Seiska: Martina Aitolehden sijoitusyksiö kaipailee asukasta 18,6m2, suihkussa käydään pytyn päällä ja vuokrapyynti melkein tonnin!
Huh huh! Asunto näyttää kyllä kuvissa neliöitään avarammalta, mutta 18,6m2 on oikeasti ihan todella pieni. Ottaen huomioon, että se sisältää keittiön ja kylpyhuoneen, jossa ei mahdu edes käymään suihkussa kunnolla. Tuollahan on vain sohva, yksi pieni tuoli ja piskuinen pöytä. Muuta ei mahdu ja melkein tonnin vuokrapyyntö.
https://www.seiska.fi/kotimaa/tallainen-on-martina-aitolehden-hulppean-…
Kommentit (347)
Suihkuunhan voi lisätä sellaisen an uspesurin, työntää sisään ja avaa suihkunhanan
Vierailija wrote:
Suihkuunhan voi lisätä sellaisen an uspesurin, työntää sisään ja avaa suihkunhanan
Käyttöisiköhän asunnon omistajakin sitä?
Toivottavasti. Kohde siis poistunut?
Tai sitten otettu pois vuokramarkkinoilta hetkeksi aikaa
Tai ei vuokrata ollenkaan.
jos omistaja muutti siihen itse?
En tiedä miten tämän kämpän kävi, mutta on hyvin hoidettu taloyhtiö ja rauhalliselle sisäpihalle ikkuna. (oon asunu talossa). Siitäkin voi joku olla valmis maksamaan. Uskokaa tai älkää Ullis-Rööperi-alueella on edelleen ihan järkyttävässä kunnossa olevia yksiöitä ja kaksioita joiden ikkuna on joko bussipysäkin, parkkeeratun auton tai roska-astian vieressä. Lisäksi on rappuja joissa poltellaan, biletetään tai nelilapsisia perheitä kaksiossa joten melu on aika huimaa sen alla/vieressä. Sekä talo-yhtiöitä joissa ei siis säännöistä ja laeista välitetä ja joiden piha on ahdettu täyteen autoja ja korkeintaan roskaa. Ei istutuksen istutusta, vehreyttä tai oleskelupaikkaa. Ei pesutupaa, ei saunaa ei mitään sosiaalitiloja. Joten kyllä mun mielestä vuokra on ihan ok.
Sen sijaan katsokaa Yrjönkatu 2 kämppiä jotka ovat ihan pilalle remontoituja, kattoa madallettu 2 metriin ja pelkkää tekniikkaa täynnä, rumat kiintokalusteet, pienet huoneet ym ym ja hintapyyntö 15-20 tuhatta/neliö. Jotkut hullut ovat vielä tämän maksaneet, on parvekkeella (siis koska vanhoissa taloissa periaattessa ei parveketta ja näissä on miltei jokaisessa) ja spa-osastolla hintaa. Miettikää mikä vuokra saisi olla että kannattaisi, mikäli vuokralle laittais...?
Ripulille varsinkaan