Mies, miksi olet sinkku?
Kommentit (209)
Deittailu on nykyään valtavan raskasta. En tiedä, mitä naiset ajattelee, eivätkä he kerro ajatuksistaan suoraan. En jaksa viestitellä tuntemattomien kanssa loputtomiin ja sitten tapaamisessa ei saa oikein mitään irti.
Perhe-elämät ja pitkät suhteet on koettu jo.
Oma rauha on miellyttävä, kun elämä ei ole jatkuvaa vesittynyttä kompromissia.
Lisäksi olen tullut täysin allergiseksi negatiiviselle puheelle aka naisvalitukselle. En jaksa _yhtään_ sanaa ininää ja kiihdyttelyä työongelmista, tunneongelmista tai muuten vaan tekemällä tehdyistä ongelmista.
Lähipiirissä ei ole vapaana naisia jotka kiinnostaisivat.
Tinderiä tai vastaavia en halua käyttää, massadeittailu ei kiinnosta.
Viihdyn yksin ja ajatus siitä, että pitäisi katsoa toisen naamaa aina kotona ollessa on ehkä hieman ahdistava... Toki löytyy naisia, jotka eivät myöskään halua haistella toisen pieruja kaikkea vapaa-aikaa, mutta useimmissa suhteissa päädytään yhteenmuuttoon jossain vaiheessa.
Kehtaan jopa sanoa, että jos vain laittaisin itseni tarjolle, saisin seuraa suht. helposti.
Jos osaisin vastata, niin en ehkä olisi sinkku. Koska vastaukseksi tuskin kelpaa, että koska en ole löytänyt ja kohdannut sitä oikeaa...Toki sinkkuuttani voinee selittää sillä, että en jaksa tai viitsi käyttää aikaani kumppanin metsästämiseen ja etsimisen.
Tässä on tietysti se vaara, että joudun tai saan olla loppuikänikin sinkkuna. Kun niin monella naisella vaikuttaa olevan vakaa käsitys siitä, että kaikki hyvät on jo varattu omassa ikäluokassani. -
Ja suhtautuvat hyvin varauksellsiesti mieheen, joka vaikuttaa olleen sinkku jo pidemmän aikaa ilman, että siihen on mitään erityistä syyttä, vaan omaa useammankin -tämä on tietysti vähän itseriittoistsa kirjoitata itse auki- sellasein pirteen ja seikan joita arvotetaan kumppanisssa.
Mutta voin vakuuttaa, että ei omaa kumppanini löytämistä ainakaan nopeuta utelut siitä, että olenko oikeasti (kaappi)homo (tms).
Yli 60v naiset pelkää kaikkea ja erityisesti terveyden menetystä. He käytännössä etsivätkin vain potentiaalista omaishoitajaa, jos joku paikka pettää.
Oman ikäiseni eli yli 55v naiset on pienen ympyrän äärelle käpertyneitä ja muuttumiskyvyttömiä. Jutut pyörii oman navan ympärillä, työ on ollut rangaistusleiri ja odotuksissa on vaan eläkeikä.
Vähän nuoremmilla eli naisilla noin viidenkympin ympärillä on villitysvaihe, kun lapset on lähteneet kotoa. Haetaan 35-45 vuotiaita miehiä ihailemaan heidän kokemustaan ja estottomuuttaan. Ok, mutta mun näkökulmasta vähän noloa.
Naiset 40v korvilla hakevat miehiä ekoja tai vikoja iltatähtiä varten. Itse olin niin tiiviisti lasten hoidossa ja kasvatuksessa mukana, että ei enää koko pakettia. Mahdollisten lastenlasten kanssa kyllä jeesaan.
Sitten on nämä naiset 35v ja alle, jotka ottaa yhteyttä treffipalveluissa. Imartelee, mutta ei kiitos. Ehkä jos olisin toisenlaisen kulttuurin kasvatti.
Mutta oikeasti eihän mun tarvitse löytää kuin yksi. Ilman suuria odotuksia ja paineita se onnistuu parhaiten. Oikea aika , paikka ja vähän tuuria niin... sinkkuus loppuu!
Vierailija kirjoitti:
Heikko itseluottamus, itseinho, masennus ja lukuisat muut ongelmat. En ole uskaltanut lähestyä naisia koskaan, mutta en ole myöskään niin mielenkiintoinen että naiset lähestyisi minua.
Naiset ei ymmärrä miten onnekkaita ovat kun teiltä ei vaadita juuri mitään ominaisuuksia parisuhteeseen eteen. M34
No jos tyydymme mieheen jolla ei ole mitään vaatimuksia, saamme miehen jolla ei ole mitään tarjottavaa. Siinä ei ole mitään "onnekasta".
Olen lähes kaikessa vastakohta sille mitä naiset miehessä hakevat.
Vierailija kirjoitti:
Yli 60v naiset pelkää kaikkea ja erityisesti terveyden menetystä. He käytännössä etsivätkin vain potentiaalista omaishoitajaa, jos joku paikka pettää.
Oman ikäiseni eli yli 55v naiset on pienen ympyrän äärelle käpertyneitä ja muuttumiskyvyttömiä. Jutut pyörii oman navan ympärillä, työ on ollut rangaistusleiri ja odotuksissa on vaan eläkeikä.
Vähän nuoremmilla eli naisilla noin viidenkympin ympärillä on villitysvaihe, kun lapset on lähteneet kotoa. Haetaan 35-45 vuotiaita miehiä ihailemaan heidän kokemustaan ja estottomuuttaan. Ok, mutta mun näkökulmasta vähän noloa.
Naiset 40v korvilla hakevat miehiä ekoja tai vikoja iltatähtiä varten. Itse olin niin tiiviisti lasten hoidossa ja kasvatuksessa mukana, että ei enää koko pakettia. Mahdollisten lastenlasten kanssa kyllä jeesaan.
Sitten on nämä naiset 35v ja alle, jotka ottaa yhteyttä treffipalveluissa. Imartelee, mutta ei kiitos. Ehkä jos olisin toisenlaisen kulttuurin kasvatti.
Mutta oikeasti eihän mun tarvitse löytää kuin yksi. Ilman suuria odotuksia ja paineita se onnistuu parhaiten. Oikea aika , paikka ja vähän tuuria niin... sinkkuus loppuu!
Noin laaja ikähorisontti on ihan järjetön, naiset hakee kumppaneita +/- 5v sisällä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ulkonäöllisesti tai tulotasollisesti riittävä naisille. Enkä tämän lisäsi osaa lähestyä naisia oikeassa elämässä (baarit eivät kiinnosta). Sen lisäksi on vaikea uskoa, että kukaan nainen voisi pitää minusta aidosti.
Miksi suomalainen mies ei viitsi mennä töihin?
Mihin mie hameväkkee tarviin?
M45
Koska menen aivan puihin, kun kiinnostun tosissani jostakin. Läpän heitto vielä onnistuu, mutta mistään normaalista keskustelusta on turha haaveillakaan. Enkä enää jaksa lähteä suhteisiin joissa en ole jo valmiiksi ihastunut, vaikka niissä pystynkin olemaan kuin normaalit ihmiset ja tunteet kehittyvät niissä sitten omia aikojaan, jos ovat kehittyäkseen.
En vain jaksa enää nähdä sitä vaivaa mikä naisen eteen pitää nähdä. Helppo ja mukava yhdessäolo ei vain riitä naisille pidemmän päälle.
Kaksi kertaa pitkässä parisuhteessa olleena: viihdyn paremmin ilman vakisuhdetta. Parisuhde on yliarvostettu asia. Eikä 50+ iässä mikään perheen perustaminen ole enää ajankohtaista.
Tää on just hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin laaja ikähorisontti on ihan järjetön, naiset hakee kumppaneita +/- 5v sisällä.
Ylläolevat oli vaan yleishuomioita. En ole kumppaninhaussa suorittamismielessä. Tiedän vain, että kun poikkeus löytyy, ei pidä aikailla.
Vierailija kirjoitti:
En vain jaksa enää nähdä sitä vaivaa mikä naisen eteen pitää nähdä. Helppo ja mukava yhdessäolo ei vain riitä naisille pidemmän päälle.
Saman todennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset, ihan jokainen?
18 vuotta jo elin naisen kanssa. Siinä on ihan riittämiin. Tai eihän sitä tiedä jos joskus vanhoilla päivillä mieli muuttuu, mutta tällä hetkellä naiset kiinnostaa korkeintaan kavereina tai satunnaisesti seksiseurana.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan naiset ajattelee tietyssä ikävaiheessa ihan samoin. Vanhuus on juuri sitä, että aletaan käpertymään oman itsen ympärille. Toiselle ei edes anneta tilaa tuoda mitään uutta myönteistä itselle. Joillakin tämä vaihe alkaa alle 40v iässä.
Vierailija kirjoitti:
Nimim. Paskaraidat kalsareissa
Tuohon nyt voi olla miljoona eri syytä.