Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalju mies, miten löysit naisen?

Vierailija
11.09.2023 |

Miten löysit kaljuna miehenä naisen ennen Tinderiä/Tinderin tulon jälkeen? Suhtautuiko nainen sinuun aluksi "et ole ihan tyyppiäni" -asenteella? Vai oletko jäänyt sinkuksi? Moni pitkäaikaissinkkumies on kalju.

Kommentit (214)

Vierailija
141/214 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realismia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Balkanin ja Itä-Euroopan alueella kaljuus ei muodostu ongelmaksi. Rohkeesti sopimaan ravintolaan ensitreffejä ja jatkot naisen mukaan 5 tähden kylpylässä. Vie treffeille suuri ruusupuska. Omaksu ovien,takin ja tuolien suhteen avittamiset. Etkä jää jaarittelemaan! Ehdota melko nopeasti tapaamista mielenkiintoisen oloiselle naiselle. Amazonista datenight outfits for men. Hajuksi citrus-lavender. Pastillit samaten kortsut taskuun.

Näin olen itsekin ymmärtänyt, että kaljun miehen olisi hyvä suunnata ulkomaille, jos naisen mielii löytää. Ainakin, jos haluaa samaa tasoa, mitä Suomesta tai länsimaista voisi löytää hiuksellisena miehenä.

Voi luoja mitä lapsellisuutta. Mikä hemmetti palstan miehiä oikein vaivaa kun jatkuvasti kitistään jostakin asiasta? Normaalilla järjellä varustettu ihminen tajuaa, että kalju mies voi löytää erittäin hyvin naisen. 

Mua oikeasti alkaa jo veetuttamaan nämä "miesten" kitinät kun ei muka kelpaa sellainen ja sellainen mies naisille. Oikeasti hv. Teille on ratakiskosta väännetty, että kaikki naiset ei ajattele samalla tavalla ja naisilla on erilaisia makuja miesten suhteen. Ei vain mene jakeluun vaan lapsellinen jankutus jatkuu ja jatkuu.

Tämä jatkuva sonta trollinakin on todella puuduttavaa joten vaihtakaa jo levyä.

Mutta kaljun miehen kohdalla se menee näin:

Ne naiset, jotka pitävät kaljuista miehistä, voivat seurustella myös hiuksellisen miehen kanssa. Ne naiset, jotka eivät pidä kaljuista miehistä, seurustelevat vain hiuksellisten miehien kanssa. Kaljuille siis pariutumismarkkinat ovat huomattavasti haastavammat, ja siksi kysyin, mistä ja miten kalju on kumppanin löytänyt.

Sulla on oudot jutut.

- Kalju mies

Vierailija
142/214 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastin toisen kaljun pääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/214 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on niin ettei kalju ainakaan minulla haittaa millään tavalla naisen saantia. Naisista on enemmänkin ongelmaa, miten saa olla rauhassa. Komea mies on komea, kaljulla tai ilman.

Vierailija
144/214 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuhan on tosi seksikäs, kun mies vaan on itse sinut sen kanssa. Itselläni on vahvat hiukset, eikä ole ikinä ollut tarvetta upottaa sormia muiden hiuksiin. Vai miksi miehen hiuksettomuuden ajatellaan olevan huono asia... t.Nainen

Vierailija
145/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljuhan on tosi seksikäs, kun mies vaan on itse sinut sen kanssa. Itselläni on vahvat hiukset, eikä ole ikinä ollut tarvetta upottaa sormia muiden hiuksiin. Vai miksi miehen hiuksettomuuden ajatellaan olevan huono asia... t.Nainen

Jostain syystä kaljut miehet eivät näy naisten ihannemiehien listauksissa.

Vierailija
146/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on niin ettei kalju ainakaan minulla haittaa millään tavalla naisen saantia. Naisista on enemmänkin ongelmaa, miten saa olla rauhassa. Komea mies on komea, kaljulla tai ilman.

Ja silti komeat miehet ovat aina naisten listauksissa hiukset tukevasti päässä olevia miehiä.

Vierailija
147/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin happoa kasvoille niin että nainen sokeutui.

Vierailija
148/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyvätkö sinua niin rajusti? Ettet mihinkään voi mennä ilman, että naiset ovat lähestymässä?

Vierailija
149/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusrajamies toimi siipimiehenä.

Väitätkö, etteivät naiset vaadi mieheltä täydellistä hiusraja, mikä se nyt sitten onkin?

Vierailija
150/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin naisen helposti.

Uskomatttoman moni nainen on hulluna kaljuihin miehiin.

Heidän mielestään kalju mies on seksikäs ja miehekäs.

Vierailija
151/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti komeat miehet ovat aina naisten listauksissa hiukset tukevasti päässä olevia miehiä.

Mutta eiväthän ne naisetkaan mitään Miss Universumeja ole, yleensä.

Vierailija
152/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla tosi komea, vaikka olisikin kalju.

Vierailija
153/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Itse en lähtis kaljun mukaan, en tykkää.

Vierailija
154/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin naisen helposti.

Uskomatttoman moni nainen on hulluna kaljuihin miehiin.

Heidän mielestään kalju mies on seksikäs ja miehekäs.

Jännä juttu. Luulisi tämän näkyvän sitten paljon paremmin naisten ihannemiehissä, jotka naisille ovat yleensä ensisijaisesti tummia ja pitkiä.

Vierailija
155/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla tosi komea, vaikka olisikin kalju.

Onko heittää julkisuudesta joku esimerkkimies, joka ei ole kalju, mutta ei myöskään valtavan lihaksikas?

Vierailija
156/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät valitettavasti tunnista tätä puutosta itsessään.

Vierailija
157/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen nainen olisi kaljun miehen vastinpari?

Vierailija
158/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiusrajamies toimi siipimiehenä.

Väitätkö, etteivät naiset vaadi mieheltä täydellistä hiusraja, mikä se nyt sitten onkin?

Täydellinen hiusraja tarkoittaa hiuksia, jotka eivät ole paenneet yhtään edes ohimoilta.

Vierailija
159/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kalju ei ole kovin viehättävä toisin sanoen?

Vierailija
160/214 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on taviksia.