Mies, miksi olet sinkku?
Kommentit (209)
Keskinkertainen ulkonäkö ja erittäin huonot sosiaaliset taidot. Joskus tilanne harmitti, ei enää, kun on ollut niin kauan jo sinkkuna.
Kukaan nainen, jonka haluaisin, ei halua minua.
Meni maku naisiin lopullisesti häiriintyneen exän takia, never again!
En tiedä. Ehkä ei ulkonäkö riittänyt.
Heikko itseluottamus, itseinho, masennus ja lukuisat muut ongelmat. En ole uskaltanut lähestyä naisia koskaan, mutta en ole myöskään niin mielenkiintoinen että naiset lähestyisi minua.
Naiset ei ymmärrä miten onnekkaita ovat kun teiltä ei vaadita juuri mitään ominaisuuksia parisuhteeseen eteen. M34
Ulkonäköni on vaatimaton, enkä sen takia ole edes yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Heikko itseluottamus, itseinho, masennus ja lukuisat muut ongelmat. En ole uskaltanut lähestyä naisia koskaan, mutta en ole myöskään niin mielenkiintoinen että naiset lähestyisi minua.
Naiset ei ymmärrä miten onnekkaita ovat kun teiltä ei vaadita juuri mitään ominaisuuksia parisuhteeseen eteen. M34
Melkoiselle luuserille kuulostat. Miten edes jaksat elämääsi, ¤poika¤?
Jaa-a. Nykyään on vaan niin helppo jäädä työpäivien jälkeen kotiin ja tehdä viikonloppuna jotain itsensä eteen. Varmaan viimeisin asia olisi lähteä perjantaina hemmetin raskaan työviikon jälkeen murskaamaan vielä itsetunto yöelämään ottamalla jatkuvia pakkeja. Nykyisin viikonloput täytyy yrittää käyttää palautumiseen, ei turhautumiseen.
Ei riitä energiaa huomioida toista.
Eikä seksikään kiinnosta enää.
Tutustuminen naisiin on liian vaivalloista.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen, jonka haluaisin, ei halua minua.
Tämä. Naiset on nykyään tosi nirsoja. Yhteiskunnan turvaverkot pelastaa aina niin ei miestä tarvitse mihinkään.
Olen naimisissa Pleikkarin kanssa. Nuoruusvuodet on jo koettu, silloin oli kivasti vientiä. Vaan ei sitä enää näin keski-ikäisenä.
Taas on incelit trollannut kokopäivän palstalla ja nyt alkaa jo olla aika piehtaroida itsesäälissä ja purkaa tuntojaan. Te palstamiehet olette kyllä ansainneet sinkkuutenne.
Olen kiireinen.............sekä köyhä.
Ihan omasta halusta. Ja vaihtelu virkistää. Yks akka kerrallaan yleensä tukahduttaa pahasti.
Liikaa rahaa, kun ne vaan juoksee sen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Taas on incelit trollannut kokopäivän palstalla ja nyt alkaa jo olla aika piehtaroida itsesäälissä ja purkaa tuntojaan. Te palstamiehet olette kyllä ansainneet sinkkuutenne.
Mitä sitten? Tässähän kysyttiin, että miksi mies on sinkku. Hyviä vastauksia on roppakaupalla. Jokaisella oma syynsä.
En jaksa olla koko ajan antamassa huomiota toiselle, helpompi olla yksin.