Päiväpano
Aletaan juuri vaimon kanssa päiväpanolle. Minenkäs teillä muilla menee?
Kommentit (14)
Päiväpanot kokivat varmaan monissa kodeissa uuden tulemisen korona-ajan lisääntyneiden etätöiden aikana,
Mika taisi just herätä päiväunilta.
Lasketaanko klo 12:30 tehty nainti päivä vai aamupäivä panoksi? Viime viikolla tinder treffin kanssa tehtiin tuohon aikaan?
Vaimo sai ensin käsi ja suuhoidolla. Sitten lastit sisään tyyny pyllyn alla ja jalat ylhäällä. Tekipä hyvää.
Sugarbabyn kanssa käytiin hotellissa. Ette voi edes kuvitella...
Vierailija kirjoitti:
Sugarbabyn kanssa käytiin hotellissa. Ette voi edes kuvitella...
" voi pojat kun tietäsittekin "
emmää omaa muijaa päivisin
yleensä kävin naapurin isorintaista yh naista ajamassa aamupäivisin kun se sai kersat kouluun. oli estotonta seksiä joka asennossa ja mukaan lukien kaikki reiät.
illalla sit omaa
En edes yöllä jaksais, silloin nukun.
Tässä ehdotellut vaimolle useamman kerran "päiväunia", muttei vielä ole tärpännyt. Juuri otin makaronilaatikon uunista, jotta ruuanlaitto ei sotkisi rouvan ajatusmaailmaa h-hetkellä. Puolentoista tunnin aikaikkuna on ennen hänen talleille lähtöä. Olisi unelmaista saada orgasmi klo 13 ja pikku tirsat päälle.
Meillä jostain syystä naidaan keskipäivällä. Ehkä silloin jaksaa paremmin. Kohta on se hetki kun vaimo tulee kaupasta. Mietin nyt miten se tehtäisiin. Vaimo käy pisulla ja minä katson vieressä. Työnnän käden märkään pilluun ja johdatan hänet sängylle. Nuolen pillua kiihkeästi ensimmäiseen vaimon orkkuun sakka. Sen jälkeen työnnyn sisään ja hetken kuluttua lasken spermat pilluun.. Yleensä vaimo haluaa ottaa kullini suuhun ja minä nuolla spermaista pillua kuusysissä. Hetken levättyämme käymme kahvin keittoon.
Juuri herättiin päiväunilta ja itse heräsin siihen kun vaimo otti puolijäykän kaluni imuun ja saattoi sen täyteen työstökuntoon.. otin vaimolta pikkarit pois ja lipaisin muutaman kerran tuota ihanaa posliinia, sitten työnsin hitaasti koko varren mitalta sisään ja aloitimme kiihkeän naimisen eri asennoissa.. aina yhtä ihanaa.. T. Antaja.
Pervo-Pertin drunkkailut. Joka päivä klo 12 jälkeen tyyppi herää. Sääliksi käy tämä peräkamari-ihminen.
Sellaisen unen näit tänään??