Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalju mies, miten löysit naisen?

Vierailija
11.09.2023 |

Miten löysit kaljuna miehenä naisen ennen Tinderiä/Tinderin tulon jälkeen? Suhtautuiko nainen sinuun aluksi "et ole ihan tyyppiäni" -asenteella? Vai oletko jäänyt sinkuksi? Moni pitkäaikaissinkkumies on kalju.

Kommentit (214)

Vierailija
181/214 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka luuli mua  Kekkoseksi.

Vierailija
182/214 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme ryhtymässä naisen kanssa petipuuhiin kun peruukkini putosi. Konttasin lattialla pimeässä sitä etsimässä kun naisen käsi osui vahingossa kaljuuni ja hän vähän erehtyi. Hän kiljahti, mutta sanoi sitten, että kokeillaan kuitenkin, jos se sittenkin mahtuu. Hän on nyt ollut vaimonani yli 10 vuotta,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/214 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme ryhtymässä naisen kanssa petipuuhiin kun peruukkini putosi. Konttasin lattialla pimeässä sitä etsimässä kun naisen käsi osui vahingossa kaljuuni ja hän vähän erehtyi. Hän kiljahti, mutta sanoi sitten, että kokeillaan kuitenkin, jos se sittenkin mahtuu. Hän on nyt ollut vaimonani yli 10 vuotta,

Mä oon nähnyt videon teidän petipuuhista.

Vierailija
184/214 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajoin hiukset kaljuksi, niin deittailu netin kautta muuttui paljon haastavammaksi. Olen hyvässä fyysisessä kunnossa, mutta kaljuksi ajeltu pää ei ole toiminut ihan samalla tavalla, kuten hiukset päässä nuorempana.

Vierailija
185/214 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi sinulla ei ole 24 h liimattavaa aitohiusperuukkia, niin ei irtoile tuolla tavalla? Eivät nykyperuukit tuolla tavalla käyttäydy, ellet ole ostanut peruukkiasi naamiaiskaupasta.

Vierailija
186/214 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
187/214 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna auttoi.

Vierailija
188/214 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palavasti rakastunut kaljuun mieheen, eli kysymys kuuluu miten nainen saisi kaljun miehen

Vierailija
189/214 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Lähde,herrajestas miten komea,no Jenni vei.

Vierailija
190/214 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin naisen kadulta. Näin sopivan naisen, otin sitä tukasta kiinni ja raahasin kotiin. Sanoin sille että sinä olet minun nainen ja tulevan lapseni äiti. Kerroin ihan ekana että mitä meillä syödään, milloin meillä naidaan ja milloin meillä siivotaan. On se helppoa kun osaa. Ugh. 

T: kalju mies

Vierailija
191/214 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viehäty kaljuista miehistä, mutta moni muu viehättyy. Makuasioita. Ja vaikka en itse kaljuista sytykään, en näe yhtäkään syytä miksi joku muu ei voisi syttyä tai miksi kaljuus olisi minkään tason este löytää puoliso. 

Vierailija
192/214 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en viehäty kaljuista miehistä, mutta moni muu viehättyy. Makuasioita. Ja vaikka en itse kaljuista sytykään, en näe yhtäkään syytä miksi joku muu ei voisi syttyä tai miksi kaljuus olisi minkään tason este löytää puoliso. 

Harmi vain että 95 % naisista on näin ehdottomia ja joille kalju on turn-off. Kaljulla miehellä on pienemmät mahdollisuudet kuin hiuksellisella. Jos on vielä lyhytkin, niin se on sitten loppuelämä yksin.

Vierailija
193/214 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa.

Vierailija
194/214 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kalju mies ei löytäisi naista? Ei mulle ainakaan ole väliä onko mies kalju vai ei.

Incelien kaikukammioissa syntynyt usko, ettei naiset kelpuuta muuta kuin laatikkoleukaisia, täydellisellä hiusrajalla varustettuja 181+cm pitkiä lentäjäpankkiiridippainssilääkäreitä. 

Äänekäs vähemmistö. 

Vierailija
195/214 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt jostain spedekaljusta vai inttitukasta joka on sheivattu siiliksi

Vierailija
196/214 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UKK oli viisas ja karismaattinen. 

Moni kalju mies on tyhmä ja ruma kuin perse. 

Vierailija
197/214 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin peruukin päähän. Otin vasta hääyönä pois. Avioeropaperit jätettiinkin seuraavana aamuna.

Olipa nirso. Parempi, että häipyi mokoma.

Vierailija
198/214 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos kelpaa

Vierailija
199/214 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy flaksi

Vierailija
200/214 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tunnetusti aivan mielettömän mukava mies ja kova panemaan. Eipä siinä sen kummempaa tarvita.