Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ARGH! Menee hermot tuon tokaluokkalaisen kanssa, joka ei suostu laittamaan takkia päälleen!!!!

Vierailija
01.09.2008 |

Jos johtuu siitä että takki ei ole mieleinen, niin voisitteko mennä yhdessä ostamaan sellaisen takin joka kelpaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se kyllä on sopivampi tytölle, mutta miksei tietty pojallekin... Mutta, tuo voisi olla se syy, olen nimittäin tuota nähnyt muillakin tytöillä päällä.

Vierailija
22/24 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä tuo asu, sehän on sellainen aika tuulipukumainen. voi olla että jollain tytöllä koulussa tuo takki ja siksi ei halua, värihän on kyllä aika kirkas? minusta käy kyllä silti ihan hyvin pojalle, mutta näistä ei ikinä tiedä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika halua pukea sitä enää päälleen.

Minun tytön takkia haukkui oman luokan tyttö rumaksi ja kulki muutaman päivän ilman takkia mutta nyt laittaa taas kun ilma on kylmempi.

Lapset voi olla tosi julmia, kiusataan vaatteista, ulkonäöstä, silmälaseista jne.

Vierailija
24/24 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmännyt siihen varsin karvaasti, että äidit yrittävät liikaa näissä asioissa. Anna hyvä ihminen nuoren herran mennä kouluun ilman takkia, tai ehdota että laittaa takin edes koulureppuun.

Tietysti keskustelu kannattaa, jos vaikka se takki on liian tyttömäinen ja poikaa hävettää.

Relaa kuitenkin vähän. Mua miehenä ahdistaa katsoa kun vaimo tappelee vastaavasta asiasta joka aamu. Mikään ei ole turhauttavampaa, kuin katella kälättävää ämmää, joka ei saa mitään aikaiseksi. Tarkoitan siis sitä, että kun kerran asiasta joka kerta tapellaan, niin eihän silloin olla mitään aikaiseksi saatu.....toinen lähestymistapa tai ajat koko perheen burn outin partaalle tyhmästä pikkuasiasta (koskee siis monia muitakin asioita). Asiat joko tehdään tai sitten ei, mutta jatkuva kälätys on NIIN NAISMAISTA.

Jos jotain meinaat tehdä, niin katso että sulla on eväät sen tekemiseen, eli rupea vanhemmaksi ja äidiksi äläkä kälättäväksi akaksi. Se pikkupoika vie sua kohta kuin pässi narussa.

Kyllä se poika aivan varmasti laittaa takin päälle jos on kylmä ja kaipaa lämmikettä. Kasvata pojasta ihmistä ja anna sen päättää enemmän omista asioista.Anna pojan edes kerran palella pihalla, niin se voisi jopa ymmärtää mitä (hyvää hyvyyttäsi) tarkoitat. Ei voi ymmärtää sellaista jota ei ole kokenut.