Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentolippujen maksaminen luottokortilla kun ei ole varaa maksaa niitä heti? Onko hölmöä?

NY
11.09.2023 |

Lennot olisi halvemmat kun ostaa ajoissa. En kerralla pystyisi maksamaan luottoa pois, mutta varmaan max. 5 kk menisi maksamiseen. Haave olisi päästä New Yorkiin, niin lentoliput on aika kalliit. Lähtisin matkalle täysi-ikäisen lapseni kanssa.

Lisäksi rahaa pitää toki säästää hotelliin, ruokiin yms.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoliput ja muut isommat verkkokauppaostokset kannattaa aina maksaa luottokortilla. Huomattavasti paremmat mahdollisuudet saada rahat takaisin jos jokin menisi pieleen.

Käteisellä maksaminen ei kannata muuta kuin silloin kun ostetaan jotain laitonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa maksaa luottokortilla pöljä.

Vierailija
4/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitset luottoa jo lentolippuihin niin kyllä, on hölmöä tuhlata viimeiset rahansa ja ylikin johonkin hupimatkaan.

Vierailija
5/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentoliput ja muut isommat verkkokauppaostokset kannattaa aina maksaa luottokortilla. Huomattavasti paremmat mahdollisuudet saada rahat takaisin jos jokin menisi pieleen.

Käteisellä maksaminen ei kannata muuta kuin silloin kun ostetaan jotain laitonta.

Niin totta kai maksaisin luottokortilla vaikka olisi heti sitten varaa maksaa luotto pois. Pointti oli se, että mulla ei ole varaa maksaa luottoa kerralla pois. Luulin, että aloituksesta tajuaa tämän.

Vierailija
6/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortilla aina lentoliput ja hotellit, tietysti!

Vierailija
7/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa maksaa luottokortilla pöljä.

Millä oikeudella sä haukut mua? Kirjoitinko, että en maksaisi luottokortilla vaikka olisi varaa maksaa luotto heti pois? Aivan, en kirjoittanut. Pointti oli se, että onko järkeä jos ei ole varaa maksaa luottoa heti kokonaan pois.

Vierailija
8/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottokortilla aina lentoliput ja hotellit, tietysti!

Huoh. Niin niin! Pointtina se, että onko järkeä jos ei ole varaa maksaa luottoa heti pois KERRALLA!!!!! 

Vierailija
9/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa, niin miksi matkustaa?

Koska minä haluan?

Vierailija
10/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palvelut tai tuotteet, joita ei saa heti käyttöön, kannattaa maksaa luottokortilla. Matkat, huonekalut, kodinkoneet, pienetkin verkkokauppaostokset. Saat rahat takaisin luottokortin kautta, jos firma menee vaikka konkkaan.

Vierailija
11/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Tottakai ne kannattaa ostaa silloin kun ne halvimmillaan on ja aina luottokortilla.

Vierailija
12/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeellä säästät rahaa niihin muihin kustannuksiin jos jo pelkkien lentojen luottolaskun maksamiseen menee 5kk? Miten monen vuoden päästä ajattelit matkustaa?

Vierailija
13/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos rahaa olisi samantien/piakkoin maksaa se luottokorttilasku pois jotta saa luottokortin tarjoaman 'vakuutuksen' hyödynnettyä. Muuten on. Mutta mehän tavataan sut tällä palstalla n. 6 kk päästä uudelleen: "Miten maksaa NY reissu JA kaikki ne muut menot kun vieläkään ei ole rahaa! Ja nyt uhataan ulosotolla! Mutku se oli haave!"

Vierailija
14/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvitset luottoa jo lentolippuihin niin kyllä, on hölmöä tuhlata viimeiset rahansa ja ylikin johonkin hupimatkaan.

Niin kyllä mä saisin ihan säästämällä rahat kasaan, mutta mitä lähemmäs ajankohtaa mennään niin sitä kalliimmat lentoliput on. 

Vierailija
15/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen että New York on tosi kallis paikka, joten se luottokorttilasku ei jää niihin lentolippuihin.

Vierailija
16/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeellä säästät rahaa niihin muihin kustannuksiin jos jo pelkkien lentojen luottolaskun maksamiseen menee 5kk? Miten monen vuoden päästä ajattelit matkustaa?

MAX 5 kk. Todennäköisesti nopeammin. Sen jälkeen on vielä monta kuukautta elokuuhun jolloin ajattelin, että reissu olisi. Lisäksi muutama kuukausi ennen reissua mun tulot tulee nousemaan.

Vierailija
17/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NY kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä mä saisin ihan säästämällä rahat kasaan, mutta mitä lähemmäs ajankohtaa mennään niin sitä kalliimmat lentoliput on. 

Entä sitten kun vaikka pesukone hajoaa pari viikkoa ennen lähtöä ja sinne meni ne säästetyt pennoset?

Vierailija
18/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos rahaa olisi samantien/piakkoin maksaa se luottokorttilasku pois jotta saa luottokortin tarjoaman 'vakuutuksen' hyödynnettyä. Muuten on. Mutta mehän tavataan sut tällä palstalla n. 6 kk päästä uudelleen: "Miten maksaa NY reissu JA kaikki ne muut menot kun vieläkään ei ole rahaa! Ja nyt uhataan ulosotolla! Mutku se oli haave!"

Älä viitsi olla noin lapsellinen ja typerä. 

Vierailija
19/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NY kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten kun vaikka pesukone hajoaa pari viikkoa ennen lähtöä ja sinne meni ne säästetyt pennoset?

Mulla on kaksi kuukautta sitten ostettu pesukone joten takuuta on jäljellä.

Vierailija
20/113 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NY kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MAX 5 kk. Todennäköisesti nopeammin. Sen jälkeen on vielä monta kuukautta elokuuhun jolloin ajattelin, että reissu olisi. Lisäksi muutama kuukausi ennen reissua mun tulot tulee nousemaan.

Tai sitten säästät vuoden ja ostat liput seuraavan vuoden elokuulle jotta ei tarvitse venyttää budjettia niin tiukalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi