K-kauppa, S-kauppa vai LIDL? Mikä noista on kuluttajan kannalta halvin ja paras kauppa?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Kaikista näistä kaupoista kannattaa ostaa halvimmat tuotteet.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Lidl ja Prisma. S-Market menettelee. K-kauppoihin en enää mene. Hinnat ovat nousseet huimaa vauhtia sekä jatkuvasti oli hinnoitteluvirheitä, tietysti aina asiakkaan tappioksi.
Viimeksi k-kaupasta ostin 3 tuotetta, niistä kahdessa väärä kalliimpi hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl ja Prisma. S-Market menettelee. K-kauppoihin en enää mene. Hinnat ovat nousseet huimaa vauhtia sekä jatkuvasti oli hinnoitteluvirheitä, tietysti aina asiakkaan tappioksi.
Viimeksi k-kaupasta ostin 3 tuotetta, niistä kahdessa väärä kalliimpi hinta.
Mä ostin Prismasta lasten pyörän ja kassalla oli kalliimpi hinta kuin hyllyssä.
Yleisesti ottaen S-ryhmä on halvempi kuin K, jopa paikallinen S-market päihittää vähän matkan päässä olevan sittarin. Lidl on sitten asia erikseen, mutta sinne on täältä matkaa joten ei ole päivittäisasiointipaikka.
Citymarketissa halvin kermajuusto 8 €. Ei jatkoon vaan Prismaan.
Sama K-supermarket jo vuodesta -98.
Citymarket. Rauhallisten vähän varttuneenman väen kauppa, eikä mikään prismaperhe helvetti.
LIDLn vihannekset ja hedelmät laadukkaimpia,ja samalla halvimpia.Tuon firman sisäänostajia ei uskalla kukaan kusettaa.
Liiteli on halvin peruselintarvikkeissa mutta jos haluaa laadukkaampia vaihtoehtoja sekä rikastajien ja lasten ulinasta vapaan ostoskokemuksen niin Citymarket. Liitelistä puuttuu myös tuoretiski.
Käymällä liitissä voitan vuodessa tuhansia euroja. Kyllä kiitos.
Satunnaisesti haen pörrismasta jotain. Hinnat huimaa liitin vakkaria.
Heh, av-mammat on kovia kehumaan kuinka tienaa paljon enemmän kuin kaikki miehet mutta käyvät kuitenkin halppiskaupoissa.
Citymarket, jonka yhteydessä on sekä alko, että apteekki. 🤣 Ja pitseria.
Ei mikään, kannattaa käydä vaihdellen kaikissa ja ostaa tarvitsemansa aina sieltä, missä myyvät halvimmalla.
Mie asun pienessä kylässä ja kaikki nuo samassa ryppäässä eli käyn usein kaikissa. K kallein, mutta usein Plus-kortilla erittäin hyviä tarjouksia. Jos yksi pitäisi valita varmaan LIdl tai ehkä kuitenkin S-market.
Ehdottomasti S matkaa 100 metriä. Lähimpään K kauppaan 22 kilometriä ja Litkuun 50 kilometriä
Vuos sitten rupesin seuraamaan tarjouksia ja ostan niitä pakastimeen tai kaappiin, ruokaan menee huomattavasti vähemmän kuin aikaisemmin. Vaikea ois noista valita, ehkä sitten Lidl, kun olen köyhä eläkeläinen, mutta LIdlin jäätelövalikoima ei mua oikein miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Meikämanne shoppailee vain Lahden Anttilassa ja hätätapaukessa Enonkosken Valtti-Rabatissa.
Ja meikäMANNE käy vain sellaisissa josta on helppo varastaa
Itse liputan Citymarketin puolesta, koska sielä on laajin valikoima (jos tuote x on loppu, löytyy ainakin 5 muuta vastaavaa vaihtoehtoa yms.). Hyödynnän tarjoukset, sesongit ja Pirkkatuotteet, näitä korissa vähintää 80% Mutta tosiaan riippuu mitä ostaa. Perus "ostoskorillahan" Lidl on halvin. Prisman laatutasoon ole viimeaikoina ollut pettynyt. Tuotteissa hyvin lyhyet päiväykset...