Oon saanut palkkaa tänä vuonna 40 000 e. Paljonko sinä?
Kommentit (52)
Olen saanut noin 17000 enkä ole veroja maksanut. Huomenna taas duuniin nääs.
Tuo on semmoinen määrä, jota en ole edes kaikki palkkani yhteenlaskettuna tienannut.
m43
Vierailija kirjoitti:
Brutto vai netto?
Ansiotuloista puhuttaessa AINA bruttosumma.
Eläkettä 40 000 ja pääomatuloja 11 000
Eihän näihin kukaan usko. Jotenkin ei oo uskottavaa, että vauva palstalla pyörisi suomen eniten tinaavaa kymmenystä. Luulen suurimman osan olevan työttömiä.
Täällä pyörii Suomen rikkaimmat ja hyvätuloisimmat jotka tietää parhaat konstit sossun ja Kelan huijaamiseksi. 😆😆😆
0 euroa. Yritykseni ei ole tänä vuonna myynyt mitään. Surkea vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä pyörii Suomen rikkaimmat ja hyvätuloisimmat jotka tietää parhaat konstit sossun ja Kelan huijaamiseksi. 😆😆😆
Tai muuten vain erikoiset, kuten minä. Joka en ole tienannut penniäkään tänä vuonna ja elän säästöillä. Myyn tappiolle menneitä osakkeita elämisen rahoiksi. Silti uskon unelmiin ja pyrin niitä kohti.
N 25000.Brutto, haittalisät mukana summassa.
Olen 3- vuorotyötätekevä, täällä vihattu Sairaanhoitaja.
Edelliseen lisäys; olkaa hyvät ja tehkää tästä hoitajien haukkumisketju- taas.
117 600, tähän sisältyy helmikuussa maksettu bonus 22 000. En asu suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai muuten vain erikoiset, kuten minä. Joka en ole tienannut penniäkään tänä vuonna ja elän säästöillä. Myyn tappiolle menneitä osakkeita elämisen rahoiksi. Silti uskon unelmiin ja pyrin niitä kohti.
Ainakaan en ole ottanut valtion tukia, enkä ole missään suojatyöpaikassa nostamassa rahaa, jota en ole ansainnut. Tunnen itseni rehelliseksi ja vapaaksi. Universumi kiittää.
Kun rahat loppuvat, etsin jonkin helpon osa-aikaisen työn matalapalkka-alalta. Vähän vastuuta, vähän stressiä. Osa-aikainen ja osaviikkoinen työ.
En tee töitä ja en nosta senttiäkään tukia.
Pääomatulot tänä vuonna tähän mennessä ennen veroja reilu 18 000€
59000 näköjään