaisen kehtaa viedä vaikka tuliaisiksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä