Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnistavatko aseksuaalit hyvän vartalon?

Vierailija
16.04.2025 |

Ja vaikuttaako vartalon hyvyys kumppanin valintaan?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hekään sokeita ovat. Se, kiinnostaako heitä, onkin sitten eri asia.

Vierailija
2/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin aseksuaalills mitään kumppania on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin on kumppanin ulkonäkö aika mitätön asia. Turvallisuus parisuhteessa on tärkeintä. Olen a-seksuaali. 

Vierailija
4/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuaistia käytän ja käsikopelolla suunnistan. 

Vierailija
5/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeintä miehessä on hyvä perse. Muuten aika samannäköisiä kaikki. 

Vierailija
6/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnistan mutten silti kiihotu siitä enkä koe mitään pakottavaa tarvetta päästä harrastamaan sen kanssa mitään.

Vierailija
7/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Mutta en siedä sellaista itsensä peilistä ihastelua, eli se hieno kuori ei korvaa paskaa auraa.

Oikeastaan se mikä määrittää eniten kehossa on terveys. Jos on hoikka tai maltillisen lihaksikas, niin ok. Jos lihaskehitys ja urheilu menee överiksi niin sekään ei ole hyvä, eikä myöskään edistä terveyttä (sillä lisää mm. kehon happamuutta ja kuluttaa sitä muutenkin). Tervein keho on hoikka, suorituskykyinen ja notkea. Voimataso on suhteellisen irrelevanttia, nykypäivänä ei tarvitse nostella painavia kiviä.

Vierailija
8/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole aseksuaali, mutta kuulostaisi loogiselta, että terveen näköinen ihminen houkuttelee kumppanimielessä jokaista.

Vierailija
9/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla silmät on päässä, ja näössä ei ole mitään vikaa. Tunnistan kyllä sen mikä on yhteiskunnan silmissä tavoiteltavaa ja ihannoitua. Ei mua kuitenkaan kiihota millään tavalla erilaisten vartaloiden/ niiden osien näkeminen. Omassa parisuhteessa muut asiat on tärkeitä (läheisyys, turvallisuuden tunne, luottamus)

Vierailija
10/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunnistan mutten silti kiihotu siitä enkä koe mitään pakottavaa tarvetta päästä harrastamaan sen kanssa mitään.

Estetiikka kuitenkin ohjaa tässäkin kumpi vetää puoleensa enemmän, vaatimaton vartalo vai hyvännäköinen vartalo vaikka vaan nukkuisi vierekkäin.

Vierailija
11/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta koska olen aseksuaali, se ei aiheuta minkäänlaisia seksuaalisia tuntemuksia tai halua tutustua siihen ihmiseen sen enempää. Onpahan vaan kauneutta siinä missä vaikka kukkasen, patsaan, kauniin rakennuksen tai taulun kauneus. Kauneutta on kiva katsella missä vaan muodossa.

Mutta ei, ei vaikuta kumppanin valintaan, se on tapahtunut mulla aina pelkästään henkisen yhteensopivuuden perusteella. Ja toki se on rajannut jo paljon, että täytyy hyväksyä aseksuaalisuuteni. Itse olen sellainen aseksuaali, jolle seksi on ok ikään kuin kotityönä, en siitä kärsi, mutta en ole ihan nuoruuden jälkeen alkanut teeskentelemään nauttivani.

Vierailija
12/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei tunnistaisi? Kyllä mäkin tunnistan nk. "kauniin naisen" vaikka en ole aikuisista kiinnostunut.

Vierailija
13/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estetiikka kuitenkin ohjaa tässäkin kumpi vetää puoleensa enemmän, vaatimaton vartalo vai hyvännäköinen vartalo vaikka vaan nukkuisi vierekkäin.

Ei mulla ainakaan. Kyllä se kenet haluan kumppanikseni on aina ollut vaan siitä kiinni, kenen kanssa on mukava ja helppo olla ja jutella, huumorintajut osuu yksiin jne. Ihan sama onko lyhyt vai pitkä, laiha vai lihava, kalju vai hiukset jne.

- 50 v. aseksuaali nainen

Vierailija
14/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan kyllä ja siitä tiedän, että olen aseksuaali. Koska edes ihastukseni täyden kympin perse ei saanut minua haluamaan seksiä. Ihailen tietynlaisia ulkoisia ominaisuuksia, mutta en silti halua seksiä. Ihailen tiettyjä piirteitä kuin taideteosta tai patsasta, en seksuaalisesti.

Vierailija
15/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tiedätkö, se minun ihailemani vartalo voi olla sinulle yökötys, oletkos tullut ajatelleeksi sellaista vaihtoehtoa? En ole koskaan sektaillut, mutta olen nukkunut noin 7 miehen kanssa (tai he nukkuivat ja minä valvoin :p). Yks oli suht läski, 1 laiha juippi, 1 melko lihaksikas, 1 urheilija ja loput siltä ja väliltä. Ei ulkonäöllä ole väliä,  kunhan on luonteeltaan sopiva. Itse tykkään laihoista, ujoista joo joo -miehistä.

Vierailija
16/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se heteronaisesta lesboa jos tunnistaa jonkin kurvikaunottaren olevan hyvävartaloinen. 

Vierailija
17/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihihi, kyllä sitä hyvän panon tunnistaa aina! 

Terveisin as-nainen, joka on ihan kadulta etsinyt panoja joskus kiimoissaan! 

Vierailija
18/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihihi, kyllä sitä hyvän panon tunnistaa aina! 

Terveisin as-nainen, joka on ihan kadulta etsinyt panoja joskus kiimoissaan! 

Sekaisin koko asakka. 

Vierailija
19/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan kyllä. Mutta ihmisten kehot eivät herätä minussa mitään seksuaalista halua, vaikka mielelläni hyvännäköisiä kehoja sukupuoleen katsomatta katselenkin. Minulla on jopa kotona paljon kaunista alastontaidetta, jossa on verrattain seksuaalisiakin aiheita, esim. Bougureaun Nymfit ja Satyr. Silti ei ole toistaiseksi ollut olemassa sellaista alastonta vartaloa, jonka näkeminen olisi kiihottavaa. Pikemminkin saattaa käydä niin päin, että huomaan kasvoiltaan ja (vaatteet päällä) kropaltaan hyvännäköisen ihmisen, ja hän on sinänsä ihan ilo silmälle ja katselen mielelläni, mutta sitten jos näen jossain yhteydessä hänen kroppansa alasti, kiinnostus vähenee tai muuttuu negatiiviseksi, koska yhdistän sen näyn usein seksuaalisuuteen. Vaikka itse kropassa ei siis olisi mitään vikaa.

Vierailija
20/37 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ole halunnut isoa bodycountia. Harkiten on menty käsikopelolla eteenpäin. En voi pitää silmiä auki, enkä valoja päällä.