Miksi jotkut naiset haluavat "panna" miestään sträppärillä?
Kommentit (77)
Tilasimme vyöstrap onin jossa sisäpuolen pienempi dildo menee pimpiini ja ulompi isompi mieheni pyllyyn. Tässä on myös värinämoottori joka antaa mahtavan tunteen. Kun panen miestäni ja värinät on täysillä ulisemme molemmat orgasmin kourissa ja mies ruikkii spermaa pitkin sänkyä. Olen orgasmi herkkä ja ehdin tulla 2-3 krt ennen miestäni. Seksimme sai ihan uusia ulottuvuuksia ja harrastamme useammin seksiä kuin ennen. Suosittelen.
Minua siinä ei kiihota vallan tunne vaan se, että mies on peppu pystyssä edessäni ja saan panna häntä anaaliin. Se on visuaalisesti todella seksikäs näky ja se miten mies nauttii siinä tilanteessa, tekee itsenikin himosta hulluksi. Runkkaan miestä usein samalla. Onneksi olen löytänyt kumppanin, joka nauttii tällaisesta, koska siinä pääsen samalla toteuttamaan omia toiveitani, kun voin pukeutua mieheksi ja leikkiä olevani mies.
Me rakastetaan strappia. Vaimoni ottaa ja puhuu tuhmia...saan upeita orkkuja
No sillon kun poikakaveri on siveysvyössä niin mun homma on panna häntä. Kiihottava näky kun spermat tursuaa häkistäilman että edes kosken siihen. Eturauhasen kiihoittaminen sträpillä saa sen aikaan. Itse en ole laukeamaan pystynyt, pitäisi ehkä ostaa täällä joidenkin mainitsema kaksipäinen lelu.
Miehelle siveysvyö ja naiselle sträppäri. Hyvä tapa naiselle hallita suhdetta ja käyttää valtaa.
Koska jotkut naiset ovat julmia lesboja jotka rankaisevat siten nöyriä lesboja.
Jäänyt jo pahasti koukkuun tähän itsensä perseeseen panemiseen kun se tekee niin hyvää ja udein mällit lentää kaaressa vaikka edes koskisi kulliin. Tiedä vaan kuinka usein tuota uskaltais harrastaa ettei peräreikä löysty liikaa ja kohta paskat housussa. xD Valitettavasti yksin joudun näitä leikkejä harrastamaan kun vaikea löytää tällaiseen halukasta naista sopivan välimatkan päästä.
M35v
Kun mien on sanonut haluavansa anaaliseksiä.
Oma naiseni ei suostu panemaan mua peppuun. Mutta Roseni tekee sen mielellään. Uskoisin, että Valtiatar naisten juttuja nämä enemmänkin.
Hei pojat, etsin miestä. Olen 23-vuotias, asun Helsingissä. Jos sovin sinulle, kirjoita minulle treffisivustolle - https://goo.su/t6qb
Vierailija kirjoitti:
Jäänyt jo pahasti koukkuun tähän itsensä perseeseen panemiseen kun se tekee niin hyvää ja udein mällit lentää kaaressa vaikka edes koskisi kulliin. Tiedä vaan kuinka usein tuota uskaltais harrastaa ettei peräreikä löysty liikaa ja kohta paskat housussa. xD Valitettavasti yksin joudun näitä leikkejä harrastamaan kun vaikea löytää tällaiseen halukasta naista sopivan välimatkan päästä.
M35v
Miksi se siitä löystyisi? Vai survotko nyrkkiä sinne kylmiltään?
Tampereelta vanhempaa naista panemaan mun perseen sträpillä?
Mies35v
Jotkut miehet tykkää siitä, kaveri kertoi kerran humalassa että haluaa aina että hänen tyttöystävänsä tekee niin, olin vähän järkyttynyt, mutta no ei ole mun asia.
Ne jotka pitää tätä jotenkin outona tai sairaana tai homojen hommana ei varmaan ole koskaan kokeillut kuinka hyvää persetyydytys tekee. Itsekkin vasta vuosi sitten aloittelin tämän harrastuksen ja olen kohta 36-vuotias. Varmaan en olisi edes muuten älynnyt kokeilla mutta kerran päädyin humalassa sänkyyn erään vanhemman naisen kanssa. Tämä nainen sitten laittoi sormen mun peppuun samalla kun otti multa suihin. Tuosta jäi ajatus kytemään että täähän tuntuu itseasiassa aivan helvetin hyvältä.
Mies35v
Vierailija kirjoitti:
Minua siinä ei kiihota vallan tunne vaan se, että mies on peppu pystyssä edessäni ja saan panna häntä anaaliin. Se on visuaalisesti todella seksikäs näky ja se miten mies nauttii siinä tilanteessa, tekee itsenikin himosta hulluksi. Runkkaan miestä usein samalla. Onneksi olen löytänyt kumppanin, joka nauttii tällaisesta, koska siinä pääsen samalla toteuttamaan omia toiveitani, kun voin pukeutua mieheksi ja leikkiä olevani mies.
Kiva kuulla. Yleensähän me miehet saamme nauttia tuosta näystä. Omakin peppu on erogeeninen. Eniten nautin kuitenkin selälläni kun saan sormesta tai dildosta.
Minä nautin siitä kuinka vien mieheltäni hänen "miehuutensa" ja teen hänestä naisen, jota pannaan k*rvällä kuin halpaa h*uoraa. mikä se onkin.
Ensiksi pakotan sen ajelemaan kaikki karvansa kuten naiset. Sitten meikkaan sen nätiksi. Miestäni nolottaa kuinka kauniilta hänen kasvonsa näyttävät täydessä meikissä. Sitten hän joutuu pukeutumaan mekkoon ja keikistelemään edessäni kuin nainen. Kun olen katsellut tarpeeksi, käsken sen sängylle selälleen ja levittämään ne jalkansa oikein kunnolla. Mitä läveämmälle levittää, niin sitä enemmän hän minua haluaa. Yleensä miehelläni on jo tässä vaiheessa muna kunnon erektiossa ja pilkkaan häntä siitä kuinka kiihoittunut hän onkaan. Taitaa tyttö todella haluta k*rpää peppuunsa. Sitten yleensä rentoutan peppureikää ensiksi sormillani ja levittelen luikkaria kunnolla. Sitten työnnän sträpärin sisään. Miehelläni on joskus tuossa vaiheessa naama ihan tulipunainen, sitä niin hävettää, että se kiihottuu siitä, kun panen sitä perseeseen. Kun mieheni mällit ovat hetken päästä mahalla, niin käsken sen vessaan pesytymään ja ottamaan samalla myös ne h*orameikkinsä pois.
Tolla käsittelyllä mies on iloinen ja säyseä vähintään kuukauden. Sitten täytyy käsittely uusia.
Jo pelkkä tämän lukeminen sai minut kovaksi. Ymmärrän todella hyvin että miehesi on todella kovana livetilanteessa!
*kateellinen*
Aika hot tuo kommentti #37 🔥🔥omalle miehelle en halua meikkiä mutta nautin, kun maskuliinen perheen pää on perse pystyssä ulisemassa. Pakotan kyllä pyytämään, että "nai mua perseeseen" ja laitan usein kiinni kahleista. Piiskaan myös lämmittelyksi tätä varten usein, on ihan kovana. Runkkaan samalla kun panen. Useimmiten käännän lopuksi ympäri ja ratsastan mällit sisään, joskus myös omaan perseeseen, jos oikein tuhma olo. Spermaa tlee muuten aivan uskomattoman paljon, kun on ensin pannut persettä...
Siveysvyötä olen miettinyt. Onko sellaista, joka päällä voisi panna perseeseen? Miehellä aika iso myös, miettinyt että miten mahtuu.
Miten löytäis Pirkanmaalta pervon yli 50-vuotiaan naisen joka haluis panna mua perseeseen? Kyllä tää on suorastaan pakko saada kokea. Perseeseen panemisen jälkeen vois vielä ottaa suihin tai ratsastaa mulle orkut.
Mies35vuotta
Tyttöystävä nauttii kovasti saadessaan olla vallankahvassa seksissä, ja itse tykkään alistua, joten strapon on meillä aika usein käytössä. On mahtavaa kun siro neitonen panee tiukka ilme kasvoillaan ja määrää ottamaan kiltisti mitä annetaan. Asentojakin on kiva vaihdella, ja uskokaa pois, kyllä se mieskin osaa vaikka ratsastaa kun käsketään😆