Kalju mies, miten löysit naisen?
Miten löysit kaljuna miehenä naisen ennen Tinderiä/Tinderin tulon jälkeen? Suhtautuiko nainen sinuun aluksi "et ole ihan tyyppiäni" -asenteella? Vai oletko jäänyt sinkuksi? Moni pitkäaikaissinkkumies on kalju.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hiusten lähtö muuttaa ulkonäköä.
Hävettää, ettei ole itsevarmuutta vetää vaan coolisti.
Niin ja ainakin itselläni mureni koko käsitys itsestäni miehenä. Halusin aina olla pitkähiuksinen, mutta hiukset alkoivat lähteä jo nuorena, enkä tähän päivään mennessä ole tottunut kaljuun. En ole minkään näköinen, vaatteet eivät näytä päältä millään, eikä mitään tyyliä ole mahdollista kehittää itselleen. Ja jos yrittää, niin näyttää lähinnä Juha Tapiolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja ainakin itselläni mureni koko käsitys itsestäni miehenä. Halusin aina olla pitkähiuksinen, mutta hiukset alkoivat lähteä jo nuorena, enkä tähän päivään mennessä ole tottunut kaljuun. En ole minkään näköinen, vaatteet eivät näytä päältä millään, eikä mitään tyyliä ole mahdollista kehittää itselleen. Ja jos yrittää, niin näyttää lähinnä Juha Tapiolta.
Juha Tapio on kivan näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paksuilla tuuheilla hiuksilla Juha Tapio olisi hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realismia kirjoitti:
Huoh. Mä kerron tosiasioita naisista, mutta tolloille jankkaajille ei mene perille. Ei sitten millään. En todellakaan ole mikään jankkaaja vaan kyllästynyt luuserimiehiin jotka kuvittelee naisettomuutensa syyn olevan ulkonäössä vaikka syy on heidän korvien välissä.
Mä en käsitä. Olen itse naimisissa kaljun miehen kanssa. En ikinä ollut tullut ajatelleeksikaan, että siinä oli joku merkittävä statusalenema. Mutta varmaankin olen itse jotenkin B-Ö-tason naisia (aivan varmasti olen).
Kaljuuntuminen on tietenkin harmillista ja toivon, että siihenkin joku järkevä hoitomuoto joskus kehitettäisiin. Esim. ettei tuo nyt kasvamassa oleva sukupolvi joutuisi siitä enää kärsimään.
Aloittajalle nyt kuitenkin neuvoisin, että kannattaa miettiä muitakin syitä siihen ettei parisuhdemarkkinoilla ole vielä onnistanut. Oletko ehkä itse asettanut liian korkeita vaatimuksia kumppaniehdokkaille? Ehkä meissä B-luokan naisissa voisi olla joku kiva naisystävä sinullekin?
Et ole tullut ajatelleeksikaan, että kaljuus on jokin statusalenema, mutta tiedät kaljuuntumisen olevan harmillista ja toivot, että siihen löydettäisiin tehokas hoitomuoto? No eikö tuo oma toteamuksesi kerro sinulle ihan riittävästi.
No millaisia vaatimuksia kalju voi asettaa? Mikä on B-luokan nainen, valtavan lihava vai? Juurihan tuolla edellä sanottiin, että olen väärässä siinä, että ylipainoinen nainen vastaa kaljua miestä.
Hiusrajakki itse edellä teorisoi.
Ei pariutuminen ole mitään oravannahkakauppaa, eikä sitä toteuteta minkään incel-excelin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paksuilla tuuheilla hiuksilla Juha Tapio olisi hyvännäköinen.
Ja minä näyttäisin barbielta, jos hiuksiin tulisi 30 cm pituutta, nilkkoihin 15 senttiä lisää ja vyötäröltä otettaisiin muutama kilo ja pari kylkiluuparia pois.
Kuitenkin olen tällainen kuin olen, tyytyväisenä loppuelämän suhteessa. Eiköhän Juha Tapiokin elä aivan hyvää elämää.
Ehkä kannattaa kokeilla muualta kuin Tinderistä, se on aika pinnallinen paikka. Ei sieltä tunnu löytävän kunnollista siippaa oikein kukaan. Ei kaikille naisille merkkaa ulkoiset asiat nii paljoa ja muutenkin sisäistä kauneutta arvostava kumppani on parempi valinta pitkällä aikavälillä. Kelpaako itsellesi tavallinen naapurintyttö?
Btw jos naiset eivät kiinnostu, oletko varma, että syynä on kalju? Onko vuorovaikutustaidot, muiden huomioon ottaminen ja tilannetaju kunnossa? Oletko keskustelutaitoinen niin, että treffit sujuvat?
En puhu sek...tä, naisista tai ulkonäöstä, mutta kyllähän kaljuuntuminen ottaa koville. Naiset eivät ehkä täysin ymmärrä, että esim. minulle tämä käy ihan identiteetin päälle. Eri.
Kertokaa hyvännäköisiä kaljuja naiset? Itse ajattelin jotain Michael Stipe-tyylistä preesenssiä - rennosti vaan.
Olen vasta nelikymppinen babyface ja kaljuuntuminen on kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
En puhu sek...tä, naisista tai ulkonäöstä, mutta kyllähän kaljuuntuminen ottaa koville. Naiset eivät ehkä täysin ymmärrä, että esim. minulle tämä käy ihan identiteetin päälle. Eri.
Kertokaa hyvännäköisiä kaljuja naiset? Itse ajattelin jotain Michael Stipe-tyylistä preesenssiä - rennosti vaan.
Olen vasta nelikymppinen babyface ja kaljuuntuminen on kauheaa.
En nyt ihan tiedä, mitä vastata. Oma mieheni on kalju ja mielestäni tietenkin ihana. Hän on melko kiinnostunut vaatteista, ei mikään pukumies. Hän pukeutuu kuten haluaa, tee sinäkin niin.
En ole yhtään sitä tyyppiä, joka fanittaisi julkkiksia, niin en osaa sanoa esimerkkejä kaljuista miehistä.
Kyllä miehillekin sopii hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla todellakin olisi ollut varaa valita mutta kun rakastuminen on vähän sellainen juttu että se valitsee sun puolesta. Mä ymmärrän että rakkaudesta puhuminen palstajankkaajille on toivotonta mutta ehkä joku tajuaa. Mun silmissä mun mies on maailman komein, ja minä olen maailman onnekkain kun hänkin rakastui muhun.
Eli onko miehesi siis kalju?
Kyllä.
No aika jännä, että olet valinnut lukuisista ehdokkaista tämän kaljun. Naisilla on onni päästä valitsemaan rakkaus lukuisista ehdokkaista. Minua ei rakkaus ihan tuolla tavalla ole löytänyt.
Katkeruus sen sijaan on löytänyt sinut näköjään jo aivan alkumetreillä.
Omaan asenteeseen voi vaikuttaa. Täytyy tosin itse haluta.
Itse ajoin koneella hiukset.
Mitäs tässä nyt häpeämään? Vähän toki sieluun sattuu, mutta pakko pärjätä. Onneksi kaunis kallo ja kivat kasvot. Näillä mennään.
Naisena sanon: Ketään ei kiinnosta sinun hiustesi määrä. Ymmärrän, että itseäsi harmittaa, koska et ole hyväksynyt omaa ulkonäköäsi. Kaikilla meillä on tällaisia juttuja, joista ollaan epävarmoja. Mutta on paljon komeita ja mukavia kaljuja miehiä. Ja kyllä, varattuja. Jos olet sinkku, niin se ei johdu kaljustasi. Se saattaa kuitenkin johtua huonosta itsetunnostasi tai masennuksesta, joten suosittelen terapiaa.
Salilta tarttui mukaan fitness-gimma.
t: salimake
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapio on Suomen seksikkäimpiä miehiä. Ja niinhän se on että toisille sama lasi on puoliksi tyhjä ja toisille puoliksi täynnä. Edellinen porukka on raskasta Seuraa ja tosiaan varmaan vaikea pariutua. Olet kuitenkin terve, se on isoin rikkaus mikä sulla voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin nettiin ilmoituksen ja vaimo vastasi.
Onko nainen myös kalju tai muuten vähän vaatimattomampi ulkoisesti?
Ei.
Kai te siis ymmärrätte, että me olemme kaikki eri miehiä?
Tämä on ihan universaali miesten ongelma. Minullakin hiukset harvenevat, enkä tiedä miten suhtautuisin?
Kerroin naiselle olevani kalju hän vastasi, "jees Sex Machine sinut haluan", kohta 20v yhteistä matkaa.
Piti hankkia nainen ennen kun hiukset alkoi lähteä.
Tulipas paljon vastauksia, kun kysyin hyvännäköisiä kaljuja:)
Juha Tapio kertoo palstan tasosta.