Posti istisanoo 120 Tampereella
Kommentit (19)
Oikein & Luonnollista!
Loppuu se julkinen loisiminen. Ja loppuu samalla se helvetin tyhjänpäiväisten mainosten kantaminen, kun roskiin menevät joka tapauksessa.
Mulle posti ei ole tuonut aikoihin muuta kuin mainoksi, hyvä että päästään siitäkin riesasta.
N sanat saa jäädä töihin.
Joskus soitin postini perään ja selitys oli kun moni ei osaa sanaakaan suomea
Vierailija kirjoitti:
Vahva ja välittävä Suomi
Välitämme- mistähän ?Ei postia jaeta kohta ollenkaan eikä työntekijöistäkään ole väliksi.
Sopivasti sivun ylälaitaan tuli mainos: Posti - välitämme
Just joo
Irtisanotaanko myös Kusti, se joka polkee ?
Vierailija kirjoitti:
Mulle posti ei ole tuonut aikoihin muuta kuin mainoksi, hyvä että päästään siitäkin riesasta.
Joo, tuota paskapostia on ihan järkyttävät määrät ainakin meilläpäin. Viikossa tulee mainoksia ja ihan paskaa ilmaisjakelua laatikollisen verran. Kuka jaksaa ja ehtii lukea kaikki mainokset ja tarjoukset lävitse, ja sitten vielä JUOSTA NIIDEN PERÄSSÄ,huoh huoh !
Vierailija kirjoitti:
Irtisanotaanko myös Kusti, se joka polkee ?
Sitten myöhemmin. Kun Postisen jakaminen loppuu niin eipä niillä ole paljoa kannettavaa.
Hyvä vaan et irtisanoo! Olin Tampereen postilla töissä ja kaikki vanhemmat vakkarit oli kammottavia, kyttäs vaa muita ja valitti kaikesta ja vietti ylipitkiä taukoja. Traumat jäi!
Ihan oikein heille
No mutta, justhan ne tuossa mainoksessa kiittelee kun saavat tuoda paketteja ja postia, kiusaako Posti meitä?
Mainokset voi kieltää laittamalla "ei mainoksia, kiitos"-tarran. Harmi kun oikeat työntekijät vähenee kun nykyselläänkin posti kulku kestää ja osa postista katoaa.
Ja hinnat sen kun nousee. Kurjemmaksu 2.50 e
Vähän aikaa sitten työkkärissä ne käski hakemaan postista töitä. On kuulemma työtä tarjolla.
Posti parantaa palveluaan.
T: Urpo
Vahva ja välittävä Suomi