Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiska: Martina Aitolehden sijoitusyksiö kaipailee asukasta 18,6m2, suihkussa käydään pytyn päällä ja vuokrapyynti melkein tonnin!

Vierailija
14.09.2023 |

Huh huh! Asunto näyttää kyllä kuvissa neliöitään avarammalta, mutta 18,6m2 on oikeasti ihan todella pieni. Ottaen huomioon, että se sisältää keittiön ja kylpyhuoneen, jossa ei mahdu edes käymään suihkussa kunnolla. Tuollahan on vain sohva, yksi pieni tuoli ja piskuinen pöytä. Muuta ei mahdu ja melkein tonnin vuokrapyyntö.

https://www.seiska.fi/kotimaa/tallainen-on-martina-aitolehden-hulppean-…

Kommentit (347)

Vierailija
61/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina on tehokas mimmi! Paskoo samalla kun peseytyy!

Martina siis tarjoaa asuntoa vuokralle, ei itse asu siinä. Jos osaat lukea. Sulla on varmaan itselläsi hulppea sijoitusasunto spa-osastoineen Helsingin kalliilla alueella. Ei noin kateellinen sentään tarvitse olla, itse hän tuon sijoitusasuntonsa makselee. Kun sen joskus myy, saa ok-talon jostain muualta.

Oletko ihastunut tuohon kiukuttelevaan ongelmajätteeseen kun sitä noin puolustelet?

Puolustelen? Oikaisin vain vääryyden. Ei siis itse asu, vaan vuokraa asuntoa. kaikki tietävät Hgin hinnat, ja on ihan fiksua hankkia sijoitusasunto.  Onhan siitä jo aikaa kun tuon osti. Noilla tuloilla varmaan jo maksettukin.

Menee vaikka tyttärellä ensimmäisenä pikkukotina, kun tulee siihen ikään.

Vierailija
62/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Pikkuruinen asustellut tuolla jonkin aikaa?

Niin se muistaakseni meni. Martina ja Hannu suunnittelivat Me Naisten rakkaushaastattelussa yhteenmuuttoa ja puhuivat vauvoista. Jo silloin on täytynyt olla Pikkaraisen raiskausepäily tutkinnassa. Sitten tuli syyte ja peruivat yhteenmuuton, niin Hannu muutti Martinan sijoitusyksiöön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sänky meinaa mahtua?

Sohvan tilalle saa sängyn. Vuodesohvakin on ihan nukkumista varten. "Vuode"-sohva. 

No on tuo aika suolainen vuokra siitä, että joutuu vuodesohvalla nukkumaan yönsä ja suihkut ottamaan vessanpöntön päällä.

Joku paidanvaihtokämppänä pitävä poikamies ei ole niin tarkka. Ja vuokra asettuu kyllä kohdilleen, eli sitä voi laskea, jos ei ketään näytölle saavu.

Vierailija
64/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuolla käydään suihkussa??

Vierailija
65/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan hullu joka maksaa..

Vierailija
66/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina siis tarjoaa asuntoa vuokralle, ei itse asu siinä. Jos osaat lukea. Sulla on varmaan itselläsi hulppea sijoitusasunto spa-osastoineen Helsingin kalliilla alueella. Ei noin kateellinen sentään tarvitse olla, itse hän tuon sijoitusasuntonsa makselee. Kun sen joskus myy, saa ok-talon jostain muualta.

Minulla on 200 neliön omakotitalo maaseudulla. En ole kateellinen.

Elämäänsä tyytyväisen ei luulisi räkyttävän jonkun itselleen tuntemattoman sijoituskämpästä. Ehkä on jotain muuta ongelmaa sitten kuin asuminen...

Elämäänsä tyytyväinen ei takerru yksittäisen keskustelijan viestiin räkyttäen kuten sinä. Mitä ongelmia sinulla on?

Vierailija
67/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi kantakaupungin vanhoissa taloissa. Pienin missä mä olen asunut, oli 15,4 m2, vessaan joutui peruuttamaan.

Monet taloista on rakennettu jo 1800-luvulla ja kylppärit on moneen kämppään rakennettu jäkikäteen.

Huonekorkeus saattaa olla jopa nelisen metriä, joten monilla on rakennettu parvi ja siellä mahtuu hyvin olemaan.

Itse tykkään noista vanhoista taloista, niissä on ihan oma tunnelmansa.

Ne on lohkottu erillisiksi asunnoista, tai olleet jotain palvelusväen huoneita. Sen takia.

Kyllä. Isoimmissa asunnoissa on useampi sisäänkäynti ja näitä on sitten lohkottu, palvelijan huoneista on monesti tehty yksiöitä.

Vierailija
68/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihastunut tuohon kiukuttelevaan ongelmajätteeseen kun sitä noin puolustelet?

Puolustelen? Oikaisin vain vääryyden. Ei siis itse asu, vaan vuokraa asuntoa. kaikki tietävät Hgin hinnat, ja on ihan fiksua hankkia sijoitusasunto.  Onhan siitä jo aikaa kun tuon osti. Noilla tuloilla varmaan jo maksettukin.

Miksi "hienostoperheen" tytär muuttaisi asuntoon jossa suihkussakäyntikin on mahdotonta? Eikös Martinan tyttäristä ollut tarkoitus tulla ylväitä tähtiä?

Vierailija
69/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku ei ole asiallinen.

Vierailija
70/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi pöntöllä samalla jumpata. Toimii vatsa ja sitten pesut.

Vierailija
71/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvan tilalle saa sängyn. Vuodesohvakin on ihan nukkumista varten. "Vuode"-sohva. 

No on tuo aika suolainen vuokra siitä, että joutuu vuodesohvalla nukkumaan yönsä ja suihkut ottamaan vessanpöntön päällä.

Saman elämyksen saa kun asuu asuntovaunussa jonkun konkurssikypsän firman takapihalla tattarisuolla. Antavat varmaan pitää vaunua siellä ihan muutamalla kympillä.

Vierailija
72/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman elämyksen saa kun asuu asuntovaunussa jonkun konkurssikypsän firman takapihalla tattarisuolla. Antavat varmaan pitää vaunua siellä ihan muutamalla kympillä.

Eikä ole riskiä "äidillisistä otteista".

Vierailija
73/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäänsä tyytyväisen ei luulisi räkyttävän jonkun itselleen tuntemattoman sijoituskämpästä. Ehkä on jotain muuta ongelmaa sitten kuin asuminen...

Elämäänsä tyytyväinen ei takerru yksittäisen keskustelijan viestiin räkyttäen kuten sinä. Mitä ongelmia sinulla on?

Ongelma on sinun asenteesi. Mutta eihän ongelmaa olisikaan, jos sen itse älyäisit.

Vierailija
74/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä surkea kauppa se oli siihenkin aikaan kuten se olisi ollut nykyäänkin. Ja remontilla on pilannut asunnon vielä ennestään. Kuka tuollaiseen hellahuoneeseen noilla hinnoilla muuttaa?

Vierailija
75/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on sinun asenteesi. Mutta eihän ongelmaa olisikaan, jos sen itse älyäisit.

LOL!

Vierailija
76/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi pöntöllä samalla jumpata. Toimii vatsa ja sitten pesut.

Meinaat, että tuolla mahtuu jumppaamaan? Niinkun missä? Ehkä jos vuokraan sisältyisi joku Martinan hyvinvointivalmennus, voi joku tuohon haksahtaa.

Tiukat pakarat pöntöllä suihkutellen? Vatsalihakset minttiin miniyksiössä?

Vierailija
77/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että tuollaiset ennenmuinoin persaukisille rakennetut kämpät ilman mukavuuksia ei ole tarkoitettu nykyaikaiseen luksuskäyttöön. Ei niihin mahdu nykyajan mukavuudet millään luonnollisella tavalla vaikka kuinka änkisi. Lopputulos on aina lähinnä säälin ja huvittuneisuuden sekoitus.

Pääasia vissiin et voi sanoo tutuille asuvansa ihan Ullanlinnassa :D

Vierailija
78/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi "hienostoperheen" tytär muuttaisi asuntoon jossa suihkussakäyntikin on mahdotonta? Eikös Martinan tyttäristä ollut tarkoitus tulla ylväitä tähtiä?

En ole mistään tuollaista lukenut. Suomen mestareita taitavat olla tytär ja joukkueensa tanssissa. Nuori haluaa itsenäistyä, ja mikäs parempi kuin harjoitella sitä omillaan toimeen tulemista äidin tarjoamassa turvallisessa pikkukodissa. Jos se tyhjillään sattuu olemaan.

Vierailija
79/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin että tuollaiset ennenmuinoin persaukisille rakennetut kämpät ilman mukavuuksia ei ole tarkoitettu nykyaikaiseen luksuskäyttöön. Ei niihin mahdu nykyajan mukavuudet millään luonnollisella tavalla vaikka kuinka änkisi. Lopputulos on aina lähinnä säälin ja huvittuneisuuden sekoitus.

Pääasia vissiin et voi sanoo tutuille asuvansa ihan Ullanlinnassa :D

Samaa voi sanoa Ullanlinnan roskiksissa nukkuva puliukko eikä sen tarvitse maksaa tuollaista pöyristyttävää ylihintaa.

Vierailija
80/347 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on 16m2 690e ja jopa kunnon suihku https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/helsinki/ullanlinna/kerrostalo/…

Tuon asunnon vuokra on max. 750e, kun pohja ei toimi.