Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit mieluiten koulun myyjäisistä? Vinkkejä leivonnaisista?

Vierailija
17.09.2023 |

Mielellään helppoja leipoa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Harvoin on kotileipurin pullat niin hyviä, että niistä haluaisi maksaa. Kuivakakkuja ja piirakoita taas on niin helppo itse tehdä, että en viitsi niistä maksaa.

Itse ajattelen niin, että myyjäisistä ostamalla haluan ensisijaisesti tukea järjestäjää ja osallistua siten heidän varainkeruuseen. En vertaile myyjäisissä myytävän tuotteen hintaa kauppojen hintoihin, tai siihen että leipoisin itse. Minusta se ei ole myyjäisten syvin tarkoitus.

Vierailija
22/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin pikkuveljen toffee sekoituksen. Partion myyjäisissä niitä myydään, mut koululla en ole nähnyt

Nämä on kyllä herkullisia, mutta suurin hyöty myynnistä menee Kakkutukulle. Myyjän osuus tuotosta jää harmillisen pieneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkapaloista tykkäisin, sellainen litteä tiivis pohja, ei mitään höttöä.

Mutta kun vähän jää arvailujen varaan kotileipurien hygienia, niin en osta kuin tuttujen leipomuksia harvoin.

Vierailija
24/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mokkapaloista tykkäisin, sellainen litteä tiivis pohja, ei mitään höttöä.

Mutta kun vähän jää arvailujen varaan kotileipurien hygienia, niin en osta kuin tuttujen leipomuksia harvoin.

Kyllä ne mahdolliset pöpöt uunissa paistaessa kuolee. Eikä ole kahviloiden tai kauppojen paistopisteiden tuotteet yhtään sen hygieenisempiä, niitä pääsee kuka tahansa lähmimään vitriineissä. Pidän myyjäiskakkua huomattavasti hygieenisempänä.

Vierailija
25/25 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuorrutusta paisteta !!

Rieskaa kyllä voisin ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän