Työtön yksinhuoltaja saa enemmän rahaa kuin minä, työssäkäyvä palkansaaja
Hän saa asumistuet, korotetut lapsilisät ja kaikki mahdolliset tuet.
Minä en saa mitään. Sen sijaan ansiosidonbauata leikataan ja hallitus poistaa lapsikoritukset ( kaupanalalla on mahdoton saada täysiä työtunteja , joten joudun hakemaan ansiosidonnausya usein).
Herää kysymys, että heittäydynkö työttömäksi yh:ksi vai jatkanko tätä pelleilyä?
Ja jos jatkan niin millä motivaatiolla?
Kommentit (519)
Kyllä tuo väärin on. Työnteosta pitää maksaa enemmän, kuin yhteiskunnan varoilla elämisestä.
> kaupanalalla on mahdoton saada täysiä työtunteja , joten joudun hakemaan ansiosidonnausya usein
Ööö...
Perkuleen tekstinsyöttö, kirjoittaa ihan mitä sattuu.
Eiks oo vähän väärin? - ap
Kannattaa kouluttautua 5000+ €/kk palkkaiseen ammattiin. Ei käy sitten kateeksi yh:n karkkirahat.
Vierailija kirjoitti:
> kaupanalalla on mahdoton saada täysiä työtunteja , joten joudun hakemaan ansiosidonnausya usein
Ööö...
Ööö vaan itsellesi. Tervetuloa maaseudulle. - ap
Minun mielestä yhteiskunnan on tärkeämpää rahoittaa lasten elämää kuin tukea matalapalkkaista työntekijää 🤔
Suomessahan ei ole myöskään minimipalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää heittäytymästä?
Moraali, itsekunnioitus? Ei luonne anna periksi.. minut on kasvatettu siihen uskoon, että jokainen elättää itsensä ja jälkikasvunsa. - ap
Paljon sinulla on työtunteja? Olen kanssa kaupan alalla ja bruttopalkkani on yli 2000 e. Lyön vahvasti vetoa, ettei yksikään tuki yllä tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö...
Ööö vaan itsellesi. Tervetuloa maaseudulle. - ap
Olis tietty kiva, jos tietäisit, miten tämä tukijärjestelmä toimii...
Kokeilemaan vaan yksinhuoltajuutta ja työttömyyttä. Onhan tämä nyt niin leppoisaa ja rahaakin tulee niin ettei ehdi käyttää. Todellisuus iskee päin kasvoja miten vähän rahaa on
Vierailija kirjoitti:
Paljon sinulla on työtunteja? Olen kanssa kaupan alalla ja bruttopalkkani on yli 2000 e. Lyön vahvasti vetoa, ettei yksikään tuki yllä tuohon.
1500€/kk saan tukia eli noin 2200€/kk brutto, mitäs siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä yhteiskunnan on tärkeämpää rahoittaa lasten elämää kuin tukea matalapalkkaista työntekijää 🤔
Suomessahan ei ole myöskään minimipalkkaa.
Minulla on lapsia. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa! Valehtelet!
Liity nyt vaikka liittoon. Ja osallistu sen toimintaan. Ehkä saat joskus parempaa palkkaa. Voit tietysti keskittyä haukkumaan heitä, joilla menee vielä huonommin. Oma valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon, että liian kova veroprosentti. Minulle jää 1700-2000e riippuen kuukaudesta, eikä mätkyjä ole tarvinnut maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ääni demareille👍
Vasemmistoliittoa olen alkanut kannattaa.. -ap
No heittäydy.