Surullista, surullista. Hirviöksi itsensä huulitäytteillä muokannut entinen todella kaunis nainen kummastelee, miksi saa pakkeja miehiltä..
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin kans niille kuville ihan katketakseni, ihan järkyttävän näköinen ja itse ei vaan tajua.
Nauroit? Mä en kyllä näe tuossa minkäänlaista naurun aihetta. Surullistahan toi on. Ja tuo nainen, tai oikeastaan tyttö, oli vielä ihan oikeasti kaunis ennen kuin meni pilaamaan ulkonäkönsä. Kyllhän nuo operaatiot tehneet lääkärit on tienneet mikä on lopputulos, joten olisi kyllä ptänyt sen verran heillä olla valot päällä, että olisivat kieltäytyneet operaatioista ennen psykiatrin konsultaatiota. Mutta jotkut tietysti tekee rahasta mitä tahansa.
Todellakin nauroin koska ne huulet olivat kertakaikkiaan niin koominen näky, kuin jostain sarjakuvasta tai piirretystä.
aika paljon pitäisi maksaa että tuon näköisen kanssa liikkuisin julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kauneuskirugeille pitäisi päästä vain psykologisten testien kautta.
Paitsi eihän täysjärkiset sinne edes mene.
Kyllä tuollaista Andreaa useampi mies pelkää, jos hämärissä tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin kans niille kuville ihan katketakseni, ihan järkyttävän näköinen ja itse ei vaan tajua.
Nauroit? Mä en kyllä näe tuossa minkäänlaista naurun aihetta. Surullistahan toi on. Ja tuo nainen, tai oikeastaan tyttö, oli vielä ihan oikeasti kaunis ennen kuin meni pilaamaan ulkonäkönsä. Kyllhän nuo operaatiot tehneet lääkärit on tienneet mikä on lopputulos, joten olisi kyllä ptänyt sen verran heillä olla valot päällä, että olisivat kieltäytyneet operaatioista ennen psykiatrin konsultaatiota. Mutta jotkut tietysti tekee rahasta mitä tahansa.
Minäkin nauroin, on sen verran karseen näköinen. Suu on kuin apinan p e r s e.
Jälleen kerran todiste ettei plastiikkakirurgeja kiinnosta muu kuin raha.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne täytteiden pistelijät olisi voineet ohjata häntä psykiatrin juttusille...
Täytteiden pistelijä voisi itsekin mennä psykiatrille, jos hänestä on ok laittaa noin paljon täytteitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin nauroin, on sen verran karseen näköinen. Suu on kuin apinan p e r s e.
Just se, ihan kuin punapyllypaviaanin hanuri!
Hyi saatana. 25v ja näyttää nelikymppiseltä prostituoidulta jolla on liimattu kumivene huulien kohdalle. En kehtaisi kävellä tuon kanssa julkisilla paikoilla.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä jättihuulimuotia, en edes sellaista mikä ei ole ihan noin överiä. Ei näytä hyvältä koskaan. Mistä tämä trendi oikein tulee, tietääkö joku?
Järkyttävän näköinen, oli aiemmin kaunis.
Kuka nyt tuota suuta tahtoisi pussata?
Mikä häiriö saa kauniin naisen tekemään itselleen noin? Miten voi olla sokea totuudelle?
Miesten torjuntakaan ei saa häntä tajuamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä häiriö saa kauniin naisen tekemään itselleen noin? Miten voi olla sokea totuudelle?
Miesten torjuntakaan ei saa häntä tajuamaan.
Eihän anorektikotkaan tajua olevansa liian laihoja, vaan läskinä näkevät itsensä vaikka luut paistaa. Joku päänsisäinen juttu se on.
Ne lääkärit ja hoitajat jotka on tuollaista suostuneet tekemään selkeästi mielenterveysongelmaiselle naiselle pitäisi laittaa telkien taa.
Tukehtui yöllä omiin huuliinsa.