Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osa Jungle Juice Barin työntekijöistä väittää: ulkonäkö vaikutti palkkaamiseen, ja jotkut pomot käskivät käyttää töissä leggingsejä

Vierailija
12.09.2023 |

https://yle.fi/uutiset

Semmoista kultuurisivistystä Suomessa 2023.

Kommentit (226)

Vierailija
121/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mehukojun asiakkaista 90% on naisia. Hoikkien trikootyttöjen tehtävä on luoda terveellistä mielikuvaa, että mehun juonti pitää linjat kurissa. Sama kuin kuntosaleilla työntekijät fittejä tai lihaksikkaita.

Vierailija
122/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo mansikanmyyjätkin yleensä ilo silmälle. Mikäs sen parempi päivän piristys tämmöiselle vähän vanhemmalle miehelle kuin päästä jutulle kauniin neitosen kanssa, saattaa sitä mansikkaakin ostaa

Mansikkatytöt on kaikista ihanimpia aina olleet! <3

Muistan nuorena mansikanmyyjänä ne irstaat katseet setämiehiltä, vieläkin inhottaa ajatella. Mutta sain hyvää palautetta töistä joka oli hyödyksi tulevaisuutta varten. Vanhempana hainkin sitten töihin jossa ei tarvitse olla niin kovin esillä, jotenkin tuon ajan ahdistelu kolahti sen verran

Mun mielestä vaikuttaa siltä että sulla on taustalla jotain syvempää ongelmaa, mitä voi olla että olisi hyvä työstää jos vaikuttaa nykyäänkin ehkä ammattilaisen kanssa? Ja siis tarkoitan tätä ystävälliseen sävyyn. Pelkkä katse on kuitenkin, no, katse. Kaikki saavat niin tehdä. Olin parikymppisenä itse black jack pelinhoitajana ja suurin osa asiakkaista miehiä. Itse en yhtään muista katsoiko joku tai kommentoiko, no, joku jätti jonkun kiitoslappusen joskus ja ehkä jotain läppää heitti mutta asiakaspalvelualojen ihmisten on hyvä suhtautua mahdollisimman neutraalisti erityisesti eri sukupuolen edustajiin eikä ajatella heti iljettäviä skenaarioita ja että kaikki on jotain ahdistelijoita jos vähänkin hymyilee tms. Kun keskittyy vaan työhön ja nauttii siitä on muutenkin ihan sama katsooko joku vai ei. Ja jos se taas on ongelma niin sitten on liuta ammattilaisia joilta voi hakea sosiaalisiin tilanteisiin, ahdistukseen tms apua.

Kyllä, olet oikeassa. Olin arka ja ujo sekä muitakin ongelmia. Tuo kesä opetti sen että en sovellu tuon tyyppiseen työhön. Nykyään aivan erilaisessa työssä. Ja vanhakin vielä joten ei ole tarvinnut enää ahdistua eikä kukaan ole katsellutkaan samalla tavalla ikinä kuin tuona kesänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit on varmaan paremmat tuossa työssä kuin hulmulahkeet tai vaikka farkut. Ei siellä tiskin takana jaksa seisoskella joustamattomissa tai kiristävissä tamineissa.

Vierailija
124/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina tämä biisi mieleen kun näkee  tuon firman myyntipisteen. Guns N' Roses - Welcome To The Jungle.

Vierailija
125/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kerran oikein kuuma kesä ja fyysinen työ. Pomolta tuli palautetta koska pidin capreja jotka yltivät polvien yläpuolelle. Saatiin siis pitää omia vaatteita kunhan oli työpaikan liivi/paita päällä. Että kyllä näitä kaikenlaisia vaatimuksia on työpaikoilla

Vierailija
126/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas mitään uutta. Menkää katsomaan XXL:n teinejä juoksuhousuissaan. Urheiluliikkeessä kuuluukin näyttää urheilulliselle mutta yllättäen ne pojat siellä ei käytä juoksuhousuja.

Jotkut kaupat antaa myyjille ihan kunnon työvaatteet mutta housut ovat liian pienet. Siinä sitten kyykkäävät. Toki oma valinta kun eivät pyydä isompia housuja.

Vierailija
127/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooran "yhdenvertaisuus".

Vierailija
128/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo mansikanmyyjätkin yleensä ilo silmälle. Mikäs sen parempi päivän piristys tämmöiselle vähän vanhemmalle miehelle kuin päästä jutulle kauniin neitosen kanssa, saattaa sitä mansikkaakin ostaa

Muistan nuorena mansikanmyyjänä ne irstaat katseet setämiehiltä, vieläkin inhottaa ajatella. Mutta sain hyvää palautetta töistä joka oli hyödyksi tulevaisuutta varten. Vanhempana hainkin sitten töihin jossa ei tarvitse olla niin kovin esillä, jotenkin tuon ajan ahdistelu kolahti sen verran

Katsominen ei ole ahdistelua. Oletko aivan tyhmä?

Olen hieman eri mieltä. Kun katsoja riisuu sinut katseellaan mielessään niin sen kyllä huomaa ja kuinka katse kiinnittyy rintoihin niin kyllä vaan voi olla ahdistavaa

Se ei ole mielipideasia. Et voi hallita kenenkään katsetta tai mitä katselet josnoöet julkisella paikalla. Järki älä jätä.

Sinä et voi määritellä mistä ihminen saa ahdistua

En olekaan kiinnostunut siitä. Se on silti sinun ongelmasi. Kenenkään katsetta ei voi hallita eikä katsomista kieltää. Se on sairas jo ajatuksena.

Oli kyse siitä että henkilö kokee katselun ahdisteluna ja väitit että katselu ei ole ahdistelua. Kyllä se on jos henkilö niin kokee

Kukaan ei ole väittänyt mitään. On itsestäänselvää ett katsominen ei ole ahdistelua. Oletko aivan dum dum?

Vierailija
129/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legginsit on varmaan paremmat tuossa työssä kuin hulmulahkeet tai vaikka farkut. Ei siellä tiskin takana jaksa seisoskella joustamattomissa tai kiristävissä tamineissa.

Mites ois kerralla oikeen 'crotchless'- avosukkahousut? Niissähän haarakiilattomina vielä olis hyvä tuuletuskin! Pomo vois toimia niiden mannekiinina työntekijöilleen noin aluksi.

Vierailija
130/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taas mitään uutta. Menkää katsomaan XXL:n teinejä juoksuhousuissaan. Urheiluliikkeessä kuuluukin näyttää urheilulliselle mutta yllättäen ne pojat siellä ei käytä juoksuhousuja.

Jotkut kaupat antaa myyjille ihan kunnon työvaatteet mutta housut ovat liian pienet. Siinä sitten kyykkäävät. Toki oma valinta kun eivät pyydä isompia housuja.

Jollekin kauppa voi olla ensimmäinen työpaikka ja jos on tullut vääränkokoiset housut ei välttämättä kehtaa vaatia uusia. olin itse tämmönen tollo

Vierailija
131/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että mehukojun asiakkaista 90% on naisia. Hoikkien trikootyttöjen tehtävä on luoda terveellistä mielikuvaa, että mehun juonti pitää linjat kurissa. Sama kuin kuntosaleilla työntekijät fittejä tai lihaksikkaita.

Kyllä ja se on myös taivas vähän vanhemmille miehill kun voi siellä istua ja nautta mehuista kauniiden tyttösien keskellä KALU KOVANA!

Vierailija
132/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsominen ei ole ahdistelua. Oletko aivan tyhmä?

Olen hieman eri mieltä. Kun katsoja riisuu sinut katseellaan mielessään niin sen kyllä huomaa ja kuinka katse kiinnittyy rintoihin niin kyllä vaan voi olla ahdistavaa

Se ei ole mielipideasia. Et voi hallita kenenkään katsetta tai mitä katselet josnoöet julkisella paikalla. Järki älä jätä.

Sinä et voi määritellä mistä ihminen saa ahdistua

En olekaan kiinnostunut siitä. Se on silti sinun ongelmasi. Kenenkään katsetta ei voi hallita eikä katsomista kieltää. Se on sairas jo ajatuksena.

Oli kyse siitä että henkilö kokee katselun ahdisteluna ja väitit että katselu ei ole ahdistelua. Kyllä se on jos henkilö niin kokee

Kukaan ei ole väittänyt mitään. On itsestäänselvää ett katsominen ei ole ahdistelua. Oletko aivan dum dum?

Älä yllytä ahdistushullua

Vierailija
133/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä mukava katsella kun kamelinvarpaat ja tiukat pakarat pyörivät naaman edessä. Usein alkaa jo housuissa hieman jäykistymään siinä odotellessa ja maksaessa. Sitten kun saa vielä katseen, niin alkaa jo miettimään että mitä jos mulla olisikin mahdollisuuksia muuhunkin. Sitten käyn hetken kuluttua ostamassa lisää kahvia tai jäätelöä.

Vierailija
134/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja se on myös taivas vähän vanhemmille miehill kun voi siellä istua ja nautta mehuista kauniiden tyttösien keskellä KALU KOVANA!

Nauratti, varmaan siksi koska tämä on totta. Olen nainen mutten tyhmä

Vierailija
135/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle: "Jungle Juice Barissa oli yhteensä 385 työntekijää, joista kymmenen oli miehiä."

Tämäkö ei muka ole miesten sorsimista?

Vierailija
136/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

141: Jatkona lisättäköön tämäkin vielä: "Tasa-arvovaltuutettu ei pitänyt eroa niin suurena, että se olisi todennut yhtiön syrjivän miehiä."

Hih...!

Vierailija
137/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla miehillähän se ei seisokaan, vai mitä? Provostasi päätellen taidat muuten itse olla nainen. Kukaan normaaliälyinen tai täyspäinen mies ei nimittäin lähettäisi tänne tuollaista viestiä. Laitoin miinuspisteen viestillesi.

Vierailija
138/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratti, varmaan siksi koska tämä on totta. Olen nainen mutten tyhmä

Ajatukset ovat sallittuja niin kauan kun ne eivät muunnu teoiksi

Vierailija
139/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asiakkailla on myös peiliin katsomisen paikka, ostaisitko juissia jos siellä olisi joku mummo myymässä?

Vierailija
140/226 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla miehillähän se ei seisokaan, vai mitä? Provostasi päätellen taidat muuten itse olla nainen. Kukaan normaaliälyinen tai täyspäinen mies ei nimittäin lähettäisi tänne tuollaista viestiä. Laitoin miinuspisteen viestillesi.

Nuoret miehet saa muutenkin naisia ettei ihan pelkän naisen näkeminen aiheuta seisokkia