Kalju mies, miten löysit naisen?
Miten löysit kaljuna miehenä naisen ennen Tinderiä/Tinderin tulon jälkeen? Suhtautuiko nainen sinuun aluksi "et ole ihan tyyppiäni" -asenteella? Vai oletko jäänyt sinkuksi? Moni pitkäaikaissinkkumies on kalju.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hiusraja-autisti ole töissä vaikka joskus yritti valehdella niin. Hänellä varmaan se autismi selittää työkyvyttömyyden.
Mitä tästä autismin käyttämisestä haukkumasanana on puhuttu?
Millä lailla se on haukkumista, että sanoo ääneen tosiasian ja sairauden? Onko se haukkumista jos sanoo että joku on eläkkeellä skitsofrenian tai paskan selän takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realismia kirjoitti:
Huoh. Mä kerron tosiasioita naisista, mutta tolloille jankkaajille ei mene perille. Ei sitten millään. En todellakaan ole mikään jankkaaja vaan kyllästynyt luuserimiehiin jotka kuvittelee naisettomuutensa syyn olevan ulkonäössä vaikka syy on heidän korvien välissä.
Mä en käsitä. Olen itse naimisissa kaljun miehen kanssa. En ikinä ollut tullut ajatelleeksikaan, että siinä oli joku merkittävä statusalenema. Mutta varmaankin olen itse jotenkin B-Ö-tason naisia (aivan varmasti olen).
Kaljuuntuminen on tietenkin harmillista ja toivon, että siihenkin joku järkevä hoitomuoto joskus kehitettäisiin. Esim. ettei tuo nyt kasvamassa oleva sukupolvi joutuisi siitä enää kärsimään.
Aloittajalle nyt kuitenkin neuvoisin, että kannattaa miettiä muitakin syitä siihen ettei parisuhdemarkkinoilla ole vielä onnistanut. Oletko ehkä itse asettanut liian korkeita vaatimuksia kumppaniehdokkaille? Ehkä meissä B-luokan naisissa voisi olla joku kiva naisystävä sinullekin?
Et ole tullut ajatelleeksikaan, että kaljuus on jokin statusalenema, mutta tiedät kaljuuntumisen olevan harmillista ja toivot, että siihen löydettäisiin tehokas hoitomuoto? No eikö tuo oma toteamuksesi kerro sinulle ihan riittävästi.
No millaisia vaatimuksia kalju voi asettaa? Mikä on B-luokan nainen, valtavan lihava vai? Juurihan tuolla edellä sanottiin, että olen väärässä siinä, että ylipainoinen nainen vastaa kaljua miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei sillä kaljulla mitään väliä ole mikäli saat naisen nauramaan omilla jutuillasi. Älykästä huumoria, kiinnostus naisesta (muutenkin kuin pilluna) ja hänen kuuntelunsa. Puhtaat vaatteet, ehyet hampaat ja elämän hallinta omissa käsissä edesauttavat.
Onnistuuko tai täyttyykö mikään noista sinulta!
Jos nainen ei pidä kaljuista, niin mitä se naurattaminen siinä vaikuttaa? Tai jos mies on vanha? Tai lihava? Ns. K-U-L-L-I-mies = Kalju, ulkomaalainen, lihava, lyhyt, iäkäs. Tuossa tapauksessa en usko huumorilla olevan mitään vaikutusta naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kaljuus liittyy suhteen löytämiseen? Kumppanini on kalju, tutustuimme töissä. En edes kiinnittänyt huomiota kaljuuteen ennen kuin hän kertoi alopeciastaan. Silloin vasta tajusin ettei hänellä ole edes ripsiä tai kulmakarvoja.
Liittyy vähän samalla tavalla, kuin pituuskin. Pituus ja hiukset tekevät kumppanin löytymisestä huomattavasti helpompaa, joskin tietysti myös vartalo on oltava miehellä vähärasvainen ja lihaksikas.
Aivan. Suomessa ei muunlaisia miehiä parisuhteessa näekään kun vähärasvaisia, lihaksikkaita ja tuuheatukkaisia komistuksia.
Mulla todellakin olisi ollut varaa valita mutta kun rakastuminen on vähän sellainen juttu että se valitsee sun puolesta. Mä ymmärrän että rakkaudesta puhuminen palstajankkaajille on toivotonta mutta ehkä joku tajuaa. Mun silmissä mun mies on maailman komein, ja minä olen maailman onnekkain kun hänkin rakastui muhun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla todellakin olisi ollut varaa valita mutta kun rakastuminen on vähän sellainen juttu että se valitsee sun puolesta. Mä ymmärrän että rakkaudesta puhuminen palstajankkaajille on toivotonta mutta ehkä joku tajuaa. Mun silmissä mun mies on maailman komein, ja minä olen maailman onnekkain kun hänkin rakastui muhun.
Eli onko miehesi siis kalju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realismia kirjoitti:
Huoh. Mä kerron tosiasioita naisista, mutta tolloille jankkaajille ei mene perille. Ei sitten millään. En todellakaan ole mikään jankkaaja vaan kyllästynyt luuserimiehiin jotka kuvittelee naisettomuutensa syyn olevan ulkonäössä vaikka syy on heidän korvien välissä.
Mä en käsitä. Olen itse naimisissa kaljun miehen kanssa. En ikinä ollut tullut ajatelleeksikaan, että siinä oli joku merkittävä statusalenema. Mutta varmaankin olen itse jotenkin B-Ö-tason naisia (aivan varmasti olen).
Kaljuuntuminen on tietenkin harmillista ja toivon, että siihenkin joku järkevä hoitomuoto joskus kehitettäisiin. Esim. ettei tuo nyt kasvamassa oleva sukupolvi joutuisi siitä enää kärsimään.
Aloittajalle nyt kuitenkin neuvoisin, että kannattaa miettiä muitakin syitä siihen ettei parisuhdemarkkinoilla ole vielä onnistanut. Oletko ehkä itse asettanut liian korkeita vaatimuksia kumppaniehdokkaille? Ehkä meissä B-luokan naisissa voisi olla joku kiva naisystävä sinullekin?
Et ole tullut ajatelleeksikaan, että kaljuus on jokin statusalenema, mutta tiedät kaljuuntumisen olevan harmillista ja toivot, että siihen löydettäisiin tehokas hoitomuoto? No eikö tuo oma toteamuksesi kerro sinulle ihan riittävästi.
Et käsittänyt oikein. Ei kaljuuntuminen ole minulle (tai muillekaan tuntemilleni ihmisille) parisuhdemarkkinoilla statusta alentava tekijä. Mutta olen tässä nyt jo pitkässä avioliitossa kaljun ihmisen kanssa. Tiedän, että asia on ollut hänelle itselleen suuri suru ja että asiasta on käytännönkin haittaa (kalju pää palaa auringossa, palelee kylmällä jne). Eli vaikka se ei puolisonvalintaani vaikuttanut, eikä vaikuttaisi mahdollisella toisellakaan kierroksella, en silti toivoisi kaljuuntumista omille lapsilleni. Parinvalintakriteerinä pidin tärkeämpänä henkilön muita ominaisuuksia. Omalla kohdalla ne liittyivät luonteeseen, ja siihen millainen fiilis ko henkilön seurassa on. Minusta kalju on oikeastaan aika seksikäs juttu ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
No aika jännä, että olet valinnut lukuisista ehdokkaista tämän kaljun. Naisilla on onni päästä valitsemaan rakkaus lukuisista ehdokkaista. Minua ei rakkaus ihan tuolla tavalla ole löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realismia kirjoitti:
Et käsittänyt oikein. Ei kaljuuntuminen ole minulle (tai muillekaan tuntemilleni ihmisille) parisuhdemarkkinoilla statusta alentava tekijä. Mutta olen tässä nyt jo pitkässä avioliitossa kaljun ihmisen kanssa. Tiedän, että asia on ollut hänelle itselleen suuri suru ja että asiasta on käytännönkin haittaa (kalju pää palaa auringossa, palelee kylmällä jne). Eli vaikka se ei puolisonvalintaani vaikuttanut, eikä vaikuttaisi mahdollisella toisellakaan kierroksella, en silti toivoisi kaljuuntumista omille lapsilleni. Parinvalintakriteerinä pidin tärkeämpänä henkilön muita ominaisuuksia. Omalla kohdalla ne liittyivät luonteeseen, ja siihen millainen fiilis ko henkilön seurassa on. Minusta kalju on oikeastaan aika seksikäs juttu ;D
No jos kaljuuntuminen on seksikäs juttu, eikä se alenna miehen statusta/tai paremminkin ulkonäköä, niin mitä pelkäämistä siinä olisi omienkaan lapsiesi kohdalla? Eihän se tappava ominaisuus ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millaisia vaatimuksia kalju voi asettaa? Mikä on B-luokan nainen, valtavan lihava vai? Juurihan tuolla edellä sanottiin, että olen väärässä siinä, että ylipainoinen nainen vastaa kaljua miestä.
Mitäpä jos koittaisin vaatimuksena sellaista, että teillä on mukavaa yhdessä? Toisena vaatimuksena itse laittaisin hygieniasta huolehtimisen. Valitettavasti kuulostat niin kireältä, katkeralta ja stressaantuneelta, että tuo ensimmäisen vaatimuksen täyttäminen voi olla se vaikeampi juttu. Suosittelen laittamaan elämässä vähän fokusta muihin asioihin: laita vaikka asumisjärjestelyt sellaiseen kuosiin, jossa tykkäsit ehkä asua myös pitkän tähtäimen sinkkuna ja aloita vaikka treenaamaan johonkin tavoitteeseen. Silloin kun huomiossa on jotakin muutakin kuin se pariutuminen voi ehkä vähän helpommin rentoutua siellä parisuhdemarkkinoillakin. Tapaile ihmisiä siksi, koska se on mukavaa tässä ja nyt, äläkä ajattele koko ajan jotain muuta tavoitetta (seksiä tai parisuhdetta) vaan koita nauttia seurasta jossa olet juuri nyt.
Ja jos se kalju nyt edelleen tuntuu tärkeimmältä, niin pidä huoli, että käyt säännöllisesti siistimässä ne reunoilla ehkä vielä olevat haivenet. Onhan se tosiaan mahdollista, että kuontalosi on niin epäsiisti, että se on jo melkoinen turn off. (samoin kuin kaikki muukin epäsiisteys)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
No aika jännä, että olet valinnut lukuisista ehdokkaista tämän kaljun. Naisilla on onni päästä valitsemaan rakkaus lukuisista ehdokkaista. Minua ei rakkaus ihan tuolla tavalla ole löytänyt.
Että ihan valitsemaan rakkaus lukuisista ehdokkaista. Kuten joku tuossa yllä sanoi, et tajua rakkaudesta mitään enkä usko että sitä pystyy sinulle selittääkään. Kykenetkö rakastamaan edes vanhempiasi ja sisaruksiasi? Missä kohtaa elämää valitsit rakastaa heitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Ei niillä lukuisilla ehdokkailla tee mitään jos ei rakastu yhteenkään. Ei se mene rakastumisessa niin että minä nyt valitsen jonkun näistä lukuisista ehdokkaista johon päätän rakastua. Et tarvitse lukuisia ehdokkaita rakastuaksesi. Tarvitset vain yhden sopivan.
Itse pidän kaljuista miehistä, omaan silmään jopa sellaiset miehet ketä ei noteeraisi tukan kanssa usein kääntävät kyllä pään mikäli on klaniksi vedetty. Ei se kaljuus tietenkään yksinään riitä, pitää toki olla muutoinkin mukiinmenevä tapaus (siisti, henk.koht. hygienia kunnossa, yms.)
Kaljuuntuminen on sitten asia erikseen. Se, että on selvästi kaljuuntumisen seurauksena sheivannut loputkin pois ei haittaa ollenkaan, mutta tukan keskeltä pilkistävä kalju päälaki tai vetäytyvä hiusraja ovat turn-off.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos koittaisin vaatimuksena sellaista, että teillä on mukavaa yhdessä? Toisena vaatimuksena itse laittaisin hygieniasta huolehtimisen. Valitettavasti kuulostat niin kireältä, katkeralta ja stressaantuneelta, että tuo ensimmäisen vaatimuksen täyttäminen voi olla se vaikeampi juttu. Suosittelen laittamaan elämässä vähän fokusta muihin asioihin: laita vaikka asumisjärjestelyt sellaiseen kuosiin, jossa tykkäsit ehkä asua myös pitkän tähtäimen sinkkuna ja aloita vaikka treenaamaan johonkin tavoitteeseen. Silloin kun huomiossa on jotakin muutakin kuin se pariutuminen voi ehkä vähän helpommin rentoutua siellä parisuhdemarkkinoillakin. Tapaile ihmisiä siksi, koska se on mukavaa tässä ja nyt, äläkä ajattele koko ajan jotain muuta tavoitetta (seksiä tai parisuhdetta) vaan koita nauttia seurasta jossa olet juuri nyt.
Ja jos se kalju nyt edelleen tuntuu tärkeimmältä, niin pidä huoli, että käyt säännöllisesti siistimässä ne reunoilla ehkä vielä olevat haivenet. Onhan se tosiaan mahdollista, että kuontalosi on niin epäsiisti, että se on jo melkoinen turn off. (samoin kuin kaikki muukin epäsiisteys)
Hiusrajahullun ja muiden autistien elämään ei välttämättä kuulu sellainen käsite että tapaile ihmisiä koska se on mukavaa ja nautit seurasta. Lähipiirissäni on eräs autismin kirjolla oleva mies ja vaikka hän on vain lievästi autistinen, hänen kanssaan ei oikein voi käydä normaaleja keskusteluja.
Autistit on vähän kuin värisokeita ihmissuhteissa. He eivät aidosti havaitse niitä asioita ympäristössään jotka johtaa ihmisten pariutumisen. Kaikki normot tietää jo alakoulusta, asti että hyvännäköiset usein vehtaa keskenään. Mutta ei se heilläkään niin mee että kuka tahansa nätti on kenen tahansa komean kanssa. Sama taviksilla, että se kenen kanssa päätyy yhteen riippuu jo ketjussa kin moneen kertaan mainituista asioista. Ne asiat ei vaan näy palsta-autistien "teorioissa" koskaan. Miksi, jos ne on niin keskeisiä? Koska autistit ei edes havaitse niitä ja kyllähän se on silloin loogista jäädä jumittamaan siihen että en saa naista koska olen kalju. Vaikka kaikki normot näkee ettei se ole se syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei sillä kaljulla mitään väliä ole mikäli saat naisen nauramaan omilla jutuillasi. Älykästä huumoria, kiinnostus naisesta (muutenkin kuin pilluna) ja hänen kuuntelunsa. Puhtaat vaatteet, ehyet hampaat ja elämän hallinta omissa käsissä edesauttavat.
Jos nainen ei pidä kaljuista, niin mitä se naurattaminen siinä vaikuttaa? Tai jos mies on vanha? Tai lihava? Ns. K-U-L-L-I-mies = Kalju, ulkomaalainen, lihava, lyhyt, iäkäs. Tuossa tapauksessa en usko huumorilla olevan mitään vaikutusta naiseen.
Jos nainen ei pidä kaljusta niin silloin sinun on turha haikailla hänen peräänsä. Se on siinä.
Pointti onkin se, että on vähintäänkin yhtä paljon naisia, joille kalju ei ole este. Keskity heihin. Heille se naurattaminen voi tehota.
Mulle kävi vähän Simsonit, elämänvoima ehtyi. Olin aina ylpeä pitkistä, paksuista hiuksistani, myös dreadlocksit - ei ole kulttuurista omimista.
Kaljuuntuminen kova paikka itsetunnolle. Olen jo/vasta 49, mutta vähän hiljaisempaa ollut tyttöjen kanssa. Pidän hattua.