Vauvamme sai anopilta joululahjaksi kirppikseltä ostettuja vaatteita!
Olisi jättänyt lahjat kokonaan ostamatta jos ei mitään uutta raski :(
Kommentit (30)
Ei vaan halua maksaa lapsen lahjasta. Osa lahjan viehätystä on se kun se jo tuoksuukin uudelta. Sellainen kirppiksen ummehtunut löyhkä ei paljon viehätä.
eihän vauva paljon muuta tarvitse kuin mukavaa vaatetta päälleen.
Poika, jonka halusi olevan tyttö :( Muuta en keksi, on nimittäin pitänyt miestäni aina jotenkin huonompana kuin veljiään, saati sitä siskoa joka sitten lopulta tuli.
En minä mitään kalliita lahjoja halua, vaan tasavertaisia serkkujen kanssa. Tosin eipä tuo tyttö vielä mitään ymmärrä...
ap
Anopille olen kiittänyt kohteliaasti lahjasta.
Olen siis se selän takana arvostelija....
Ja kun tietää ettei rahaa ole ja yrittää kuitenkin niin ei mulle tullut edes paha mieli.
uusi, ihana tuoksukin.
Tähän voisi sanoa, että käsittelyaineet, palonestoaineet ym. myrkyt ne niissä uusissa tuotteissa tuoksuvat. Eli senkin takia ostan mieluummin käytettyä kuin uutta. Lapsille varsinkin.
Kaikessa mikä on uutta ja tuoksuu (haisee), on aineita, jotka eivät ole hyväksi terveydelle.
31. Ei pestyissä vaatteissa mitään kolibakteereita ole. Vai onko muka sinun käyttämissäsi vaatteissakin kolibakteereita?
Siinä kun mukulasi vähän oksentelee ja ripuloi, ei eroa huomaa kukaan. Ja pehmeämpiäkin ne vähän käytetyt on.
Lahjojen pitää olla uusia...niitä käytettyjä vaatteita sitten tuodaan/annetaan muuten vaan, mutta ei lahjoihin pakattuna.
Meidänkin lapset kulkevat kirpparivaatteissa, mutta en ikinä hyväksyisi, että saisin/antaisin lahjaksi käytettyjä vaatteita.
piruako sitä uusia leluja/vaatteita tarvitaaan aina