Miksi jotkut naiset haluavat "panna" miestään sträppärillä?
Kommentit (77)
Koska he voivat tehdä niin.
Toisaalta, he voivat nussia myös naisia vaginaan.
- se vasta onkin kiehtovaa!
Meidän rouva sano että ei siinä muu kiihoita kuin visualisuus. Hänen oma nysä mulkun mallinen tappi vaginassa kuulemma hieman häiritsee enemmän kuin tuottaa nautintoa.
Mutta ilolla panee silti, ainankin kosteudesta päätellen.
Haluan koska kiihotun siitä että näen kun mies nauttii, samalla runkkaan häntä josta nautin itse enemmän. Kerran mulla oli perhosvibra samalla ja aina kun työnsin lantion eteen, osui oikeaan kohtaan klitalla ja onnistuin saamaan 3 orgasmia pannessani miestäni.
Nautin siitä kun siinä saa mies erilaista, useinkin voimakkaampaa nautintoa ja orgasmeja ja se on todella kiihottavaa. Yksi suurimmista kiihottumisen kohteista on minulle kumppanin nautinnon näkeminen ja tuottaminen. Ja eturauhanen on aika maaginen spotti sen tuottamiseen.
Siinä on myös kivat näkymät ja voi vaihtaa asentoja ja nähdä miehen vartaloa eri tavalla kuin normaalisti. Toki on myös henkisesti kiihottavaa ja kiva olla se joka pääsee "panemaan". Olen aina ihan märkänä kun teen sitä.
On se sträppiä käyttävä Nainen vaan oikein ihana :)
Mitä nautintoa sitte mies saa pillun nuolemisesta?
Meillä on tuollainen 'kaksipäinen' strap, mieheni sen hankki. Siis sellainen mikä on kai omiaan kahdelle naisellekin. Ihan oikean näköiset 'kalut' molemmille ja siinä on myös klitorikselle oma pikku väristin, siis sille osapuolelle joka 'panee'. Hyvälle se tuntuu minustakin, kun on sisälläni ja värisee klitalla samalla kun nain miestäni. Kiihottaa jotenkin se, kun saa itse olla vähän kuin miehen roolissa siinä ja etenkin kun huomaan miten mieheni nauttii. Samalla hyväilen häntä välillä käsin ja jotenkin kiihottavaa/jännnää on ollut ne muutamat kerrat kun se orkku ja sperma sieltä tulee vaikka en juuri sillä hetkellä koskisikaan kulliin. Kiihottavia noi hetket olleet ja olen kuvitellut, että siltä varmaan miehestäkin tuntuu kun nainen laukeaa siitä naimisesta. Aika harvoin noita silti leikitään
On valtava tunne kun nainen panee takaa minua. Samalla kun vetelee kullin vartta edestakaisin. Siemensyöksy kun tulee niin ei tiedä kun uikuttaa, on niin makee tunne. Vielä kun olet sidottuna käsistä sängynpäätyyn perse pystyssä naisen armoilla niin voi voi. Aivan ihanaa.
Peppuseksi on useimmille miehille suuri nautinto vaikka streittarit ei halua sitä tunnustaa kun ovat olevinaan niin matsoja
Ymmärrän että tuntuu hyvältä kun mies nauttii, mutta eikö käsin käytettävä dildo olisi kätevämpi kuin vyödildo?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että tuntuu hyvältä kun mies nauttii, mutta eikö käsin käytettävä dildo olisi kätevämpi kuin vyödildo?
Voi se mun puolesta ainakin olla ihan pelkkä dildo/vibrakin tai ihan pelkkä sormi. Pääasia että pääsee hieromaan oikeaa kohtaa.
Sträpissä on ehkä sitten lisäbonusta se että voi konkreettisemmin vaihtaa niitä rooleja jos siitä molemmat tykkää.
Samoin kun tekee naisena sitä lanneliikettä niin se pistää veren kiertämään hyvin alavartaloon ja kiihottaa muutenkin fyysisesti paikkoja se seksikäs liike yhdistettynä miehen kiemurteluun ja voihkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään käyttää käsin dildoa, koska silloin voin ottaa samaan aikaan suihin. Toisaalta sträpillä on ihanaa varsinkin jos mies istuu mun syliin selin ja saan tosi hyvin runkattua samalla, hän itse liikkuu mun päällä.
Meidän perusseksissä mies vie ja nautin siitä suuresti, mut joskus kiva vaihtaa rooleja.
Onhan tuo kova juttu kun mieheni alistuu minun pantavaksi. Itse ehdotti posket punaisena vyödildoa, suostuin heti mukisematta, koska pidän uusista asioista seksissä. Nyt kerran viikossa panen häntä strapilla, ja runkkailen samalla kullia. Hän saa mahtavia siemensyöksyjä, ja ulisee pannessa kuinka hyvältä tuntuu kun saa munaa pyllyyn minulta. Nautin itsekkin kun saan tuottaa hänelle hyvää. N32
Itse haluisin että joku mua reilusti vanhempi (joku 50-65 vuotias) mielellään hiukan rehevä tuhma täti panis mua straponilla peppuun. Tai sitten lykkis pienellä lelulla perseeseen samalla kun ottaa multa suihin.
T: Mies 35 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Nautin siitä kun siinä saa mies erilaista, useinkin voimakkaampaa nautintoa ja orgasmeja ja se on todella kiihottavaa. Yksi suurimmista kiihottumisen kohteista on minulle kumppanin nautinnon näkeminen ja tuottaminen. Ja eturauhanen on aika maaginen spotti sen tuottamiseen.
Siinä on myös kivat näkymät ja voi vaihtaa asentoja ja nähdä miehen vartaloa eri tavalla kuin normaalisti. Toki on myös henkisesti kiihottavaa ja kiva olla se joka pääsee "panemaan". Olen aina ihan märkänä kun teen sitä.
Helvetti kun löytäisi tälläisen naisen. Unelmien täyttymys. Itsekin kiihotun ja nautin eniten toisen nautinnosta ja tälläisessä siitä tulisi kierre. Tottakai tykkäisin myös siitä, että nainen olisi näin avomielinen ja leikkisä, ja femdom henkiseen hommaankin toisinaan pystyvä. Itse olen switch joten nautin naisen vallasta, ja mikä sen enemmän sitä kuin nainen strapilla.
M44
Koska "mies" onkin feikkimies, jota julma lesbo rankaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vallan tunne
Mikä vallan tunne? Eikös sitten miehet pane naista pilluun tai peppuun myös vallan tunteen vuoksi???
Tilanne lienee kyseisten naisten mielestä kiihottava.