Miksi jotkut naiset haluavat "panna" miestään sträppärillä?
Kommentit (78)
Koska tykkään miesten pyllyistä, lihaksikkaista siis. 😍 Olisi unelma löytää mies jota saisi panna sträppärillä.
Se vaan on kivaa laittaa mies vikisemään.
Vierailija kirjoitti:
Koska tykkään miesten pyllyistä, lihaksikkaista siis. 😍 Olisi unelma löytää mies jota saisi panna sträppärillä.
Olisi taivaallista löytää 😍nainen😍 joka tykkäisi pannan peppiuani strapparillä!
Eikö nyt tommonen ois häpeyden huippu, ehkä nainen on miesmäinen lesbo
Seksi tapahtuu suurimmaksi osaksi aivoissa.
Olen toistaiseksi strappäröinyt vain kerran. Oli hyvää. Toivottavasti joskus toistekin on sopiva henkilö ja sopiva tilanne. :)
🤔 Onko tämä johtanut kellään siihen, että mies on saanut oikeaa munaa?
Olisin aivan kauhea mies. Se kun penetroi toista saa aikaan mahtavan vallan tunteen ja kun se mies vähän uikuttaa työntöjeni tahdissa, niin se saa haluamaan työntää vielä lujempaa ja samalla nimittelen miestäni aivan kauheilla sanoilla.
En ikinä hyväksyisi mieheltäni vastaavaa käytöstä seksin aikana. Mutta kun olen puhunut asiasta mieheni kanssa, niin sitä vaan kiihottaa se kuinka minä muutun ihan toisenlaiseksi ihmiseksi, kun puen päälleni penisvyön.
Vierailija kirjoitti:
🤔 Onko tämä johtanut kellään siihen, että mies on saanut oikeaa munaa?
Aina!
Olisi ihanaa kun naiseni panisi mua. Sais kokea kuinka hyvältä eturauhasorkku tuntuis.
Tää on yks isoimmista fantasioistani päästä joskus kokemaan.
N31
Samoin, mitä enemmän näitä viestejä lukee sitä kuumemmalta sträppäys kuulostaa 😅 tykkään tosi paljon anaali leikeistä. Mulla on muutama erillainen ja eri muotoinen silikooni dildo mitä tykkään käyttää.
M30
Vierailija kirjoitti:
Tää on yks isoimmista fantasioistani päästä joskus kokemaan.
N31
Itse miehenä mietin millaista tämä olisi, jos vaimo ehdottaisi niin ehdottomasti kokeiltaisiin!
Olemme vapaamielinen 4 kymppinen pari. Olen jo monta vuotta nainut miestäni sträppärillä kun hän on siveysvyössä. Voi sitä miehen kiimaa ja ulinaa kun oikeen nain häntä kontilta takaapäin. Kun olen nainut aikani päästän hänet nuolemaan minua ja saankin orgasmin äkkiä, saatan nuolettaa useammankin orkun. Sitten vapautan hänet ja otan suihin mutta, hän tulee kiimoissaan nopeasti kurkkuuni. Hetken kuluttua imen hänet juhlakuntoon ja hän vetää valjaat ja sträpin kullinsa yläpuolelle. Nyt minä menen vuorostani kontille ja pyllistän nöyrästi, hän laittaa liukkaria ja alkaa tulla molempiin reikiini. Mieheni ohjaa sträpin varovasti aukooni ja sitte kullin pilluun ja alkaa tulla sisään. Näen tähtiä ja tunnen mielihyvää kunnes hän on pohjassa molemmissa reijissä. Hän ottaa lantiostani käsillä tiukan otteen ja alkaa naimaan täässä vaiheessa saan ensimmäisen räjähtävän orkun. Saan useita orkkuja ja olen täynnä kankea kunnes hän laukeaa minuun muristen. Panen kyllä miestäni useinkin kun minua ei huvita saada anaaliin ja runkkaan samalla että hän tulee. Nautin kyllä tehdä miehelleni hyvää naimalla häntä. Nämä anaali hommat on iha tavallista meille, koittakaa ja nauttikaa ihmiset. Janica.
No, mä nautin kun saan alistaa miestäni ja hän nauttii tulla alistetuksi. Sitä voi tehdä monin tavoin, mutta sträppäri on kyllä yksi kivoimmista jutuista millä laittaa mies kuriin ja järjestykseen.
Minusta on hieno aloitus sillä itsekin haluan tietää mitä nautintoa naiset tästä saa. Hyviä ja kiihottavia syitä on selvinnyt. Olisko jollain naisella tähän vielä lisätävää.