Seiska: Martina Aitolehden sijoitusyksiö kaipailee asukasta 18,6m2, suihkussa käydään pytyn päällä ja vuokrapyynti melkein tonnin!
Huh huh! Asunto näyttää kyllä kuvissa neliöitään avarammalta, mutta 18,6m2 on oikeasti ihan todella pieni. Ottaen huomioon, että se sisältää keittiön ja kylpyhuoneen, jossa ei mahdu edes käymään suihkussa kunnolla. Tuollahan on vain sohva, yksi pieni tuoli ja piskuinen pöytä. Muuta ei mahdu ja melkein tonnin vuokrapyyntö.
https://www.seiska.fi/kotimaa/tallainen-on-martina-aitolehden-hulppean-…
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Pikkuruinen asustellut tuolla jonkin aikaa?
Niin se muistaakseni meni. Martina ja Hannu suunnittelivat Me Naisten rakkaushaastattelussa yhteenmuuttoa ja puhuivat vauvoista. Jo silloin on täytynyt olla Pikkaraisen raiskausepäily tutkinnassa. Sitten tuli syyte ja peruivat yhteenmuuton, niin Hannu muutti Martinan sijoitusyksiöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sänky meinaa mahtua?
Sohvan tilalle saa sängyn. Vuodesohvakin on ihan nukkumista varten. "Vuode"-sohva.
No on tuo aika suolainen vuokra siitä, että joutuu vuodesohvalla nukkumaan yönsä ja suihkut ottamaan vessanpöntön päällä.
Joku paidanvaihtokämppänä pitävä poikamies ei ole niin tarkka. Ja vuokra asettuu kyllä kohdilleen, eli sitä voi laskea, jos ei ketään näytölle saavu.
Siis miten tuolla käydään suihkussa??
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan hullu joka maksaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina on tehokas mimmi! Paskoo samalla kun peseytyy!
Martina siis tarjoaa asuntoa vuokralle, ei itse asu siinä. Jos osaat lukea. Sulla on varmaan itselläsi hulppea sijoitusasunto spa-osastoineen Helsingin kalliilla alueella. Ei noin kateellinen sentään tarvitse olla, itse hän tuon sijoitusasuntonsa makselee. Kun sen joskus myy, saa ok-talon jostain muualta.
Minulla on 200 neliön omakotitalo maaseudulla. En ole kateellinen.
Elämäänsä tyytyväisen ei luulisi räkyttävän jonkun itselleen tuntemattoman sijoituskämpästä. Ehkä on jotain muuta ongelmaa sitten kuin asuminen...
Elämäänsä tyytyväinen ei takerru yksittäisen keskustelijan viestiin räkyttäen kuten sinä. Mitä ongelmia sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi kantakaupungin vanhoissa taloissa. Pienin missä mä olen asunut, oli 15,4 m2, vessaan joutui peruuttamaan.
Monet taloista on rakennettu jo 1800-luvulla ja kylppärit on moneen kämppään rakennettu jäkikäteen.
Huonekorkeus saattaa olla jopa nelisen metriä, joten monilla on rakennettu parvi ja siellä mahtuu hyvin olemaan.
Itse tykkään noista vanhoista taloista, niissä on ihan oma tunnelmansa.Ne on lohkottu erillisiksi asunnoista, tai olleet jotain palvelusväen huoneita. Sen takia.
Kyllä. Isoimmissa asunnoissa on useampi sisäänkäynti ja näitä on sitten lohkottu, palvelijan huoneista on monesti tehty yksiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina siis tarjoaa asuntoa vuokralle, ei itse asu siinä. Jos osaat lukea. Sulla on varmaan itselläsi hulppea sijoitusasunto spa-osastoineen Helsingin kalliilla alueella. Ei noin kateellinen sentään tarvitse olla, itse hän tuon sijoitusasuntonsa makselee. Kun sen joskus myy, saa ok-talon jostain muualta.
Oletko ihastunut tuohon kiukuttelevaan ongelmajätteeseen kun sitä noin puolustelet?
Puolustelen? Oikaisin vain vääryyden. Ei siis itse asu, vaan vuokraa asuntoa. kaikki tietävät Hgin hinnat, ja on ihan fiksua hankkia sijoitusasunto. Onhan siitä jo aikaa kun tuon osti. Noilla tuloilla varmaan jo maksettukin.
Menee vaikka tyttärellä ensimmäisenä pikkukotina, kun tulee siihen ikään.
Miksi "hienostoperheen" tytär muuttaisi asuntoon jossa suihkussakäyntikin on mahdotonta? Eikös Martinan tyttäristä ollut tarkoitus tulla ylväitä tähtiä?
Siinä voi pöntöllä samalla jumpata. Toimii vatsa ja sitten pesut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvan tilalle saa sängyn. Vuodesohvakin on ihan nukkumista varten. "Vuode"-sohva.
No on tuo aika suolainen vuokra siitä, että joutuu vuodesohvalla nukkumaan yönsä ja suihkut ottamaan vessanpöntön päällä.
Saman elämyksen saa kun asuu asuntovaunussa jonkun konkurssikypsän firman takapihalla tattarisuolla. Antavat varmaan pitää vaunua siellä ihan muutamalla kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman elämyksen saa kun asuu asuntovaunussa jonkun konkurssikypsän firman takapihalla tattarisuolla. Antavat varmaan pitää vaunua siellä ihan muutamalla kympillä.
Eikä ole riskiä "äidillisistä otteista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäänsä tyytyväisen ei luulisi räkyttävän jonkun itselleen tuntemattoman sijoituskämpästä. Ehkä on jotain muuta ongelmaa sitten kuin asuminen...
Elämäänsä tyytyväinen ei takerru yksittäisen keskustelijan viestiin räkyttäen kuten sinä. Mitä ongelmia sinulla on?
Ongelma on sinun asenteesi. Mutta eihän ongelmaa olisikaan, jos sen itse älyäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihastunut tuohon kiukuttelevaan ongelmajätteeseen kun sitä noin puolustelet?
Puolustelen? Oikaisin vain vääryyden. Ei siis itse asu, vaan vuokraa asuntoa. kaikki tietävät Hgin hinnat, ja on ihan fiksua hankkia sijoitusasunto. Onhan siitä jo aikaa kun tuon osti. Noilla tuloilla varmaan jo maksettukin.
Ihan yhtä surkea kauppa se oli siihenkin aikaan kuten se olisi ollut nykyäänkin. Ja remontilla on pilannut asunnon vielä ennestään. Kuka tuollaiseen hellahuoneeseen noilla hinnoilla muuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on sinun asenteesi. Mutta eihän ongelmaa olisikaan, jos sen itse älyäisit.
LOL!
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi pöntöllä samalla jumpata. Toimii vatsa ja sitten pesut.
Meinaat, että tuolla mahtuu jumppaamaan? Niinkun missä? Ehkä jos vuokraan sisältyisi joku Martinan hyvinvointivalmennus, voi joku tuohon haksahtaa.
Tiukat pakarat pöntöllä suihkutellen? Vatsalihakset minttiin miniyksiössä?
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on niin että tuollaiset ennenmuinoin persaukisille rakennetut kämpät ilman mukavuuksia ei ole tarkoitettu nykyaikaiseen luksuskäyttöön. Ei niihin mahdu nykyajan mukavuudet millään luonnollisella tavalla vaikka kuinka änkisi. Lopputulos on aina lähinnä säälin ja huvittuneisuuden sekoitus.
Pääasia vissiin et voi sanoo tutuille asuvansa ihan Ullanlinnassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi "hienostoperheen" tytär muuttaisi asuntoon jossa suihkussakäyntikin on mahdotonta? Eikös Martinan tyttäristä ollut tarkoitus tulla ylväitä tähtiä?
En ole mistään tuollaista lukenut. Suomen mestareita taitavat olla tytär ja joukkueensa tanssissa. Nuori haluaa itsenäistyä, ja mikäs parempi kuin harjoitella sitä omillaan toimeen tulemista äidin tarjoamassa turvallisessa pikkukodissa. Jos se tyhjillään sattuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on niin että tuollaiset ennenmuinoin persaukisille rakennetut kämpät ilman mukavuuksia ei ole tarkoitettu nykyaikaiseen luksuskäyttöön. Ei niihin mahdu nykyajan mukavuudet millään luonnollisella tavalla vaikka kuinka änkisi. Lopputulos on aina lähinnä säälin ja huvittuneisuuden sekoitus.
Pääasia vissiin et voi sanoo tutuille asuvansa ihan Ullanlinnassa :D
Samaa voi sanoa Ullanlinnan roskiksissa nukkuva puliukko eikä sen tarvitse maksaa tuollaista pöyristyttävää ylihintaa.
Tuossa on 16m2 690e ja jopa kunnon suihku https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/helsinki/ullanlinna/kerrostalo/…
Tuon asunnon vuokra on max. 750e, kun pohja ei toimi.