Miksi jotkut naiset haluavat "panna" miestään sträppärillä?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten löytäis Pirkanmaalta pervon yli 50-vuotiaan naisen joka haluis panna mua perseeseen? Kyllä tää on suorastaan pakko saada kokea. Perseeseen panemisen jälkeen vois vielä ottaa suihin tai ratsastaa mulle orkut.
Mies35vuotta
Sä et ole ansainnut suihin ottoa etkä ratsastusta. Eikä tolla käytöksellä ansaitse orkkuja ollenkaan.
Mitä sä sitte oot ansainnut turpaas varmaan.
Mies35 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten löytäis Pirkanmaalta pervon yli 50-vuotiaan naisen joka haluis panna mua perseeseen? Kyllä tää on suorastaan pakko saada kokea. Perseeseen panemisen jälkeen vois vielä ottaa suihin tai ratsastaa mulle orkut.
Mies35vuotta
Sä et ole ansainnut suihin ottoa etkä ratsastusta. Eikä tolla käytöksellä ansaitse orkkuja ollenkaan.
Niin ja kerro ihmeessä lisää millä käytöksellä?
Mies35 vuotta
Sekö että lähettelen lupaa kysymättä kullinkuvia naisille ja huorittelen?
Mies35 vuotta
Peppuseksi on homojen hommaa. Olet piilo homo perseennussija
No se, että mies nauttii. Onhan mies sitä itse pyytänyt.
Sääli, että melkein kaikki keskustelut päätyvät urpojen kaappasmaksi.
Nainen, jos haluaisit oikeesti keskustella tästä asiasta miehen kanssa, niin vastaa. Katsotaan mihin pääsisi urpoja pakoon keskustelemaan.
Strappia en ole koskaan saanut, mutta sormia ja sauvaa kyllä. Ihanaa olla Mamin pyllynarttuna. Kuulemma aito tuntuisi vielä paremmalta, mutta siihen en vielä ole ryhtynyt.
Nuorena miehenä lähdin baarista vanhemman naisen matkaan jatkoille. Homma eteni sänkyyn ja daami sanoi että, minulla on värisevä orgasmikuula saanko laittaa sen sinun pyllyyn. Kiihkoissani sanoin joo, hän laittoi liukkaria ja kuulan sisääni. Sitten hän alkoi ottamaan suhin ja laittoi kuulan värisemään. Voi sitä mieltöntä tunnetta ja kohta laukesinkin huutaen suuhun. Hetken toivuttuani nuolin häntä kuulan väristessä pyllyssäni. Hän sai orgasmin ja sanoi, nai minua. Aloin panemaan takaa kovaa ja kuula värisi sisälläni antaen mahtavan tunteen. Panin pitkään ja sitten tunsin orgasmini tulevan. Lastini lähti liikkeelle silmissä sumeni, en ollut koskaa kokenut mitään vastaavaa. Nyt minulla on oma kuula ja laitan sen pyllyyni runkatessakin tai naidessa naista, niin on mahtava tunne kun vibra tärisee sisälläni.
On siinä taas hölmö kysymys. Jos jompikumpi saa nautintoa niin se on ok. Teen minäkin puolisolle asioita mitkä ei minua kiihota mutta sitä kiihottaa
Olisi ihanaa löytää nainen joka oikeasti innostuu miehen pepusta.
Tää alkaa olemaan jo mainstreamia Suomessa.
Saisimpa orgasmin peppuuni panemisesta! Haluisiko joku ihana nainen opettaa sen minulle?
Dominanssin asettaminen kilttiin mieheen.
kaksi vassaria ja kolme viherpiipertäjää kieltäytyi...mutta demari nussii viikottain
Hyi helkkari mitä homoja ketju täynnä 🤢
Hei, ja hopsansaa!
Me olemme vaimoni kanssa jo vuosia hoitaneet asian peräteitse. Kaikki sai alkunsa hillittömästä perätilan kutinasta jonka lääkäri epäilee syntyneen kun synnyin perätilassa.
Peräaukon kutkaan, on auttanut mm. Aamuinen granola annos, elikkäs peräteitse nautittuna granola, maustamaton jogurtti (valio). Vaipat on myös suositeltavat niin ei mee pökkystimet lunariin ja on tavarat tiukemmassa.
Myös "sträppärillä" pakkaaminen on hyväksi. Käytän myös itse tätänykyä sträppäriä koska olenhan veltto kuin aamuisa jogurttini (valio).
Perätilan hajuisia syksyjä kaikille!
-M68