Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi olet sinkku?

Vierailija
14.09.2023 |

?

Kommentit (209)

Vierailija
41/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi liian työlästä.

Vierailija
42/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkoväli on turhan yliarvostettu, haluaisin muutakin. Ei sen takia pidä myydä sieluansa ja maksulliset on miellyttävämpiä ja loppupelissä halvempi ratkaisu kun ottaa nalkuttava muija pyörimään nurkiin.

ensin luvataan vaikka mitä, mutta sitten alkaa rahastus ja nalkutus kun ollaan yhdessä.

ulkonäköä rahaa ja kokoa on, muttei luottoa enää suomityttöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin olin liian ruma ja nyt olen vielä liian vanhakin ja lisäksi työtön tällä hetkellä. Työttömäksi luultavasti jäänkin koska ei näin vanhoja kukaan palkkaa. Nyt mulla on vielä vähän säästöjä mutta ne hupenee varmasti 2-3 vuoden sisällä ja sitten olen vielä köyhäkin.

N54

Vierailija
44/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä energiaa huomioida toista.

Eikä seksikään kiinnosta enää.

Ikä?

Vierailija
45/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aika usein hakee katsekontaktia salilla tai kaupassa, mut kun on päässä liikaa vikaa niin en viitti edes yrittää. Jos saisin jotain asioita eteenpäin niin ehkä sitten.

Vierailija
46/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en pääse edes treffeille, vaikka olen hakenu seuraa ja kehittänyt itseäni parhaaksi mahdolliseksi kumppaniksi jo vuosikymmenen.

Ja mitenhän sä oot "kehittänyt" itseäs?

Vierailija
47/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ulkonäöllisesti tai tulotasollisesti riittävä naisille. Enkä tämän lisäsi osaa lähestyä naisia oikeassa elämässä (baarit eivät kiinnosta). Sen lisäksi on vaikea uskoa, että kukaan nainen voisi pitää minusta aidosti.

Vierailija
48/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninkielinen sanonta sopii tilanteeseen:

"The juice ain't worth the squeeze."

Kun laskee elämänlaadun tasetta on kuitenkin paljon oheislastia joka painaa enemmän kuin parisuhteen kivat puolet.

Nyt on tilaa ja liikkumavaraa.

Ja mikään ei ylitä rauhaa.

Vierailija
49/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tuoma lisäarvo ei vastaa sitä vaivaa ja mielenrauhan menetystä mikä siitä seuraisi. 

Vierailija
50/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle.

Vierailija
51/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin lisäksi tykkään kovasti matkustella ja yksin kiva lähteä matkoille. Pärjään hyvin taloudessa ja nautin elämästä muutenkin. Sinkkumies.

Vierailija
52/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tyrkyttää itteä

Vierailija
53/209 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enä alkaa feministin orjaksi. Seksiä saa irtona helpommin, eikä tartte joka käänteessa miettiä mistä eukko saa nyt kilarit. Jos vaikka oonkin ollut töissä vartin pitempään, vaikka tiesin, että oli siivouspäivä.

Vierailija
54/209 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En riitä omana itsenäni. Ulkonäkö tasoa silmäkarkki, mensan pääsykokeet läpäisty (tätä en kerro naisille), saan naiset nauramaan ja sitten tulee se mutta: ei kunnianhimoa, ei tarvetta vaurastua, introvertti, ei varaa matkustella, tylsä elämä (ei minusta)...

Oisko kuitenkin toi naisviha...

Niin, onhan se naisvihaa, kun ei pysty tarjoamaan naiselle sellaista elämää jota nainen haluaisi elää. Ja on näin julma naisia kohtaan vieläpä omasta halustaan.

-eri

On se naisvihaa kun tyyppi olettaa, että nainen on jokin lemmikki mikä otetaan elätettäväksi ja sen elämistä pitäisi maksaa. Tuollainen ajattelu kertoo siitä, että tyyppi viettää aikansa amerikkalaisilla naisvihasivustoilla missä miehet itkee miten naiset on loisia ja samaan aikaan kuitenkin vaativat että puolison pitäisi jäädä tulottomana kotiin palvelemaan heitä ja maksaa oma elämisensä. 

Et selvästikään ymmärtänyt lukemaasi. Tuo mies ei ottanut mitään kantaa siihen, kenen pitäisi elättää ja ketä. Totuus on se, että naisia ei kiinnosta mies, joka ei ole uransa suhteen kunnianhimoinen ja eteenpäinpyrkivä. Ihan sama kuinka paljon nämä naiset itse tienaavat. 

Vierailija
55/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana, noin 20 vuotiaana, ajattelin olevani niin ruma, etten koskaan tule saamaan sellaista naista, joka miellyttäisi ja viehättäisi. Tuolloin taisin jo hiljaa mielessäni päättää, että elän elämäni yksin poikuuteni kanssa hautaan asti. Olen nyt 38 vee, lupaus on pitänyt. Vanhemmiten ei ole auttanut hyvät tulot, ei liikunnan harrastaminen jne. Kun on ruma pallinaama niin on ruma pallinaama.

Toisinaan katselen kyllä kauempaa vaivihkaa viehättäviä naisia. Lähestyä en uskalla enkä osaa.

Olen myös lyhyt, 175 cm. Verottavat ansiot oli pääomatuloineen viime vuonna 250k euroa. Ei ole paljoa auttanut asiaa. Toki en ihan ketä tahansa huolisikaan.

Vierailija
56/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko itseluottamus, itseinho, masennus ja lukuisat muut ongelmat. En ole uskaltanut lähestyä naisia koskaan, mutta en ole myöskään niin mielenkiintoinen että naiset lähestyisi minua.

Naiset ei ymmärrä miten onnekkaita ovat kun teiltä ei vaadita juuri mitään ominaisuuksia parisuhteeseen eteen. M34

Melkoiselle luuserille kuulostat. Miten edes jaksat elämääsi, ¤poika¤?

Ihmisillä on traumoja, se että sinä haukut vielä päälle ei varmaan yhtään helpota hänen oloaan, idiootti.

Vierailija
57/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tyytyä siiderin & sipsien lihottamiin suomi-valaksiin :D Saa valaat olla ihan rauhassa ja minäkin saan olla rauhassa. Win-win tilanne.

Vierailija
58/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni pippeli joka ei ikinä riittäisi naisille.

Vierailija
59/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain seksi kiinnostaa naisen kanssa.

Vierailija
60/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nautin tästä hiljaisuudesta melkein liikaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi