Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni taitaa käyttää minua hyväkseen

Vähän väsähtänyt
13.09.2023 |

Aikuinen lapsi osti asunnon ja meni opiskelemaan. Laittoi sitten asunnon vuokralle ja muutti takaisin kotiin. Suostuin tähän opiskelujen ajaksi.
Nyt on valmistunut ja saanut hyvän työpaikan kaukana kotoa. Vaikuttaa vaan siltä, että aikoo edelleen pitää kotia "tukikohtana ", vaikka kyllä sanoin että vie kaikki romunsa mennessään. Ei vienyt.
Miten heitän hänet rakastavasti ulos ja otan avaimen pois? Hän aiheuttaa valtavasti minulle metatöitä. Olemme todella erilaiset ja rakastan häntä kyllä oikein paljon, mutta hän tekee elämästäni jotenkin raskaan. Kyse ei ole välttämättä siitä, että hän olisi laiska vaan ennemminkin nopea käänteissään. Lisäksi hän ei tee asioita kuten haluan, joten minulla on vähän sellainen vahtiva tunne koko ajan. Esim. saattaa yhtäkkiä pestä pyykkiä puoli koneellista ja minä olen odottanut että saan täyden koneellisen. Tämä voi tapahtua myös todella kalliin sähkön aikana ja vissiin pesee aina pisimmällä ohjelmalla, vaikka olen kertonut miten ajan saa muutettua. Tällaisia pieniä juttuja on paljon.
Alunperin joo meni kasvatus sitten vikaan, kun 12 vuotta jaksoin jankuttaa asioista, mutta kun ei mennyt perille niin lopetin ja purin vaan hammasta tai tein itse. Nyt en jaksaisi enää yhtään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alatte paneskelemaan sen pelikoneen ja näytön päällä 8 varvia yössä niin että rutina kuuluu.

Repesin!! Luulen että mieskään ei nyt tästä innostu.. Konkreettinen ehdotus kyllä.

Vierailija
22/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun poika on samanlainen. On oma asunto joka on vuokralla mutta asuu kotona ja äiti passaa ja tekee ruuat ynnä muut. Poika on jo yli viisikymppinen ja on tehnyt tuota koko elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että jos asuu niin maksaa myös ja talon tavat sinun tavallasi. Jos ei kelpaa niin sitte lähtö. Miksi oikeesti nykyaikana ei saada näille penteleille mitään kuria ja kunnioitusta?

Vierailija
24/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että jos asuu niin maksaa myös ja talon tavat sinun tavallasi. Jos ei kelpaa niin sitte lähtö. Miksi oikeesti nykyaikana ei saada näille penteleille mitään kuria ja kunnioitusta?

Hän katsoo asioita jotenkin ihan eri vinkkelistä kuin minä. Kunnioittaa kyllä minua kovasti. Tuntuu kurjalta kun olen aina korjaamassa tai oikomassa. Jotenkin hän ei vain sisäistä mikä toiveitteni punainen lanka on.

Hänen työnsä vaatii erittäin paljon kuria ja kunnollisuutta. Mutta kuten sanottu meidän luonteemme on todella erilaiset. Minä olen se kurittomampi.

Vierailija
25/25 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että nyt on Aika muuttaa roinat pois kotona ja hankkia oma kämppä jossa asua. Annat aikaa vuoden loppuun

Tällä aikuisella lapsella on jo, kun on sellaisen ostanut. Ei muuta kuin sinne. Kyllä minä autoin lapsia aikoinaan vuokra-asunto hakemusten kanssa ja pakkasin heidän tavaransa ja näytin ovea, sanoin myös että avaimen otan, syömään saa tulla jos ei ole rahaa ruokaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän