Kalju mies, miten löysit naisen?
Miten löysit kaljuna miehenä naisen ennen Tinderiä/Tinderin tulon jälkeen? Suhtautuiko nainen sinuun aluksi "et ole ihan tyyppiäni" -asenteella? Vai oletko jäänyt sinkuksi? Moni pitkäaikaissinkkumies on kalju.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan on niin ettei kalju ainakaan minulla haittaa millään tavalla naisen saantia. Naisista on enemmänkin ongelmaa, miten saa olla rauhassa. Komea mies on komea, kaljulla tai ilman.
Ja silti komeat miehet ovat aina naisten listauksissa hiukset tukevasti päässä olevia miehiä.
Mutta eiväthän ne naisetkaan mitään Miss Universumeja ole, yleensä.
Suurin osa on taviksia.
Kalju on aina tavis. Kalju pudottaa automaattisesti kympinkin miehen kutoseen. Jos siis kalju on geneettinen, eikä muuten vaan lyhyeksi ajellut hiukset.
Mun vaimo on myös kalju ja hänellä on kookas tyttömuna ja ihanan tiukka pyllypimppi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla meillä on eri ominaisuuksia.
Lyhyt mies, lyhyt nainen, pitkä nainen, laiha mies, laiha nainen, lihava mies, lihava nainen, ohuthiuksinen nainen, vinohampainen mies...
Kumppanin löytyminen tuskin ensisijaisesti riippuu näistä. Ainakin moni on löytänyt kumppanin, kun katsoo ympärilleen.
Onko naiset oikeasti näin tyhmiä?
No silleesti, että annoin naisen silittää kaljua päästäni. Itse pyysi saada tehdä niin.
Juteltiin sitten ja kun jutut luisti ja huumorintaju oli saman tyylinen niin sovittiin seuraava tapaaminen. Siitä se alkoi ja jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
No silleesti, että annoin naisen silittää kaljua päästäni. Itse pyysi saada tehdä niin.
Juteltiin sitten ja kun jutut luisti ja huumorintaju oli saman tyylinen niin sovittiin seuraava tapaaminen. Siitä se alkoi ja jatkuu edelleen.
Oliko tämä sinun ainoa vaihtoehtosi? Tämä nainen siis? Jouduitko valitsemaan sen, kuka kerrankin sinut halusi?
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on myös kalju ja hänellä on kookas tyttömuna ja ihanan tiukka pyllypimppi.
Olen ymmärtänyt, että naisten mielestä kaljun miehen vastinpari on kalju nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, että naisten mielestä kaljun miehen vastinpari on kalju nainen.
No eikö se ole loogisinta niin? Kun esimerkiksi urheilullinen nainen haluaa urheilullisen miehen, muusikkonainen muusikkomiehen, kaunis nainen komean miehen, shakkia pelaava nainen shakkia pelaavan miehen jne...
En ole huomannut paljonkaan eroa suhteiden löytämisessä kaljuuntumisen jälkeen. Aiemmin tuli pakkeja, niin nytkin. Joskus sitten synkkaa.
Ehkä menestys on ihan vähän parantunut, koska vanhemmiten itseluottamus on kasvanut, mukaan on tullut rentoutta. Mutta se on vain ensireaktio, eli että pääsee jutteluvaiheeseen. Suurimmaksi osaksi juttu ei kuitenkaan lähde liikkeelle, koska vähänkin jutellessa huomaa pian, jos ei ole samoja kiinnostuksenkohteita, arvoja yms. Tämä on mielestäni ihan normaalia, eikä sitä tarvitse voivotella.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut paljonkaan eroa suhteiden löytämisessä kaljuuntumisen jälkeen. Aiemmin tuli pakkeja, niin nytkin. Joskus sitten synkkaa.
Ehkä menestys on ihan vähän parantunut, koska vanhemmiten itseluottamus on kasvanut, mukaan on tullut rentoutta. Mutta se on vain ensireaktio, eli että pääsee jutteluvaiheeseen. Suurimmaksi osaksi juttu ei kuitenkaan lähde liikkeelle, koska vähänkin jutellessa huomaa pian, jos ei ole samoja kiinnostuksenkohteita, arvoja yms. Tämä on mielestäni ihan normaalia, eikä sitä tarvitse voivotella.
Naisen vastaus.
Kaljusta saa helposti gansta fiiliksen ja sellainen ei ole naisten mieleen. Myös työpaikalla ihmiset pelkäävät jos mikkihiirityyppinen mies leikannut oma-aloitteisesti kaljun. Kalju + tatuoinnit on jo aikamoinen kombo. Lippis, hiussiirteet ja mitä näitä nyt on. Naisetkin joutuu laittamaan aikaa ulkonäköön, ei voi olettaa, että miesten ei tarvitsisi.
Kaljuhan on naisille kuin sonta kärpäsille. Hyvä rusketus ja kultakääty kaulaan, sekä kruunuksi Raybanin pilotit, salihousut ja Karjala-lippis kaljun suojaksi, niin johan lähtee.
Mulla on naamatatuointi, päihdeongelma ja rikosrekisteri.
Ja kalju.
Koskaan ei ole ollut naisseurasta pulaa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Mulla on naamatatuointi, päihdeongelma ja rikosrekisteri.
Ja kalju.
Koskaan ei ole ollut naisseurasta pulaa.M40
Haastatellaanko niitä kaikkia jätettyjä naisia mitä mieltä ovat sinusta? Ja niitä sinun rikoksen uhreja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin nettiin ilmoituksen ja vaimo vastasi.
Onko nainen myös kalju tai muuten vähän vaatimattomampi ulkoisesti?
Kyllä tietenkin nainen on kalju. Olet löytänyt parinvalinnan keskeisen lain.
Kalju, muuten karvainen, normaalikokoisella peniksellä varustettu mies pariutuu kaljun, karvaisen, keskivertopeniksellisen naisen kanssa.
Hieman pullukka ristiverikkönainen F-kupin rinnoilla löytää hieman pullukan ristiverikkömiehen, jolla on samankokoiset rinnat.
Mikään muu ei ole mahdollista. Näin ihmiskunta on lisääntynyt ja täyttänyt maan.
/s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sinun toistuvasti esittämä kysymys kertoo vastaansanomatomasti syyn siihen miksi sinulle ei ole naista löytynyt eikä tule koskaan löytymäänkään.
Ja kyse ei ole todellakaan siitä, että olet kalju ja lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tietenkin nainen on kalju. Olet löytänyt parinvalinnan keskeisen lain.
Kalju, muuten karvainen, normaalikokoisella peniksellä varustettu mies pariutuu kaljun, karvaisen, keskivertopeniksellisen naisen kanssa.
Hieman pullukka ristiverikkönainen F-kupin rinnoilla löytää hieman pullukan ristiverikkömiehen, jolla on samankokoiset rinnat.
Mikään muu ei ole mahdollista. Näin ihmiskunta on lisääntynyt ja täyttänyt maan.
/s
Näinpä myös aloittaja mahdollisuus onnelliseen ja kukoistavan parisuhteeseen. Iitsetutkiskelulla tai terapeutin avulla luo rehellisen minäkuvan itsestään ja keskittää etsinnän vastaavanlaiseen naisryhmään.
Mä löysin mun kaljun miehen itse. Komein mies jonka tunnen.
"Moni pitkäaikaissinkkumies on kalju."
No kai ne siinä ajan mittaan kaljuuntuukin.
Mä olen käynyt kahdesti Tinder-treffeillä kaljujen miesten kanssa. Heistä kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista, kun heillä on niin paljon parempaa seuraa saatavilla. Minä siis olisin halunnut jatkaa tutustumista.
Kaikilla meillä on eri ominaisuuksia.
Lyhyt mies, lyhyt nainen, pitkä nainen, laiha mies, laiha nainen, lihava mies, lihava nainen, ohuthiuksinen nainen, vinohampainen mies...
Kumppanin löytyminen tuskin ensisijaisesti riippuu näistä. Ainakin moni on löytänyt kumppanin, kun katsoo ympärilleen.