Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi olet sinkku?

Vierailija
14.09.2023 |

?

Kommentit (209)

Vierailija
21/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä sen naisen löytäisi

Vierailija
22/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan minä yhden kanssa olin kimpassa melkein 20 vuotta. Saa riittää minun osalta parisuhteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kelpaa esim heikkolahjainen tyhmä mies, siksi oon sinkkuna.

Vierailija
24/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vain työteliäisyys sitten kiinnosti kaikessa.

Vierailija
25/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pieni kalu, ohut lompakko sekä runsas ylipaino

Vierailija
26/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan seksiä muutenkin.

Vierailija
27/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhteessa miinuksia on enemmän kuin plussia. 

M48

Vierailija
28/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En riitä omana itsenäni. Ulkonäkö tasoa silmäkarkki, mensan pääsykokeet läpäisty (tätä en kerro naisille), saan naiset nauramaan ja sitten tulee se mutta: ei kunnianhimoa, ei tarvetta vaurastua, introvertti, ei varaa matkustella, tylsä elämä (ei minusta)...

Vierailija
29/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalainen feministi nainen on oksettava?

Se feministi, joka haluaan sinullekin mahdollisuuden olla juuri sitä mitä haluat olla vai se "feministi", joka vihaa miehiä?

Vierailija
30/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En riitä omana itsenäni. Ulkonäkö tasoa silmäkarkki, mensan pääsykokeet läpäisty (tätä en kerro naisille), saan naiset nauramaan ja sitten tulee se mutta: ei kunnianhimoa, ei tarvetta vaurastua, introvertti, ei varaa matkustella, tylsä elämä (ei minusta)...

Oisko kuitenkin toi naisviha...

Vierailija
31/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pääse edes treffeille, vaikka olen hakenu seuraa ja kehittänyt itseäni parhaaksi mahdolliseksi kumppaniksi jo vuosikymmenen.

Vierailija
32/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa rahaa, kun ne vaan juoksee sen perässä.

Minä juoksen oman rahani perässä. Tienaan mieluiten itse.

-Nainen.

Vierailija
33/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuin :)

Vierailija
34/209 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei vois vähempää kiinostaa joku kulahtanu parisuhde sen itsensä vuoksi. Pärjään parhaiten yksinäni vaikka olen hoivaajaluonne. Saan toteuttaa hoivaviettiäni tarpeeksi muualla kuin kotona. Sopiva yhdistelmä itsenäisyyttä ja puolison antaman tuen arvostusta jos löytyisi, niin mahdollisesti voisi olla parempi kuin nykytilanne, mutta miksi ihmeessä tavoittelisin tälläistä yksosarvista kun nykyinen elämä on hyvää ja antoisaa? Hirveä riski vain elintason laskusta.

Vienti on riittävää, ettei kuivat kaudetkaan kestä niin kauaa, että kuolis puutteeseen.

DL;DR

Totaalinen motivaation puute

Vierailija
35/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen komea ja rikas.

Vierailija
36/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo jätti orastavan alkoholiongelman takia. Nyt elämäni on töitä ja viinaa.

Vierailija
37/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana naisia ei kiinnostanut, yritystä kyllä oli. Sitten vanhempana niitä riitti liikaakin, tuli muutama vuosi kotiakin leikittyä, ei ollut mun juttu, nyt vuosia ollut omissa oloissa ja pakko sanoa että on ollut elämän parasta aikaa. Lapseton sinkku = ihan parasta.

M57 

Vierailija
38/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ulkonäkö ei riitä. Tosin sillä erotuksella, ettei Mensan kokeet kiinnosta (vaikka varmaankin pääsisin niistä läpi). Yllättävän yleinen toteamus naisilta, että on tylsä - ilmeisesti syynä se, ettei juuri juo, tai notku festareilla, tai sukkuloi ympäri maailmaa eksoottisissa kohteissa (ei juuri kiinnosta matkustelu yleensäkään, tyhmää mielestäni).

Vierailija
39/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan olla yksin.

Vierailija
40/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko kuitenkin toi naisviha...

Niin, onhan se naisvihaa, kun ei pysty tarjoamaan naiselle sellaista elämää jota nainen haluaisi elää. Ja on näin julma naisia kohtaan vieläpä omasta halustaan.

-eri

On se naisvihaa kun tyyppi olettaa, että nainen on jokin lemmikki mikä otetaan elätettäväksi ja sen elämistä pitäisi maksaa. Tuollainen ajattelu kertoo siitä, että tyyppi viettää aikansa amerikkalaisilla naisvihasivustoilla missä miehet itkee miten naiset on loisia ja samaan aikaan kuitenkin vaativat että puolison pitäisi jäädä tulottomana kotiin palvelemaan heitä ja maksaa oma elämisensä. 

Tuonko kaiken sait irti parista lauseesta?

Oletko varma, ettei osa tullut jostain muualta?

Kuten omista ennakkouuloista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän