Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤MARASMURUT VK 36¤¤¤

01.09.2008 |

HYVÄÄ VIIKON ALKUA MARRAKSILLE!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kaikki käy mutkaa sairaalassa:D

äippäpolilla on käyty, ei onneksi tarvii mennä enää, sitte vasta rv 36 on se sypen käynti,alko jo ytmpäsee turhaa juosta sielä!menen sitte jos on oikeesti tarvetta. Mutta tunnin odottelin lääkäriä, vaikka oli ihan varattu aika, ja ei ollu oma lääkäri joten vaan hutasten teki tutkimuksen, speculalla katto ja käsin kokeili, ei muutosta, ei ollenkaan alaultraa, olisin halunnu istukkaa katsoa mutta sitte ku kysyin että eikö kato ultralla ollenkaan niin sitte suostu katsomaan mahanpäältä,siellä oli vauva, syke näky, ei mitannu mitään, eikä osannu oikeen edes kertoa miten päin vauva siellä kölli,erikoistuva lääkäri ja hirveässä flunssassa, en olis itekään fiksuna siinä kunnossa!mutta kyllä olin aika pettyny käyntiin, varsinki ku oli niin kovakourainen ja mulla alko tiputtaa muutaman tipan verta ja supisteli kipeesti muutaman kerran niin kyllä oon onnellinen ettei tarvii mennä enää..vaikka miehelle eilen sanoin että olen raskaana vielä tasan 4vk!:)olo oli sen verran huono!

Meillä oli niitä apulaisia mutta mulla meni hermot ja huusin kaikille!kyllä nolotti mutta mies ainaki ymmärsi, mulla oli huono olo ja kaks teiniä pyörimässä nin hermot meni!sitte myöhemmin makasin sängyllä ja hups heijakkaa oksensin lattialle!onneksi en sänkyyn:)no eiku peseen lattiaa ja ylös:)sittepä se olo vähän helpotti..

Esikoinen lähtee tänään isänsä tykö ja meillä alkaa pakkaamis touhut:Dja huomenna olis kummipojan ristiäiset,oon pakannu kaikki vaatteet kengät ym,saa nähä miten löydän ne:Dsitte onki seuraavana vkl:na siskontytön 3v synttärit ja se maalaaminen ja peseminen ja sitte tämän mun kummipojan äitin kakskymppiset:Dja sitte kohta jo isännän viiskymppiset:Djuhlaa juhlan perään..sitte marraskuussa on kans, ensin vauva sitte isänpäivä ja miehen synttärit ja anopin synttärit ja kaikki!en tykkää yhtään tällasesta:D

yritin yöllä taas miestä saada hereille ku sattu nin hemmetisti niin eihän s emitään tienny, toivon tosiaan että mun synnytys alkais kummallisesti päivällä ku muuten joudun kyllä mennä yksin ku en kertakaikkiaan saa tuota yhtä hereille ku se nukkuu!tai toivottavsti senki pää valmistuis tulevaan ja heräis sitte ku synnytys tosiaan alkaa:Dpitäis varmaan testailla..

mutta hyvät voinnit kaikille!minä lähen laittaa pojalle ruoan ja sitte paapiin hekkeksi:D'

simppu rv 31+2

Vierailija
22/25 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, miten musta tuntuu että koko ajan supistelee... Tai jos ei supistele niin johonkin kohtaan vihloo. Ja vielä pitäis kaksi kuukautta kärvistellä... Mulla ei esikoisesta ollut supistuksia ollenkaan, oli vaan selkäkipua, niin tää on ihan uutta. Osa on kivuliaitakin ja oon miettinyt pitäisikö käydä lääkärillä näytillä ett vieläkö paikat on kiinni. No ensi viikolla on neuvola niin vois silloin kysäistä.

Vähän kyllä jännittää että vauva päättää tulla maailmaan nyt kun mies lähti kuukauden työreissulle...

Hope4, olipa hurja kokemus. Toivottavasti vauva nyt pysyy vielä yksiössään jonkin aikaa.

Mitähän muuta piti kommentoida? Ei nyt muista yhtään.Joku kirjoitti, että on valmistelut vielä ihan kesken. Täällä samoin, vaatteita ei ole pesty, sänkyä ei ole hankittu, tuplarattaita katselen jos löytyisi hyvät käytetyt, puhumattakaan kaikesta pikkusälästä. Esikko syntyi 3 viikkoa etuajassa ja silloin jouduin lähtemään synnäriltä tulon jälkeen lähes suoraan kauppaan hankkimaan vaippoja ym. Eli jos nyt saisi ne hankittua etukäteen. Mutta on tässä toivottavasti vielä aikaa.

Onkos kukaan muuten menossa synnyttämään yksin? Kun mies ei ole kauhean innostunut, sai kai jonkun trauman edellisellä kerralla, eikä mulla oikein ole ketään ystävää jonka haluaisin paikalle. Ajatus doulastakin tuntuu vieraalta. Eli yksin olisin varmaan menossa. Pikkuisen jännittää, vaikka onhan tää jo toinen kerta eli suunnilleen tiedän mitä on edessä :)

murunmamma ja vilpertti rv30+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murunmamma: kattoo nyt pääseekö meillä mies synnytykseen mukaan vai ei. nimittäin on kaksi ongelmaa... Hän ajaa linja-autoa työseen ja järjestyykö töistä poissa olo; onko jossain kauempana ja jos oliskin lähelllä niin voiko kukaan tuurata, ja jos yöllä sattuu lähtö niin onnistuuko saamaan toisen kuskin aamuksi. Ja ongelma kaksi, minne muksut hoitoon?? Pitäis kovistella äitiä et voiko se varautua marraskuussa kiirelähtöön vai ei. Yritin siltä aikaisemmin kysellä, mut sano vaan et katotaan sit... Ja jos arkipäivät onnistuis niin viikonloput kun se on aina humalassa...

Kiva. Ja jos vaikka mies sattuis töiltä pääsemään, niin pitäis siinäkin tapauksessa olla lapsille hoitaja... Joten en tiedä olenko lähdässä yksin vai mihen kanssa. Ärsyttää kun ihmiset sanoo että totta kai miehen pitää päästä mukaan ja ainahan joku voi hoitaa isompia lapsia. Mutta KUKA SE JOKU ON??? Jos ken tietää niin vois mulle kertoa!

meillä mies ja esikoinen on valittanut kurkkukipua muutaman päivän ja tietty nyt on munkin kurkku kipeenä... :(

ellenlelli 29+6

Vierailija
24/25 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppu: joo, meillä on 6.5v kaksospojat. Se raskaus oli HELPPO tähän verrattuna!

Vierailija
25/25 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellenlelli: meil ei onneks ole huolta tuosta esikoisen hoidosta. Menee todennäköisesti joka tapauksessa mun vanhemmille, vaikkei mies tulisi synnytykseenkään. Mun vanhemmat asuu aika lähellä, ehtivät tänne noin 20 minuutissa. Jos päivällä alkaa synnytys, niin se onkin sit kinkkisempi kun kaikki on töissä. Tosin hätätilassa voin viedä muksun äidin töihinkin, mut se on kyl toisella puolella kaupunkia. Mut uskon ett toi on kyl hankalaa miettiä mihin lapset laittaa. Ei sulla oo ketään kaveria joka voisi katsoa edes jonkin aikaa että mies enättää töistä?

Omaa napaa: sainpa nukuttua hyvin viime yönä, vain kerran heräsin vessaan. Villikkovauva jumppaa minkä kerkeää, onneks liikkuu hyvin, kun on koko ajan se pelko siitä hepatoosista ja vauvan voinnista. No ens viikolla taas varmaan otetaan kokeita.

murunmamma