Kalju mies, miten löysit naisen?
Miten löysit kaljuna miehenä naisen ennen Tinderiä/Tinderin tulon jälkeen? Suhtautuiko nainen sinuun aluksi "et ole ihan tyyppiäni" -asenteella? Vai oletko jäänyt sinkuksi? Moni pitkäaikaissinkkumies on kalju.
Kommentit (214)
Jason Statham, Bruce Willis, Ed Harris, Vin Diesel, John Travolta, Mark Strong tulee ekana mieleen. Todella komeita miehiä kaikki.
kalju ja hampaaton mies löytää maturen, kyllä +55v naisilla on vielä vientiä
Vierailija kirjoitti:
Kalju mies on komea ja kuuma.
entä kalju ja hampaaton?
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon: Ketään ei kiinnosta sinun hiustesi määrä. Ymmärrän, että itseäsi harmittaa, koska et ole hyväksynyt omaa ulkonäköäsi. Kaikilla meillä on tällaisia juttuja, joista ollaan epävarmoja. Mutta on paljon komeita ja mukavia kaljuja miehiä. Ja kyllä, varattuja. Jos olet sinkku, niin se ei johdu kaljustasi. Se saattaa kuitenkin johtua huonosta itsetunnostasi tai masennuksesta, joten suosittelen terapiaa.
Tuo on yhtä totta kuin jos minä miehenä ihan naama peruslukemilla väittäisin sairaalloisen lihavalle naiselle, että "Ketään ei kiinnosta sun lihavuus. Sinkkuutesi johtuu huonosta itsetunnostasi ja masennuksesta, joten suosittelen terapiaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanon: Ketään ei kiinnosta sinun hiustesi määrä. Ymmärrän, että itseäsi harmittaa, koska et ole hyväksynyt omaa ulkonäköäsi. Kaikilla meillä on tällaisia juttuja, joista ollaan epävarmoja. Mutta on paljon komeita ja mukavia kaljuja miehiä. Ja kyllä, varattuja. Jos olet sinkku, niin se ei johdu kaljustasi. Se saattaa kuitenkin johtua huonosta itsetunnostasi tai masennuksesta, joten suosittelen terapiaa.
Tuo on yhtä totta kuin jos minä miehenä ihan naama peruslukemilla väittäisin sairaalloisen lihavalle naiselle, että "Ketään ei kiinnosta sun lihavuus. Sinkkuutesi johtuu huonosta itsetunnostasi ja masennuksesta, joten suosittelen terapiaa."
Ei tod ole vertailukelpoista. En minä naisena olisi sairaalloisen lihavan miehen kanssa, mutta kalju ei ole mikään ongelma. Monelle miehelle sopii kalju oikein hyvin, varsinkin jos on hyvin trimmattu parta tai sänki sen kaverina. Ja lisäksi on myös niin, että jos nainen on sairaalloisen lihava mutta on hyvä itsetunto hän tosiaan voi löytää miehen ja voi löytää aivan jäätävän paljon todennäköisemmin kuin masentuneena ja itseään häpeävänä. Eli tuossakin olet hakoteillä.
On rumaa, eritysesti vaalealla miehellä.
Olen aina tykännyt kaljuista miehistä, siis nimenomaan kaljuista enkä kranssihiuksisista. Tykkään myös pitkähiuksisista miehistä, tavanomaisella "miestukalla" varustetuista en niinkään. Olen tapaillut/seurustellut sekä pitkähiuksisia, että kaljuja miehiä. Nykyinen puoliso on kalju, oli jo kun tavattiin. Höylällä ajelee hiukset pois. Parrakas tosin on . Hyvännäköinen mies. Olaan tavattu työpaikan kautta.
Tavatessamme ja ensimmäisinä kuukausina tapaillessamme pidin hatun tiiviisti päässä. Kun hänelle selvisi, että olen kalju, olimme ehtineet tutustua jo aika hyvin. Alkuun se oli tottakai järkytys. Onnekseni hän kuitenkin päätti jatkaa suhdetta kanssani kaljuudestani huolimatta. Olemme olleet onnellisesti naimisissa kohta neljä vuotta ja saimme keväällä toisen lapsemme, vanhempi täyttää ensi kuussa kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän vuoksi kysyn, miten kaljut miehet ovat löytäneet naisen.
Vierailija kirjoitti:
Tavatessamme ja ensimmäisinä kuukausina tapaillessamme pidin hatun tiiviisti päässä. Kun hänelle selvisi, että olen kalju, olimme ehtineet tutustua jo aika hyvin. Alkuun se oli tottakai järkytys. Onnekseni hän kuitenkin päätti jatkaa suhdetta kanssani kaljuudestani huolimatta. Olemme olleet onnellisesti naimisissa kohta neljä vuotta ja saimme keväällä toisen lapsemme, vanhempi täyttää ensi kuussa kolme vuotta.
Miten hän päätyi sitten jatkamaan suhdetta? Päättikö hän vain hyväksyä kaljusi, vaikka hän ei pystynyt kaljuista miehistä viehättymäänkään?
Vierailija kirjoitti:
Kalju mies on komea ja kuuma.
Voi hyvin olla, että yksittäisten naisten mielestä on.
kyllä noita ei keljuja naisii on tarjolla ihan riittämiin, on muutama jopa tapellut kumpi pääsee vierihoitoon,
ei kaljuna tarvii olla ilman ja laatukin on parempi kun ainoot kritiikit ei oo pituus ja hiukset, niin kun saa olla rintakarvatkin, ihka hyvä on tässä köllötellä.
Vierailija kirjoitti:
kyllä noita ei keljuja naisii on tarjolla ihan riittämiin, on muutama jopa tapellut kumpi pääsee vierihoitoon,
ei kaljuna tarvii olla ilman ja laatukin on parempi kun ainoot kritiikit ei oo pituus ja hiukset, niin kun saa olla rintakarvatkin, ihka hyvä on tässä köllötellä.
Okei, mielenkiintoista. Mistä naiset ovat löytyneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän päätyi sitten jatkamaan suhdetta? Päättikö hän vain hyväksyä kaljusi, vaikka hän ei pystynyt kaljuista miehistä viehättymäänkään?
No joo. Ei nyt ollut tosi tarina.
Mut ihan oikeasti ei kalju nyt ole sellainen kynnyskysymys löytää seuraa. Makuasioita enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tod ole vertailukelpoista. En minä naisena olisi sairaalloisen lihavan miehen kanssa, mutta kalju ei ole mikään ongelma. Monelle miehelle sopii kalju oikein hyvin, varsinkin jos on hyvin trimmattu parta tai sänki sen kaverina. Ja lisäksi on myös niin, että jos nainen on sairaalloisen lihava mutta on hyvä itsetunto hän tosiaan voi löytää miehen ja voi löytää aivan jäätävän paljon todennäköisemmin kuin masentuneena ja itseään häpeävänä. Eli tuossakin olet hakoteillä.
Et ymmärrä nyt logiikkaa. Argumenttisi oli: "Naisena sanon: Ketään ei kiinnosta sinun hiustesi määrä."
Voin siis miehenä varmaan esittää samanlaisen väitteen naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän vuoksi kysyn, miten kaljut miehet ovat löytäneet naisen.
Kerro yksikin ulkonäköominaisuus, joka on estänyt 100 % naisista "saamasta" miestä.
Olen ihan hyvännäköinen jäppinen. Parille Tinder-deiteille mainnut asiasta. Hattu päässä kahvilla.
Molemmat ghostasivat välittömästi. Aika epämiellyttävää.
On sillä näemmä jotain väliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan hyvännäköinen jäppinen. Parille Tinder-deiteille mainnut asiasta. Hattu päässä kahvilla.
Molemmat ghostasivat välittömästi. Aika epämiellyttävää.
On sillä näemmä jotain väliä.
Naiset ja miehet ei pidä asioita pimittävistä ihmisistä. Ole reilusti kalju ja näytä oikea ikäsi ja painosi, koskee molempia sukupuolia.
Juicen keikalta.