Oon saanut palkkaa tänä vuonna 40 000 e. Paljonko sinä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Täällä pyörii Suomen rikkaimmat ja hyvätuloisimmat jotka tietää parhaat konstit sossun ja Kelan huijaamiseksi. 😆😆😆
Ei sitä muuten rikastu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pyörii Suomen rikkaimmat ja hyvätuloisimmat jotka tietää parhaat konstit sossun ja Kelan huijaamiseksi. 😆😆😆
Tai muuten vain erikoiset, kuten minä. Joka en ole tienannut penniäkään tänä vuonna ja elän säästöillä. Myyn tappiolle menneitä osakkeita elämisen rahoiksi. Silti uskon unelmiin ja pyrin niitä kohti.
Mullakin jo kolme vuotta tulottomuutta takana. Olen hakenut silloin tällöin töitä ja siinä eroan myös että kunhan säästöt loppuvat niin palaan tuille. Töihin tuskin kelpaan sillonkaan kun en nytkään.
Alle 22 000 e, tämän kuukauden palkka ja lomarahat vielä tulematta.
Tilasin juuri uuden verokortin, koska työ loppuu tässä kuussa ja siirryn ansiosidonnaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Brutto vai netto?
aina puhutaan bruttona koska ei tiedetä toisten verotusta.
27500 e. Edellisessä työpaikassa sain saman verran koko vuoden aikana.
Mitä se sinulle Kuuluu? Kellekään Ei tarvitse huuella Raha- asioistaan ne ovat jokaisen Henkilökohtainen Asia!
Vierailija kirjoitti:
Eihän näihin kukaan usko. Jotenkin ei oo uskottavaa, että vauva palstalla pyörisi suomen eniten tinaavaa kymmenystä. Luulen suurimman osan olevan työttömiä.
Ei 40 000e/v ole kuin 3300e/kk. Lisäksi vielä lomarahat ja muut päälle jolloin kk ansio on vielä pienempi. Itse tienaan juurikin tuon verran ja pidän itseäni täysin keskiverto suomalaisena. En pienituloisena, mutta en myöskään todellakaan hyvätuloisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän näihin kukaan usko. Jotenkin ei oo uskottavaa, että vauva palstalla pyörisi suomen eniten tinaavaa kymmenystä. Luulen suurimman osan olevan työttömiä.
Ei 40 000e/v ole kuin 3300e/kk. Lisäksi vielä lomarahat ja muut päälle jolloin kk ansio on vielä pienempi. Itse tienaan juurikin tuon verran ja pidän itseäni täysin keskiverto suomalaisena. En pienituloisena, mutta en myöskään todellakaan hyvätuloisena.
Nyt on syyskuu.
Ansiotuloja 13000 euroa, mutta olenkin ollut myös vanhempainvapailla. Pääomatuloja noin 10000 euroa.
Jotain 69000, tulee vielä noin 11 tuhatta. Yllättävän hyvä vuosi
Nettonakin huomattavasti enemmän. Kannatti kouluttautua.
En senttiäkään enkä mitään tukiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eläkettä 40 000 ja pääomatuloja 11 000
Tätä ei kysytty.
Ens kuussa paukkuu 40 000e yli. Laitoshuoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on alle keskipalkan... Miksi ei uskoisi?
32 775e brutto, välillä tammikuu-marraskuu. Sisältää lomarahat. Työaika 100%.
Olen sairaanhoitajana erikoissairaanhoidossa, poliklinikkatyö. Palkkaan sisältyy yksi ikälisä ja yksi hyvännaisenlisä.
Palkkaa en saa, mutta tilille on tullut muita tuloja tänä vuonna noin 105 000€.
Vierailija kirjoitti:
N 25000.Brutto, haittalisät mukana summassa.
Olen 3- vuorotyötätekevä, täällä vihattu Sairaanhoitaja.
Teetkö kokopäivätyötä? onko summassa mukana vuorolisät ym?
Pikaisesti laskien n. 10k€ enemmän kuin AP.