Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei haluta ymmärtää että työtön ei aina ole työtön omasta halustaan!!!

Vierailija
15.09.2023 |

Suomalaiset kateellisia ja kylmiä! Miksi näin on suomessa??
Ei muualla ole tällaista syyllistämistä? Haukkukaa hallitus, joka pilannut työmarkkinat.
Ei ole helppoa löytää töitä. Syitä voi olla esim. ikä jne.

Osa-aika työtäkin tekevä on edelleen työtön! vaikka kuinka kävisit töissä!
Varmasti noita sohvalla makaajia on, mutta EIVÄT kaikki todellakaan ole omasta syystään työttömiä.
Nim. kouluttautunut työtön joka hakee 20-3 työpaikkaa kuukaudessa. Kaikki työ kelpaa minulle!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön.. kirjoitti:

Ennen pääsi töihin  lähes ilman kokemustakin raksalle tai minne vaan mutta nykyään ei kelpaa mihinkään vaikka olisi kokemusta. On mennyt vaikeaksi työn saaminen.  v 1995- 2014 olin töissä koko ajan. Sitten alkoi tulee ulkomaalaisia raksoille kun henkilöstöfirmat yleistyi runsaasti joten työn saaminen vaikeutui. Enpä ole kovin paljon saanut kunnon palkkatöitä viimeisen 9 vuoden aikana. Onneksi on tuttuja jotka palkkaa aina johonkin projektiin.

Kumma, että virolaiset ja muut ulkomaalaiset kelpaa, vaikka eivät osaa edes kieltä..

Vierailija
42/44 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tekisi hyvää jokaisen olla hetken aikaa työtön, vaikka vuoden. Veikkaan, että sillä tämä kateus ja verbaalinen vallankäytön tuoma tyydytys häviäisi palstoilta. 

Ei normaali ihminen rupea työttömäksi, vain loisijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa täällä työttömiä haukkuvista ovat itse pitkäaikaistyöttömiä. Siitä saa hyvää mieltä, että pääsee avautumaan ja ikään kuin ripille omista teoistaan. Duunaria ei köyhien asia paljoa paina. Ei ainakaan niin paljoa, että vaivautuisi siitä kirjottamaan.

Vierailija
44/44 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei jokainen ole, mutta jokainen pitkäaikaistyötön sitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi